مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیماری روانی ها

بیماران IBD : با توجه به یک مطالعه جدید , درمان Gastroenterological infliximab بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) , پس از اینکه یک تعطیلات دارو ایمن و موثر برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) است . Infliximab اولین عامل نکروز تومور به عنوان عامل نکروز تومور به علت بیماری Crohn's بوده‌است و به طور مکرر برای اثربخشی آن در both و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .


نیاز حمایت روانشناسی مصرف کنندگان هروئین مطالعه کاهش حافظه پیوند مولکولی چاقی سلول های ایمنی بدن آزمایش پروتون درمانی


به گفته یک مطالعه جدید در مطالعات بالینی بالینی و Hepatology , یک مطالعه جدید در زمینه بالینی بالینی و Hepatology , نشریه رسمی بالینی انجمن Gastroenterological آمریکا , به اشتراک گذاشتن یک درمان کامل بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) .

دکتر Filip Baert ، نویسنده مطالعه اول دانشگاه of ، دانشگاه بیمارستان‌های دانشگاهی در بلژیک گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که آغاز infliximab پس از سابقه درمان قبلی می‌تواند برای بیماران بسیار مفید باشد " . متوسط مدت‌زمان تعطیلات infliximab ۱۵ ماه بود .

بیمارانی که در زمان infliximab در حال بهبود بودند ، بهترین کاندیدا بودند و نرخ پاسخگویی ۷۸ درصد در یک سال بود . در بیماران با فقدان پاسخ یا واکنش تزریق قبلی ، این استراتژی در ۴۵ درصد بیماران در یک سال موثر بود ؛ در حالی که کم‌تر از گروه دیگر ، این امر ممکن است در مواردی که بیمار در سایر گزینه‌های رفتاری ناموفق بوده‌است کافی باشد .

این مطالعه نشان می‌دهد که شروع نظارت pharmacologic ( یعنی چک کردن سطوح دارو در خون و آنتی‌بادی به infliximab ) در اوایل بعد از راه‌اندازی مجدد می‌تواند پزشکان را هدایت کند تا کارایی بلند مدت و ایمنی مجدد این درمان را پیش‌بینی کنند . در عمل بالینی ، این تست‌ها همیشه در دسترس نیستند ؛ با این حال ، اندازه‌گیری سطح دارو و آنتی‌بادی در اوایل بعد از شروع مجدد ، بسیار ارزشمند است و امکان بهینه‌سازی زودرس را فراهم می‌آورد .

استراتژی چقدر ایمن است ؟ از مجموع ۱۲۸ بیمار تحت درمان ، هفت واکنش تزریق شدید ، به طور کلی در طول تزریق دوم یا سوم وجود داشت . متاسفانه ، premedication مخالف همه واکنش‌های تزریق نبود ، اما immunomodulators همزمان این کار را انجام داد . بنابراین ، درمان immunomodulator باید به شدت در این بیماران در نظر گرفته شود .

بیماران ممکن است در ابتدا درمان infliximab را به علت از دست دادن پاسخ متوقف کنند و علی‌رغم توصیه‌های فعلی ، بیماران گاهی درمان را به دلایل مختلف از جمله بهبود ماندگار ، بارداری ، امنیت و یا نگرانی‌های مالی قطع می‌کنند .

 " گفت : " قابل‌درک است که بیماران مبتلا به infliximab با توجه به ترس از واکنش سریع یا به تاخیر انداختن واکنش در برابر dose، به بیماران مبتلا شوند . دکتر Baert افزود : "این مطالعه پیام مهمی را ارایه می‌دهد که پس از یک تعطیلی دارو ، مجدداً راه‌اندازی مجدد می‌شود " .

Infliximab اولین عامل نکروز تومور - ( TNF ) برای بیماری Crohn's بود و هنوز برای کارایی آن در هر دو Crohn's و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .


درمان دارویی میگرن تحلیل گروه پلایبو مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا خصوصیات روانشناسی فرزند آخر خانواده افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دختر و پسر


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

آزمایش پروتون درمانی نشان می‌دهد ، سمیت پایین در گروه بزرگ از کودکان با مطالعات neuroblastoma با ریسک بالا ، استفاده گسترده از درمان پروتون برای به حداقل رساندن مواجهه تابش با درمان پرتو پروتون ( پی آر تی ) را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌است .

تعریف کامل محققان از بیمارستان Children's فیلادلفیا ( CHOP ) و دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا ، بزرگ‌ترین گروه را برای درمان بیماران خردسال مبتلا به درمان پرتو پروتون ( پی آر تی ) آنالیز کردند و دریافتند که درمان پروتون در کاهش تومورها موثر بوده‌است و سمیت کمتری را به اندام‌های اطراف نشان داده‌است .

این مطالعه به صورت آنلاین در ژورنال بین‌المللی of Radiation منتشر شده‌است .


سالگرد کشف انسولین تصویربرداری زمان واقعی خودکشی اسکیزوفرنی برتری در مرحله نهایی پروفسور دانشگاه سیدنی درمان دارویی میگرن


کریستین هیل - kayser , رئیس خدمات غدد گوارش در دانشگاه پن و یک پزشک در at , گفت : " این داده‌ها بسیار دلگرم‌کننده هستند و می‌توانند یک تغییر بازی برای چند دلیل باشند " نه تنها نتایج عالی و اثرات جانبی حداقل را مشاهده کردیم که استفاده از گروه بازسازی استانی را در بیماران neuroblastoma با خطر تایید می‌کند - - این نگرانی است که ممکن است تومورها به عقب بازگردند . Tumors اغلب بر نمی‌گردند - - پیشنهاد تیم بازسازی استانی موثر , کم‌تر سمی و یک انتخاب عالی برای بیماران جوان ما است که باید در تلاش برای درمان این سرطان با ریسک بالا , به مدت بیش از ۱۰ درصد از کل مرگ و میر کودکان در دوران کودکی را تحمل کنند . تومورهای اولیه neuroblastoma عمدتا ً تومورهای آدرنالی هستند که به کلیه , کبد , پانکراس و روده در کودکان بسیار نزدیک هستند و آن‌ها را برای درمان بدون آسیب رساندن به اندام‌های حیاتی در بدن کوچک به سختی درمان می‌کنند . درمان معمولا ً شامل ترکیبی از درمان‌ها از جمله شیمی‌درمانی , تشعشع و جراحی است .

محققان ۴۵ بیمار مبتلا به neuroblastoma با ریسک بالا را مورد مطالعه قرار دادند که در هر دو موسسه بین سال‌های ۲۰۱۰ و 2015 گروه بازسازی استانی را دریافت کردند . بیماران مبتلا به سرطان که به درمان تشعشع نیاز دارند در مرکز پزشکی پن , از جمله گروه بازسازی استانی از طریق مرکز درمانی Roberts Roberts درمان می‌شوند .

برخلاف تابش نور فوتونی سنتی با استفاده از اشعه ایکس , گروه بازسازی استانی یک رفتار غیر تهاجمی و تهاجمی است که از پرتوی از پروتون‌ها در سرعت‌های بسیار بالا برای نابود کردن DNA سلول‌های سرطانی استفاده می‌کند و آن‌ها را می‌کشد و از ضرب کردن آن‌ها جلوگیری می‌کند . گروه بازسازی استانی به شدت هدف قرار گرفته و وعده چشمگیری برای درمان تومورهای کودکان بسیار کوچک دارد و ممکن است میزان تشعشع را به بافت‌های سالم و در حال توسعه کاهش دهد که ممکن است منجر به تاثیرات مادام العمر شود .

پنج سال پس از درمان , طولانی‌ترین دوره تحصیلی ثبت‌شده در بزرگ‌ترین گروه بیماران تا به امروز , محققان نتایج بسیار خوبی را مشاهده کردند که ۸۲ درصد از بیماران هنوز زنده بودند و ۹۷ درصد از یک تومور در محل اولیه reoccurrence بودند .

toxicities , یا اثرات جانبی , در مقیاسی از ۱ تا ۵ اندازه‌گیری می‌شوند , که ۵ بیشتر شدید است . هیل - kayser می‌گوید : " ما نشان دادیم که گروه بازسازی استانی در بیماران خردسال که در معرض تشعشع سنتی قرار دارند , تاثیر منفی ندارند , اما همچنین آسیب به کبد , کلیه‌ها و روده را که ممکن است در بیماران خردسال در معرض اشعه سنتی باشند را نشان داده‌ایم .


تحلیل گروه پلایبو مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی درمان پرخاشگری و نشانه های این اختلال تمرین تمرکز ذهن چگونه است؟


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

پیش‌بینی اینکه کدام یک از بیماران مبتلا به میگرن ممکن است از تاریخ درمان دارویی بهره‌مند شوند : درمانگاه مایو : متخصص بالینی متخصص بالینی درمان دارویی که برای چندین سرطان خون تایید شده بود, امیدوار بود که رشد تهاجمی سرطان مغز کشنده را کند کند . محققانی که یکی از این آزمایش‌ها بالینی را انجام دادند , بر این باورند که می‌دانند چرا شکست خورد و چه باید کرد .

سهم : داستان کامل پزشکان متخصص درمان دارویی که برای چندین سرطان خون تایید شده بود, امیدوار بود که رشد تهاجمی سرطان کشنده مغز را کند کند . محققان کلینیک مایو , که یکی از این آزمایش‌ها بالینی را انجام دادند, بر این باورند که می‌دانند چرا شکست خورد و چه باید کرد .

در مساله آنلاین تومور شناسی مولکولی , محققان دریافته اند که مهار کننده پروتئین‌هایی را که رشد سرطان را افزایش می‌دهند , مهار می‌کند , بلکه برای جلوگیری از سرطان جلوگیری می‌کند .


بینش جدید میکروبی اداره نظم مدارس استرس اسکیزوفرنی ژن اتصال غیرمنتظره آب و هوای سرد تحلیل گروه پلایبو


براساس یافته‌های این مطالعه , بیمار مبتلا به سرطان پروستات به شناسایی بیمارانی که ممکن است به خوبی پاسخ دهند کمک خواهد کرد . رئیس دپارتمان بیولوژی سرطان در کلینیک مایو در فلوریدا .

food sci . ~~~, 8 . تمام اعضای خانواده src از کیناز پروتئین را خاموش می‌کند که اعتقاد بر آن است که پروتئین‌هایی را فعال می‌کنند که اساسا ً " پاها " را به روی آن‌ها حرکت می‌دهند تا به دنبال مواد مغذی خون باشند . در این مطالعه , محققان بر این باورند که با استفاده از خطوط سلولی و مدل‌های موشی سرطان مغز , اثر مک کی روی اعضای خانواده src را از یکدیگر جدا می‌کنند .

در لاین‌های سلولی , بازدارندگی کاهش می‌یابد و به طور کلی رشد و مهاجرت را کاهش می‌دهد . لین هم سن کمتری داشت .

اما در موش‌ها , بسته به اینکه یکی از اعضای خانواده src به طور تجربی مهار شد , تفاوت معنی‌داری وجود داشت . در مقایسه با موش‌های تیمار نشده , هیچ تفاوت معنی‌داری در بقای موش‌های مبتلا به آلزایمر وجود نداشت . در مقابل , مهار بله در موش‌ها باعث افزایش بقا و افزایش رشد تومور می‌شود .

این یافته‌ها به دو دلیل برای ما بسیار تعجب‌آور بود . " یکی تفاوت بین نتایج آزمایشگاهی و حیوانی است . دیگری این است که , همراه با بد , فرد می‌تواند خوب را مهار کند . او می‌گوید : " بله , رشد سرطان را ترویج می‌کند , بنابراین باید مهار شود . " " با این حال , لین به طور غیر منتظره از رشد سرطان محافظت می‌کند , و بنابراین , نباید با استفاده از آن غیرفعال شود . محققان دریافتند که همه تومورهای انسانی همه اعضای خانواده src را بیان نمی‌کنند و این بیان بله و لین در میان تومورها متفاوت است .

تیم پژوهش , نمونه‌برداری تومور را از بیمارانی که در آزمایش کلینیکی کلینیک مایو شرکت کرده بودند , بررسی می‌کند . آن‌ها با بیان لین و بله با نتایج کلینیکی بازی خواهند کرد .

او می‌گوید : " ما امیدواریم که این نتایج نتیجه ما را تایید کنند که بیمارانی که سطوح بالایی از لین دارند نباید با آن‌ها درمان شوند . " به جای آن , ممکن است در انتخاب بیمارانی که تومورها , بله , اما نه لین , خوب کار کنند.

او می‌گوید : " آخرین چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که هم خوب و هم بد باشد . " او گفت : " در دراز مدت , توسعه دارویی که هدف را هدف قرار می‌دهد , اما تاثیری بر لین نخواهد داشت . "


مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک چگونه زندگی موفقی داشته باشیم؟



منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

گروه پلاسبو : تجزیه و تحلیل جدید آزمایش‌ها درمان درد مزمن , پاسخ‌های پلاسبو را در طول زمان نشان می‌دهد . با این حال , نتایج آزمایش‌ها بالینی نشان داد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو فقط در آزمایش‌ها انجام‌شده در آمریکا رخ داد ; آزمایش‌ها انجام‌شده در اروپا یا آسیا هیچ تغییری در پاسخ‌های دارونما در آن دوره نشان نداد .اشتراک : داستان کامل یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو ممکن است بخشی از نرخ شکست بالا برای آزمایش‌های بالینی داروهایی باشد که برای کنترل درده‌ای مزمن ناشی از آسیب عصب طراحی شده‌اند .


دانشگاه پزشکی شیکاگو مسیر سیگنال مغزی کنترل حالت میکروب خطرات حمله قلبی در زنان اولین مطالعه اوتیسم مصرف مواد در کودکان


با این حال , نتایج آزمایش‌ها بالینی نشان داد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو فقط در کارآزمایی‌های انجام شده‌است که به طور کامل در آزمایش انجام شد .در مقاله‌ای که برای انتشار در مجله درد ژورنال پذیرفته شده‌بود , محققان دانشگاه مک گیل در مونترال , نتایج آزمایش‌ها کلینیکی داروهای مخدر در سراسر جهان را با توجه به این موضوع تحلیل کردند . در طول این مدت , مهار دردی که توسط بیماران در گروه پلاسبو تجربه شده‌بود , به طور پیوسته افزایش یافت و به طور متوسط تا ۱۰ % کاهش یافت . افزایش مشابهی در پاسخ پلاسبو در مطالعات کارآزمایی بالینی داروهای ضد افسردگی و داروهای ضد روان‌پریشی مشاهده شده‌است . با این حال این مطالعات به عنوان منبع این روند اشاره نکردند .مولفان ویژگی‌های گزارش‌شده کارآزمایی‌های بالینی را بررسی کرده‌اند تا مشخص کنند چه عواملی ممکن است مسئول تغییرات در طول زمان باشند . آن‌ها دریافتند که در هر جای دیگر , محاکمه طولانی‌تر می‌شود ( از میانگین چهار هفته طول می‌کشد تا دو هفته در هفته ) و بزرگ‌تر باشد ." این داده‌ها نشان می‌دهند که آزمایش‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر با پاسخ‌های پلاسبو بزرگ‌تر همراه هستند " . " این امر به نوبه خود منجر به شکست این آزمایش‌ها می‌شود - - زیرا شرکت‌های داروسازی را سخت‌تر می‌کند تا ثابت کنند که داروی مورد آزمایش موثرتر از درمان با دارونما است . الکساندر لوین , دانشجوی دکترای روانشناسی در دانشگاه مک گیل و نویسنده اول این مقاله , اضافه کرد : " مشخص است که چرا ایالات‌متحده یک دورافتاده با توجه به آزمایش‌های بالینی اش است . " با این حال , او و همکارانش اشاره کرده‌اند که برخی تفاوت‌های مهم بین دو کشور وجود دارد . این موارد عبارتند از وجود تبلیغات دارویی مستقیم به مصرف‌کننده در کشور نیوزیلند ( نیوزیلند تنها کشور دیگری در جهان است که به این امر اجازه می‌دهد ) , گسترش بیشتری برای " سازمان‌های تحقیق قرارداد " در جهان , و شاید مواجهه بیشتر با مفهوم دارونما در رسانه‌های عمومی در جهانرابرت اچ . پروفسور رشته بی‌هوشی , عصب‌شناسی , و روان‌پزشکی در دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی روچستر او گفت : " این مطالعه مهم درک ما از این پاسخ‌های گروه پلاسبو را افزایش می‌دهد و در نتیجه پایه‌ای برای بهبود طراحی آزمایش‌ها بالینی و تسریع توسعه داروهای مسکن ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث تسکین بیشتر بیماران مبتلا به درد مزمن شود . "



وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری آموزش مسائل زناشویی و اهمیت آن در زندگی مشترک مهارت تصمیم گیری چیست؟



منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

براساس یک مطالعه جدید , مصرف مواد مخدر مزمن در بین کودکان با تاریخ IBD بالا است : 9 فوریه ۲۰۱۵ منبع : استفاده از مواد مخدر مزمن در کودکان مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) شایع است در حالی که با کودکان مبتلا به این بیماری در مقایسه با کودکان بدون این بیماری شایع است . مواد مخدر ممکن است برای بیمارانی با IBD که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است , برای تسکین درد موقت , مانند درمان یک منور حاد و یا کاهش درد بعد از عمل جراحی, تجویز شود .


موسسه فلندرز جذب الکترواستاتیک پروتئین مغز بیماران اوتیسم اساس ژنتیکی صفات محرومیت از خواب وزارت بهداشت آمریکا


اشتراک کامل مواد مخدر مزمن در کودکان مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) بیش از دو برابر با کودکان بدون این بیماری شایع است , بنا بر یک study1 جدید که در Gastroenterology بالینی و Hepatology منتشر شده‌است , نشریه رسمی انجمن Gastroenterological آمریکا .

نویسنده مطالعات راهنمایی جسی پی پی گفت : " استفاده از مواد مخدر مزمن در بیماران IBD به ویژه در میان افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی شایع است ." Buckley , PhD , MPH , از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل برای تعریف بزرگی این مشکل در جمعیت کودکان و شناسایی استراتژی‌های بالقوه یا مداخلات برای کاهش مصرف مواد مخدر مهم است . این مطالعه شامل ۴,۳۴۴ کودک ( کم‌تر از ۱۸ سال ) بود که هر کدام برای سن , جنس و منطقه با پنج کودک بدون IBD ( مجموعا ۲۱,۷۲۰ کودک ) تطبیق داده می‌شدند. این مطالعه نشان داد که ۵.۶ درصد از کودکان IBD ) حداقل سه نسخه از داروی مخدر را در طول یک دوره دو ساله , در مقایسه با ۲.۳ درصد از کودکان بدون IBD , داشتند .

در مقایسه با جمعیت عمومی , مصرف مواد مخدر مزمن برای بیماران IBD بسیار بیشتر از بیماران مبتلا به اختلال روانی بود . سن بالاتر , افزایش مصرف مراقبت‌های بهداشتی , شکستگی و اختلال روان‌شناختی نیز به شدت با مصرف مزمن مواد مخدر در بین کودکان با IBD ) همراه بود . افزایش استفاده از مواد مخدر با استفاده از مواد مخدر بیشتر دال بر آن است که مصرف مواد مخدر نشانه بیماری شدید است .

مواد مخدر ممکن است برای بیمارانی با IBD که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است ، برای تسکین درد موقت ، مانند درمان یک منور حاد و یا کاهش درد بعد از عمل جراحی، تجویز شود . مصرف مواد مخدر دراز مدت در میان کودکان با IBD به خاطر اثرات جانبی GI ، عوارض بیماری و وابستگی به وابستگی توصیه نمی‌شود . در هر حال ، او می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که توجه دقیق به بیماران زن بویژه در سال اول بعد از رویداد اهمیت دارد " . پروفسور اشمیت امیدوار است که این پیام به طور خاص به فعالیت‌های پزشکی خانواده برسد : " پزشکان خانواده باید به شدت از وضعیت اجتماعی این زنان آگاه باشند و تلاش کنند تا حمایت خود را تامین کنند." به خصوص زمانی که علائم افسردگی وجود دارد ، پزشکان خانواده باید به طور خاص هوشیار باشند . اگر چنین نشانه‌هایی مشاهده شود ، مهم است که بیماران را به سرعت به متخصصان ارجاع دهید تا در صورت نیاز بتوانند با درمانگر کار کنند ."



شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری قشر بصری اصلی رازهای روابط زناشویی موفق راه های افزایش اعتماد به نفس در خود


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

وزارت بهداشت و خدمات انسانی در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش‌های بالینی به صورت گسترده در دسترس عموم قرار می‌دهد : در تلاش برای کسب اطلاعات در مورد آزمایش‌های بالینی که به طور گسترده برای عموم در دسترس است ، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده یک قانون نهایی صادر کرد که الزامات ثبت آزمایش‌های بالینی خاص و ارائه خلاصه اطلاعات نتایج به ClinicalTrials.gov را مشخص می‌کند .

امروز ، اداره بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده در تلاش برای کسب اطلاعات در مورد آزمایش‌های بالینی به صورت گسترده در دسترس عموم ، قانون نهایی را صادر کرد که الزامات ثبت آزمایش‌های بالینی خاص و ارائه خلاصه اطلاعات نتایج به ClinicalTrials.gov را مشخص می‌کند . 


پروتئین مفید آلزایمر مکانیسم مولکولی اصلی پروتئین تاو در موش شناسایی جهش ژنتیکی مسائل اخلاقی پزشکان شکست نتایج دادرسی

قانون جدید الزامات قانونی برای ارسال ثبت‌نام را گسترش می‌دهد و اطلاعات مربوط به آزمایش‌ها بالینی مربوط به مواد مخدر ، دارویی و دارویی ایالات‌متحده را شامل می‌شود. در عین حال ، موسسه ملی بهداشت یک سیاست مکمل برای ثبت و ارائه خلاصه اطلاعات به ClinicalTrials.gov برای همه آزمایش‌ها تحت سرمایه‌گذاری ملی ، از جمله آن‌هایی که مشمول قانون نهایی نیستند ، صادر کرده‌است .

فرانسیس اس ، مدیر موسسه ملی بهداشت ، گفت : " دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش‌ها بالینی برای بیماران ، جامعه و علوم خوب است ." Collins ، دکتر ، مدرک دکترا " آخرین قانون و سیاست ملی که ما امروز صادر کرده‌ایم به حداکثر رساندن ارزش آزمایش‌های بالینی ، چه به طور عمومی و چه خصوصی حمایت می‌کند ، و به ما کمک می‌کند به جامعه کمک کنند تا دانش را پیشرفت کرده و سلامت را بهبود بخشند ، به ما کمک کنند بفهمیم که آیا آن‌ها در هنگام استفاده از انسان‌ها ایمن و موثر هستند یا خیر . برخی از آزمایش‌ها بالینی اطلاعاتی را ارایه می‌دهند که در آن‌ها درمان‌های پزشکی برای بیماری‌ها یا گروهه‌ای خاصی از مردم بهتر عمل می‌کنند .

توسعه اطلاعات ثبت‌نام در ClinicalTrials.gov توانایی people's برای پیدا کردن آزمایش‌های بالینی را بهبود می‌بخشد که در آن ممکن است قادر به مشارکت و دسترسی به درمان‌های دارویی باشند . اطلاعات بیشتر در مورد نتایج علمی آزمایش‌ها ، چه مثبت و چه منفی ، می‌تواند به ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران در رابطه با تصمیمات پزشکی کمک کند . اطلاعات اضافی به محققان کمک خواهد کرد تا از تکرار غیرضروری مطالعات اجتناب کنند ، بر حوزه‌هایی که نیاز به مطالعه دارند تمرکز کنند و طرح‌های مطالعاتی را بهبود بخشند، در نهایت توسعه مداخلات بالینی را توسعه دهند.

الزامات تحت قانون نهایی در اکثر مطالعات مداخله‌ای مربوط به محصولات دارویی ، بیولوژیکی و ابزار که توسط اداره غذا و دارو اداره می‌شوند ، اعمال می‌شوند . این الزامات برای مرحله ۱ آزمایش مواد مخدر و بیولوژیک ، یا مطالعات امکان‌سنجی کوچک محصولات دستگاه بکار نمی‌روند . قانون نهایی مشخص می‌کند که چگونه و زمانی که اطلاعات جمع‌آوری‌شده در یک آزمایش بالینی باید به ClinicalTrials.gov ارسال شود . مشخص نیست که چگونه آزمایش‌ها کلینیکی باید طراحی و اجرا شوند ، یا اینکه چه اطلاعاتی باید جمع‌آوری شود .

روبرت ام . اف . اف می‌گوید : " هنگامی که افراد در آزمایش‌های بالینی شرکت می‌کنند ، آن‌ها داوطلب می‌شوند تا دانش قابل تعمیم را ایجاد کنند تا به دیگران در آینده کمک کنند و ما می‌خواهیم مشارکت آن‌ها با اطمینان از اینکه وجود آزمایش‌ها و نتایج آن‌ها برای همه بیماران و ارائه دهندگان خدمات درمانی و همچنین محققان در دسترس است " . Califf ، دکتر " FDA " به تضمین انطباق با این الزامات جدید کمک خواهد کرد تا بیماران و ارائهکنندگان می‌توانند اعتماد و دسترسی به اطلاعات بالینی بیشتری داشته باشند ، و محققان می‌توانند تمرکز و طراحی آزمایش بالینی را بهبود بخشند ."


زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری قشر بصری اصلی استدلال حرکتی در حیوانات مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟ درمان اعتماد به نفس پایین در نوجوانان


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

شکست در انتشار نتایج دادرسی ، بیماران را در معرض خطرات بدون ایجاد مزایای قرار دادن قرار می‌دهد : ۳۰ آوریل ۲۰۱۶ منبع : انجمن اروپایی برای Radiotherapy و انکولوژی ( ESTRO ) : اگرچه انتشار نتایج آزمایش‌ها بالینی در ایالات‌متحده در عرض ۱۲ ماه از سال ۲۰۰۷ اجباری بوده‌است . تحلیلی از ۸۰۲ آزمایش با تاریخ تکمیل اولیه قبل از ۱ ژانویه ۲۰۱۳ نشان داد که ۶۵۵ یا or درصد ، حتی یک نتیجه خلاصه منتشر نکرده است .

با اینکه انتشار نتایج آزمایش‌ها بالینی انجام‌شده در آمریکا در طول ۱۲ ماه از تکمیل آن‌ها اجباری بوده‌است ، طبق تحقیقات جدیدی که امروز ( شنبه ) در the ۳۵ برگزار شد تعداد زیادی از آزمایش‌ها radiotherapy در ایالات‌متحده انجام نشد . تحلیلی از ۸۰۲ آزمایش با تاریخ تکمیل اولیه قبل از ۱ ژانویه ۲۰۱۳ نشان داد که ۶۵۵ یا or درصد حتی یک نتیجه خلاصه منتشر نکرده است .


ریسک کروموزوم ژن مدل جدید حیوانات انسداد هدف درمانی در آستانه هرج و مرج حوادث ناگوار شدید زنان جوان دیابتی


جیمی پرز - Alija و همکارش ، پدرو Gallego ، فیزیکدانان پزشکی از بخش radiotherapy و تومورشناسی ، بیمارستان افلاطون ، بارسلونا ، اسپانیا نیز به trials radiotherapy که قبل از تصویب قانون ۲۰۰۷ آغاز شد نگاه کردند و اختلاف کمی یافتند ؛ ۴۲۲ نفر از ۵۵۲ یا ۷۶.۴ درصد نتایج خود را با پایگاه اطلاعاتی ClinicalTrials.gov واریز نکرده اند .

" این یافته‌ها برای بسیاری از دلایل به شگفتی افتاد ، و نه حداقل آن این بود که بسیاری از این آزمایش‌ها توسط موسسه ملی بهداشت ایالات‌متحده تامین شده‌بود . آقای پرز - Alija به کنفرانس گفت : از آنجایی که می‌دانیم آزمایش‌ها بالینی بهترین داده‌ها را برای تصمیم‌گیری در پزشکی مبتنی بر شواهد مدرن تولید می‌کنند ، به ویژه این نگرانی وجود دارد که قانون در چنین مقیاس گسترده‌ای نادیده گرفته شود .

محققان می‌گویند که یکی از دلایل ممکن برای غیر انتشار این است که ممکن است برخی از این آزمایش‌ها تمدید مهلت داده شده‌باشد . اما ، اگر این مورد باشد ، در ملا عام شناخته‌نشده است ، بنابراین ، اولین مشکل ما این است که نمی‌دانیم که آیا محاکمه واقعا ً دیر شده‌است یا نه . آقای پرز - Alija می‌گوید که اگر این تمدید مجاز باشد ، همه تاریخ‌ها باید به روز شوند ، اما به نظر می‌رسد که این امر در بسیاری از موارد اتفاق نمی‌افتد .

به عنوان مثال ، محققان در حال تحقیق درباره این مساله هستند ، به عنوان مثال ، بسیاری از آزمایش‌ها ثبت‌شده در ClinicalTrials.gov یا سایر پایگاه‌های اطلاعاتی در مجلات پزشکی منتشر می‌شوند . آن‌ها همچنین تعصب را تحلیل خواهند کرد ، به این دانش که آسان‌تر و more انتشار مثبت به جای یافته‌های منفی است . آن‌ها قصد دارند بازرسان اصلی را ایمیل کنند تا بپرسند که چرا رسوب اجباری نتایج اتفاق نیفتاده است و تحقیق در مورد دلایل عدم انتشار در مجلات پزشکی آن محاکمات که در آن یک رسوب منتشر شده وجود دارد .

" جالب است ، ما دریافتیم که آزمایش‌ها با سرمایه شرکت در انطباق با قوانین نسبت به آزمایش‌ها آکادمیک - - ۵۵ درصد و ۳۰ درصد بسیار بهتر هستند . با این حال ، تنها یک سوم از همه آزمایشاتی که ما بررسی کردیم ، محاکمه شرکت بوده‌است . "

محققان نتایج خود را با استفاده از نوع سرطان، تجزیه و تحلیل کردند . تنها زیرسیستم که در آن بیش از نیمی از نتایج آزمایشی منتشر شد ، سرطان چشم بود ، با ۴۷ درصد منتشر نشده ، در حالی که درصد نتایج آزمایشی منتشر نشده ، ۱۰۰ درصد برای هر دو گروه بود . حتی سرطان‌های رایج مانند پستان و ریه به ترتیب به شدت عمل کردند و ۷۸ % و ۷۳.۷ درصد نتایج منتشر نشده را نشان دادند.

" ما نشان داده‌ایم که تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مطالعه به طور معمول در معرض خطرات مشارکت آزمایشی بدون منافع اشتراک گذاری و انتشار نتایج برای بیماران در آینده قرار دارند .


ضرورت ادراک بصری قشر بصری اصلی استدلال حرکتی در حیوانات تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان نکات روانشناسی اطفال کمبود اعتماد به نفس، علائم و درمان


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

زنان جوان دیابتی

براساس تحقیقات جدید ، زنان جوان مبتلا به دیابت دارای ۶ برابر خطر حمله قلبی هستند : ۳۱ آگوست سال ۲۰۱۵ منبع : انجمن کاردیولوژی اروپا : زنان ۴۵ سال و زیر مبتلا به دیابت دارای ریسک شش برابر حمله قلبی هستند . مطالعه در بیش از ۷۰۰۰ زن همچنین نشان داد که زنان جوان که دچار حمله قلبی شدند ( myocardial infarction ، MI ) بیشتر از زنان مسن‌تر با MI بودند .

با توجه به تحقیقی که امروز در مرکز خدمات کارآفرینی برگزار شد ، کودکان زیر ۴۵ سال و افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر شش برابر حمله قلبی قرار دارند . مطالعه در بیش از ۷۰۰۰ زن همچنین نشان داد که زنان جوان که دچار حمله قلبی شدند ( myocardial infarction ، MI ) بیشتر از زنان مسن‌تر با MI بودند .


کشف جدید دانشمندان در مورد انتشار بیماری پارکینسون نقش استرس در تشدید الزایمر تاثیرات متقابل پارکینسون و آلزایمر تاثیر درمان انفرادی در درمان سرطان تاثیر چند شکلی های زنتیکی در بروز سرطان ضرورت ادراک بصری


پروفسور Hanna Szwed ، آخرین نویسنده و رئیس بخش دوم بیماری عروق آرتری ، موسسه قلب در ورشو ، لهستان گفت : " بیماری‌های قلبی - عروقی ( CVDs ) عمدتا ً افراد مسن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، اما در بسیاری از سال‌ها افزایش رخداد در جوانان ، صرف‌نظر از جنسیت ، مشاهده شده‌است . این مطالعه در ۷، ۳۸۶ زنان اثر عوامل خطر را بر روی رخداد MI در زنان جوان ارزیابی کرده و تفاوت‌های مربوط به سن را مورد ارزیابی قرار داد . پروفایل بیماری‌های واگیردار ۱ ۹۴۱ جوان با MI در مقایسه با دو گروه تحت کنترل ، با نگاه اول مقایسه شد : ۴، ۲۷۵ زن ۶۳ - ۶۴ سال با زنان سالم MI و ۱، ۱۷۰ زنان سالم ( بدون سابقه MI ) .

این مطالعه از داده‌های سه ثبت ملی استفاده کرده‌است . اطلاعات مربوط به زنان با MI از سوی اداره ثبت لهستان of حاد لهستانی ( PL - ACS ) حاصل شد . اطلاعات در مورد زنان سالم از مطالعه موردی سلامت جمعیت ملی ( WOBASZ ) و بررسی ملی عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی ( NATPOL ) بود .

میانگین سنی در بین بیماران MI در این مطالعه ۴۲ سال ( محدوده ۲۱ - 45 سال ) بود . تحلیل Multivariate نشان داد که چهار عامل از پنج عامل ریسک کلاسیک پیش‌بینی مستقلی از MI در زنان جوان بودند . قوی‌ترین آن‌ها دیابت بود که خطر MI را تا شش برابر افزایش داد . فشارخون بالا ۴ بار ریسک را افزایش داد در حالی که خطر سه برابر شد و مصرف فعلی سیگار تا ۱.۶ بار خطر را افزایش داد. معناداری آماری برای چاقی که با شاخص توده بدنی ( BMI بیان شد وجود نداشت .

پروفسور Szwed گفت : " فقدان همبستگی با چاقی می‌تواند به دلیل تاثیر شدید دیابت در این جمعیت باشد . محققان دریافتند که زنان جوان سالم به طور متوسط ۱.۱ فاکتور ریسک را داشتند ، در حالی که بیماران جوان MI در مقایسه با زنان سالم جوان ، به طور متوسط دارای ۱ / ۱ بودند و زنان جوان با MI در مقایسه با زنان جوان سالم ، دچار فشار خون شریانی ، دیابت و دیابت بودند و یا در حال جاری یا گذشته از سیگاری‌ها بودند .

در جمعیت زنان مسن‌تر با MI ، شیوع تقریبا ً تمام عوامل خطر فردی حتی بزرگ‌تر از زنان جوان با MI بود . ۷ سیگار کشیدن تنها عامل خطر با شیوع بیشتر در گروه جوان‌تر ( ۴۸.۷ % در مقابل ) بود . ۲۲.۲ % p < برای سیگار کشیدن فعلی ، و ۶۵.۵ درصد در مقابل . در حالی که در حال ترک سیگار است ، ۴۵ درصد از این افراد معتاد به سیگار هستند .

پروفسور Szwed گفت : " ما دریافتیم که پروفایل عامل خطر در زنان جوان با MI شباهت زیادی به جمعیت مسن دارد ، و این یافته با تحقیقات دیگری ارتباط دارد که نشان می‌دهد سیگار کشیدن یک مشکل رو به رشد در زنان جوان است . این به وضوح منطقه‌ای است که در آن تلاش‌های پیش‌گیری مورد نیاز است " جالب است ، زنان جوان با MI به احتمال بیشتر از زنان مسن‌تر هستند که هیچ یک از عوامل ریسک ذکر شده در بالا را نداشته باشند ( ۱۶.۵ % در مقابل . ۸.۲ % p < ۰.۰۰۰۱ ) .


قشر بصری اصلی استدلال حرکتی در حیوانات تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان برداشتن ماستکتومی زندگی زناشویی موفق و عاشقانه چگونه است ؟ اعتماد به نفس کاذب چیست؟


منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

ضرورت ادراک بصری

قرار دادن دیدگاه در زمینه تاریخ : ۲۳ دسامبر منبع : Universitat بازل خلاصه : The نه تنها سیگنال‌های بینایی را از چشم به قشر بصری که قبلا ً فکر کرده بودند ، بلکه همچنین اطلاعات اضافی و متنی را منتقل می‌کند . ادغام این اشارات مختلف برای درک و تفسیر آنچه در جهان پیرامون خود می‌بینیم ضروری است . محققان بررسی می‌کنند که چطور مغز محرک بصری را پردازش می‌کند و چگونه اطلاعات زمینه‌ای ادراک بصری ما را شکل می‌دهد .

اشتراک کامل : Thalamus نه تنها سیگنال‌های دیداری را از چشم به قشر بصری ، همانطور که قبلا ً تصور می‌شد ، منتقل می‌کند ، بلکه اطلاعات اضافی و متنی را نیز منتقل می‌کند . ادغام این اشارات مختلف برای درک و تفسیر آنچه در جهان پیرامون خود می‌بینیم ضروری است . پروفسور Sonja Hofer و تیم تحقیقاتی او در the ، دانشگاه بازل ، بررسی می‌کنند که چطور مغز محرک بصری را پردازش می‌کند و چگونه اطلاعات زمینه‌ای ادراک بصری ما را شکل می‌دهد . آخرین یافته‌های آن‌ها در علوم عصبی طبیعت گزارش شده‌است .

به محض اینکه چشمانمان را در صبح باز کنیم ، مغز ما پر از تصاویر شده‌است . اطلاعات مربوط به این تصاویر از چشم‌ها به یک ناحیه مغزی بنام تالاموس و از آنجا به قشر بصری فرستاده می‌شود . قشر بینایی که شامل بزرگ‌ترین بخش مغز انسان است مسئول تجزیه و تحلیل اطلاعات تصویری است و به ما این امکان را می‌دهد که ببینیم . در مقابل ، تا کنون تالاموس به عنوان یک رله برای اطلاعات دیداری در نظر گرفته شده‌است . تیم تحقیقاتی به رهبری پروفسور Prof. Sonja در at ، دانشگاه بازل ، در موش‌ها کشف کرده‌است که بخش ویژه‌ای از تالاموس - - به نام called - - - 


سازو کار جدید آلزایمر راز پیری سالم تر سینتیک تاو آزمایش مواد خدر نشانگرهای زیستی سرطان قشر بصری اصلی استدلال حرکتی در حیوانات

اطلاعات متنی برای ادراک بصری ضروری است ، چیزی که می‌بینیم نه تنها براساس سیگنال‌هایی که چشم ما به مغز ما می‌فرستد ، بلکه به شدت تحت‌تاثیر بافت محرک تصویری است که در دانش قبلی ما و انتظارات ارایه شده‌است . خطاهای نوری ، همانطور که در اینجا نشان‌داده‌شده ، نشان می‌دهد که این اطلاعات غیر بصری و متنی برای ادراک ما چقدر مهم هستند . قشر بصری این اطلاعات اضافی را از سایر قسمت‌های مغز دریافت می‌کند و از آن برای درک و تفسیر دنیای بصری استفاده می‌کند . پروفسور Hofer و همکارانش سیگنال‌های ویژه منتقل‌شده به قشر بصری را از the اندازه‌گیری کردند و دریافتند که pulvinar نه تنها سیگنال‌های دیداری را منتقل می‌کند بلکه یکی از حوزه‌های مغزی است که اطلاعات اضافی در مورد زمینه محرکه‌ای بصری فراهم می‌کند .

به علاوه ، محققان می‌توانند این اطلاعات اضافی را به طور موثر شناسایی کنند . برای مثال ، the سیگنال را در مورد حرکت ناگهانی و غیر متمرکز در محیط ارسال می‌کند که ناشی از حرکات خود animal's نیست " سیگنال‌های دیداری که مغز نمی‌تواند پیش‌بینی کند می‌تواند به خصوص مهم باشد ، مانند ماشینی که ناگهان ظاهر می‌شود، یا شاید یک شکارچی در حال نزدیک شدن در مورد موش . دکتر Morgane راث ، یکی از نویسندگان این تحقیق ، توضیح می‌دهد که The ممکن است تشخیص این محرک‌ها را تسهیل کند .

اگرچه the ، بزرگ‌ترین بخش تالاموس در انسان‌ها است ، اما عملکرد آن هنوز تا حد زیادی ناشناخته است . یافته‌های محققان شروع به ریختن مقداری نور بر روی نقش این ساختار مرموز می‌کند . یک قطعه دیگر از پازل ، سیگنال‌ها به the از قشر بینایی فرستاده می‌شوند که به نظر می‌رسد جریان اطلاعات بین دو قسمت مغز در یک حلقه جریان پیدا می‌کند . چرا این مورد هنوز کاملا ً مشخص نیست . پروفسور Hofer's در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای مطالعه این حلقه‌های بصری است ، و برای یافتن این که چگونه سیگنال‌ها از pulvinar بر ادراک بصری و اعمال ما تاثیر می‌گذارند .



تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان برداشتن ماستکتومی تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال مدیریت مشکلات زندگی مشترک تربیت فرزند از نظر روانشناسی و از بدو تولد



منبع

  • فهیمه فهیمه
  • ۰
  • ۰

قشر بصری اصلی

neuroscientists شناسایی مدار مغز که حرکت سر را با مطالعه سیگنال‌های دیداری ادغام می‌کند ، نقش قشر بصری اصلی را در ادغام ذهن و سیگنال‌های حرکت بصری نشان می‌دهد : ۱۵ Wellcome Sainsbury : neuroscientists یک مدار را در قشر بصری اصلی ( V۱ ) در مغز که سیگنال‌های حرکتی - و حرکت - حرکت را ادغام می‌کند ، شناسایی کرده‌اند . این مطالعه مکانیسم‌هایی را توضیح می‌دهد که ورودی‌های بصری و دهلیزی را به همراه جمع می‌کند تا پاسخ‌های رفتاری مناسب را فراهم کند .

اشتراک کامل : در مرکز Sainsbury Wellcome یک مدار را در قشر بصری اصلی مشخص کرده‌است ( V۱ ) . این مطالعه ، که امروز در Neuron منتشر شد ، مکانیسم‌هایی را توضیح می‌دهد که ورودی‌های بصری و دهلیزی را به همراه جمع می‌کند تا پاسخ‌های رفتاری مناسب را فراهم کند .

زمانی که به زندگی روزمره خود می‌روید ، دائما ً سر خود را حرکت می‌دهید تا به اطراف دنیا نگاه کنید . به منظور درکی از اطلاعاتی که در نگاه شما می‌افتد ، باید مسیر ذهن خود را حفظ کنید ؛ این با اطلاعاتی که از ارگان‌های حس شنوایی شما ناشی می‌شود ، انجام می‌شود که در گوش‌های داخلی شما قرار دارند .


آزمون مهم دارویی از بین بردن سم موجود پیشرفت بیماری آلزایمر ارتباط بی خوابی با فشارخون مغز بعد از جراحی صرع استدلال حرکتی در حیوانات


تیم تحقیقاتی یک سایت را در قشر بصری اصلی شناسایی کرده‌است ( ناحیه V۱ ) که در آن سیگنال‌های شنوایی و سیگنال‌های بصری با هم جمع می‌شوند تا تشخیص دهند که سیگنال‌های شنوایی از قشر مخ ، یک ناحیه مغز برای کدگذاری اطلاعات حیاتی برای هدایت فضایی از طریق دنیای اطراف استفاده می‌کنند .

استادیار مرکز Sainsbury Wellcome و مدیر پروژه ، پروفسور (تروا ) . Margrie اظهار داشت : " از زمان ۱۹۵۰'s بر درک اینکه چگونه جهت و سرعت محرک‌های حسی در سطح قشر حسی اولیه نشان‌داده شده‌است ، تمرکز کردیم . در اینجا ما نشان می‌دهیم که این فرآیند غشایی وابسته به بافت است و شامل سیگنال‌های داخلی است که وضعیت حرکت حیوان را گزارش می‌کنند " تا ابتدا نواحی در V۱ را شناسایی کنیم که ممکن است به سیگنال‌های تک حرکت دسترسی داشته باشند . ضبط اولیه در تاریکی کامل انجام شد تا اطمینان حاصل شود که هیچ ورودی دیداری وجود ندارد و داده‌ها نشان می‌دهند که نورون‌های ردیف ۶ ( L۶ ) اطلاعات مربوط به حرکت سر در طول چرخش را منتقل می‌کنند .

بخش دوم مطالعه ، با استفاده از recordings داخل سلولی ، بر روی کدام جنبه‌های حرکت سر ممکن است با چنین فعالیت‌هایی کد گذاری شود . با استفاده از مجاری شنوایی و چرخش حیوانات در سرعت‌های مختلف ، آن‌ها نشان دادند که اکثریت وسیعی از این نورون‌ها ، ورودی‌های سیناپسی را دریافت می‌کنند که فعالیت آن‌ها یک تخمین قابل‌اطمینان از سرعت سر را فراهم می‌کند .

شاید جالب‌ترین مشاهده این بود که این سیگنال‌ها در سراسر شبکه محلی ارایه می‌شوند . پروفسور Margrie اظهار داشت : " علی‌رغم کاوش تنها بخش کوچکی از فضای محرک شنوایی ، تقریبا ً همه خانه‌ها واکنش نشان دادند ."

برای بررسی ادغام سیگنال‌های تک و سیگنال‌های حرکتی در سلول‌های خورشیدی V۱ ( L۶) ، نوارهای صوتی درون سلولی بار دیگر از موش‌ها به دست آمدند در حالی که از یک محرک بصری استاتیک استفاده کردند و سپس با داده‌های چرخش موشی در تاریکی مقایسه شدند . مشخص شد که نورون‌ها مجموعه‌ای از ورودی‌ها را متمایز از اطلاعات حرکت بصری دریافت می‌کنند و این سیگنال‌ها به صورت خطی برای تشخیص داخلی از حرکت خارجی و ترکیب آن‌ها جمع می‌شوند .

بخش نهایی تحقیق بر روی یک منبع بالقوه از سیگنال‌های حرکتی سری متمرکز است .


تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان برداشتن ماستکتومی تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال ارتباط نواحی مغزی با رفتار چگونه زندگی مشترک موفق داشته باشیم ؟ مشاوره کودک: انواع بازی کودکان


منبع

  • فهیمه فهیمه