مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

قشر بصری اصلی

neuroscientists شناسایی مدار مغز که حرکت سر را با مطالعه سیگنال‌های دیداری ادغام می‌کند ، نقش قشر بصری اصلی را در ادغام ذهن و سیگنال‌های حرکت بصری نشان می‌دهد : ۱۵ Wellcome Sainsbury : neuroscientists یک مدار را در قشر بصری اصلی ( V۱ ) در مغز که سیگنال‌های حرکتی - و حرکت - حرکت را ادغام می‌کند ، شناسایی کرده‌اند . این مطالعه مکانیسم‌هایی را توضیح می‌دهد که ورودی‌های بصری و دهلیزی را به همراه جمع می‌کند تا پاسخ‌های رفتاری مناسب را فراهم کند .

اشتراک کامل : در مرکز Sainsbury Wellcome یک مدار را در قشر بصری اصلی مشخص کرده‌است ( V۱ ) . این مطالعه ، که امروز در Neuron منتشر شد ، مکانیسم‌هایی را توضیح می‌دهد که ورودی‌های بصری و دهلیزی را به همراه جمع می‌کند تا پاسخ‌های رفتاری مناسب را فراهم کند .

زمانی که به زندگی روزمره خود می‌روید ، دائما ً سر خود را حرکت می‌دهید تا به اطراف دنیا نگاه کنید . به منظور درکی از اطلاعاتی که در نگاه شما می‌افتد ، باید مسیر ذهن خود را حفظ کنید ؛ این با اطلاعاتی که از ارگان‌های حس شنوایی شما ناشی می‌شود ، انجام می‌شود که در گوش‌های داخلی شما قرار دارند .


آزمون مهم دارویی از بین بردن سم موجود پیشرفت بیماری آلزایمر ارتباط بی خوابی با فشارخون مغز بعد از جراحی صرع استدلال حرکتی در حیوانات


تیم تحقیقاتی یک سایت را در قشر بصری اصلی شناسایی کرده‌است ( ناحیه V۱ ) که در آن سیگنال‌های شنوایی و سیگنال‌های بصری با هم جمع می‌شوند تا تشخیص دهند که سیگنال‌های شنوایی از قشر مخ ، یک ناحیه مغز برای کدگذاری اطلاعات حیاتی برای هدایت فضایی از طریق دنیای اطراف استفاده می‌کنند .

استادیار مرکز Sainsbury Wellcome و مدیر پروژه ، پروفسور (تروا ) . Margrie اظهار داشت : " از زمان ۱۹۵۰'s بر درک اینکه چگونه جهت و سرعت محرک‌های حسی در سطح قشر حسی اولیه نشان‌داده شده‌است ، تمرکز کردیم . در اینجا ما نشان می‌دهیم که این فرآیند غشایی وابسته به بافت است و شامل سیگنال‌های داخلی است که وضعیت حرکت حیوان را گزارش می‌کنند " تا ابتدا نواحی در V۱ را شناسایی کنیم که ممکن است به سیگنال‌های تک حرکت دسترسی داشته باشند . ضبط اولیه در تاریکی کامل انجام شد تا اطمینان حاصل شود که هیچ ورودی دیداری وجود ندارد و داده‌ها نشان می‌دهند که نورون‌های ردیف ۶ ( L۶ ) اطلاعات مربوط به حرکت سر در طول چرخش را منتقل می‌کنند .

بخش دوم مطالعه ، با استفاده از recordings داخل سلولی ، بر روی کدام جنبه‌های حرکت سر ممکن است با چنین فعالیت‌هایی کد گذاری شود . با استفاده از مجاری شنوایی و چرخش حیوانات در سرعت‌های مختلف ، آن‌ها نشان دادند که اکثریت وسیعی از این نورون‌ها ، ورودی‌های سیناپسی را دریافت می‌کنند که فعالیت آن‌ها یک تخمین قابل‌اطمینان از سرعت سر را فراهم می‌کند .

شاید جالب‌ترین مشاهده این بود که این سیگنال‌ها در سراسر شبکه محلی ارایه می‌شوند . پروفسور Margrie اظهار داشت : " علی‌رغم کاوش تنها بخش کوچکی از فضای محرک شنوایی ، تقریبا ً همه خانه‌ها واکنش نشان دادند ."

برای بررسی ادغام سیگنال‌های تک و سیگنال‌های حرکتی در سلول‌های خورشیدی V۱ ( L۶) ، نوارهای صوتی درون سلولی بار دیگر از موش‌ها به دست آمدند در حالی که از یک محرک بصری استاتیک استفاده کردند و سپس با داده‌های چرخش موشی در تاریکی مقایسه شدند . مشخص شد که نورون‌ها مجموعه‌ای از ورودی‌ها را متمایز از اطلاعات حرکت بصری دریافت می‌کنند و این سیگنال‌ها به صورت خطی برای تشخیص داخلی از حرکت خارجی و ترکیب آن‌ها جمع می‌شوند .

بخش نهایی تحقیق بر روی یک منبع بالقوه از سیگنال‌های حرکتی سری متمرکز است .


تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان برداشتن ماستکتومی تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال ارتباط نواحی مغزی با رفتار چگونه زندگی مشترک موفق داشته باشیم ؟ مشاوره کودک: انواع بازی کودکان


منبع

  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی