مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

براساس یک مطالعه جدید , مصرف مواد مخدر مزمن در بین کودکان با تاریخ IBD بالا است : 9 فوریه ۲۰۱۵ منبع : استفاده از مواد مخدر مزمن در کودکان مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) شایع است در حالی که با کودکان مبتلا به این بیماری در مقایسه با کودکان بدون این بیماری شایع است . مواد مخدر ممکن است برای بیمارانی با IBD که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است , برای تسکین درد موقت , مانند درمان یک منور حاد و یا کاهش درد بعد از عمل جراحی, تجویز شود .


موسسه فلندرز جذب الکترواستاتیک پروتئین مغز بیماران اوتیسم اساس ژنتیکی صفات محرومیت از خواب وزارت بهداشت آمریکا


اشتراک کامل مواد مخدر مزمن در کودکان مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) بیش از دو برابر با کودکان بدون این بیماری شایع است , بنا بر یک study1 جدید که در Gastroenterology بالینی و Hepatology منتشر شده‌است , نشریه رسمی انجمن Gastroenterological آمریکا .

نویسنده مطالعات راهنمایی جسی پی پی گفت : " استفاده از مواد مخدر مزمن در بیماران IBD به ویژه در میان افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی شایع است ." Buckley , PhD , MPH , از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل برای تعریف بزرگی این مشکل در جمعیت کودکان و شناسایی استراتژی‌های بالقوه یا مداخلات برای کاهش مصرف مواد مخدر مهم است . این مطالعه شامل ۴,۳۴۴ کودک ( کم‌تر از ۱۸ سال ) بود که هر کدام برای سن , جنس و منطقه با پنج کودک بدون IBD ( مجموعا ۲۱,۷۲۰ کودک ) تطبیق داده می‌شدند. این مطالعه نشان داد که ۵.۶ درصد از کودکان IBD ) حداقل سه نسخه از داروی مخدر را در طول یک دوره دو ساله , در مقایسه با ۲.۳ درصد از کودکان بدون IBD , داشتند .

در مقایسه با جمعیت عمومی , مصرف مواد مخدر مزمن برای بیماران IBD بسیار بیشتر از بیماران مبتلا به اختلال روانی بود . سن بالاتر , افزایش مصرف مراقبت‌های بهداشتی , شکستگی و اختلال روان‌شناختی نیز به شدت با مصرف مزمن مواد مخدر در بین کودکان با IBD ) همراه بود . افزایش استفاده از مواد مخدر با استفاده از مواد مخدر بیشتر دال بر آن است که مصرف مواد مخدر نشانه بیماری شدید است .

مواد مخدر ممکن است برای بیمارانی با IBD که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است ، برای تسکین درد موقت ، مانند درمان یک منور حاد و یا کاهش درد بعد از عمل جراحی، تجویز شود . مصرف مواد مخدر دراز مدت در میان کودکان با IBD به خاطر اثرات جانبی GI ، عوارض بیماری و وابستگی به وابستگی توصیه نمی‌شود . در هر حال ، او می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که توجه دقیق به بیماران زن بویژه در سال اول بعد از رویداد اهمیت دارد " . پروفسور اشمیت امیدوار است که این پیام به طور خاص به فعالیت‌های پزشکی خانواده برسد : " پزشکان خانواده باید به شدت از وضعیت اجتماعی این زنان آگاه باشند و تلاش کنند تا حمایت خود را تامین کنند." به خصوص زمانی که علائم افسردگی وجود دارد ، پزشکان خانواده باید به طور خاص هوشیار باشند . اگر چنین نشانه‌هایی مشاهده شود ، مهم است که بیماران را به سرعت به متخصصان ارجاع دهید تا در صورت نیاز بتوانند با درمانگر کار کنند ."



شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری قشر بصری اصلی رازهای روابط زناشویی موفق راه های افزایش اعتماد به نفس در خود


منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی