مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

آزمایش پروتون درمانی نشان می‌دهد ، سمیت پایین در گروه بزرگ از کودکان با مطالعات neuroblastoma با ریسک بالا ، استفاده گسترده از درمان پروتون برای به حداقل رساندن مواجهه تابش با درمان پرتو پروتون ( پی آر تی ) را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌است .

تعریف کامل محققان از بیمارستان Children's فیلادلفیا ( CHOP ) و دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا ، بزرگ‌ترین گروه را برای درمان بیماران خردسال مبتلا به درمان پرتو پروتون ( پی آر تی ) آنالیز کردند و دریافتند که درمان پروتون در کاهش تومورها موثر بوده‌است و سمیت کمتری را به اندام‌های اطراف نشان داده‌است .

این مطالعه به صورت آنلاین در ژورنال بین‌المللی of Radiation منتشر شده‌است .


سالگرد کشف انسولین تصویربرداری زمان واقعی خودکشی اسکیزوفرنی برتری در مرحله نهایی پروفسور دانشگاه سیدنی درمان دارویی میگرن


کریستین هیل - kayser , رئیس خدمات غدد گوارش در دانشگاه پن و یک پزشک در at , گفت : " این داده‌ها بسیار دلگرم‌کننده هستند و می‌توانند یک تغییر بازی برای چند دلیل باشند " نه تنها نتایج عالی و اثرات جانبی حداقل را مشاهده کردیم که استفاده از گروه بازسازی استانی را در بیماران neuroblastoma با خطر تایید می‌کند - - این نگرانی است که ممکن است تومورها به عقب بازگردند . Tumors اغلب بر نمی‌گردند - - پیشنهاد تیم بازسازی استانی موثر , کم‌تر سمی و یک انتخاب عالی برای بیماران جوان ما است که باید در تلاش برای درمان این سرطان با ریسک بالا , به مدت بیش از ۱۰ درصد از کل مرگ و میر کودکان در دوران کودکی را تحمل کنند . تومورهای اولیه neuroblastoma عمدتا ً تومورهای آدرنالی هستند که به کلیه , کبد , پانکراس و روده در کودکان بسیار نزدیک هستند و آن‌ها را برای درمان بدون آسیب رساندن به اندام‌های حیاتی در بدن کوچک به سختی درمان می‌کنند . درمان معمولا ً شامل ترکیبی از درمان‌ها از جمله شیمی‌درمانی , تشعشع و جراحی است .

محققان ۴۵ بیمار مبتلا به neuroblastoma با ریسک بالا را مورد مطالعه قرار دادند که در هر دو موسسه بین سال‌های ۲۰۱۰ و 2015 گروه بازسازی استانی را دریافت کردند . بیماران مبتلا به سرطان که به درمان تشعشع نیاز دارند در مرکز پزشکی پن , از جمله گروه بازسازی استانی از طریق مرکز درمانی Roberts Roberts درمان می‌شوند .

برخلاف تابش نور فوتونی سنتی با استفاده از اشعه ایکس , گروه بازسازی استانی یک رفتار غیر تهاجمی و تهاجمی است که از پرتوی از پروتون‌ها در سرعت‌های بسیار بالا برای نابود کردن DNA سلول‌های سرطانی استفاده می‌کند و آن‌ها را می‌کشد و از ضرب کردن آن‌ها جلوگیری می‌کند . گروه بازسازی استانی به شدت هدف قرار گرفته و وعده چشمگیری برای درمان تومورهای کودکان بسیار کوچک دارد و ممکن است میزان تشعشع را به بافت‌های سالم و در حال توسعه کاهش دهد که ممکن است منجر به تاثیرات مادام العمر شود .

پنج سال پس از درمان , طولانی‌ترین دوره تحصیلی ثبت‌شده در بزرگ‌ترین گروه بیماران تا به امروز , محققان نتایج بسیار خوبی را مشاهده کردند که ۸۲ درصد از بیماران هنوز زنده بودند و ۹۷ درصد از یک تومور در محل اولیه reoccurrence بودند .

toxicities , یا اثرات جانبی , در مقیاسی از ۱ تا ۵ اندازه‌گیری می‌شوند , که ۵ بیشتر شدید است . هیل - kayser می‌گوید : " ما نشان دادیم که گروه بازسازی استانی در بیماران خردسال که در معرض تشعشع سنتی قرار دارند , تاثیر منفی ندارند , اما همچنین آسیب به کبد , کلیه‌ها و روده را که ممکن است در بیماران خردسال در معرض اشعه سنتی باشند را نشان داده‌ایم .


تحلیل گروه پلایبو مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی درمان پرخاشگری و نشانه های این اختلال تمرین تمرکز ذهن چگونه است؟


منبع

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی