مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

نواحی مغزی که به رفتارهای اجتماعی مرتبط هستند هم توسعه‌نیافته و هم به اندازه کافی در میان جوانان دارای اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا ( asd ) در مقایسه با افراد مورد مطالعه فاقد asd هستند .

اشتراک :

داستان کامل

تیمی از دانشمندان ucla دریافتند که نواحی مغزی که با رفتارهای اجتماعی مرتبط هستند هم توسعه‌نیافته و هم به اندازه کافی در میان جوانان دارای اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا ( asd ) در مقایسه با شرکت کنندگان مطالعه بدون asd هستند .


دستورالعمل ملی سرطان کارآزمایی بالینی تصادفی نابرابری سلامتی جامعه شبکه های ذهنی بیماران اوتیسم کودکان مبتلا به آسیب سر بخش اورژانس مرتبط با الکل


این یافته‌ها , که در مساله آنلاین مغز و رفتار ژورنال بررسی شده‌است , بینشی در مورد اینکه مغز کودکان و نوجوانان مبتلا به asd ممکن است متفاوت از جوانان بدون اختلال ایجاد شود , ارایه می‌دهد . او گفت که این مطالعه درک اساسی از مغز asd را پیش می‌برد .

او گفت : " مغز اغلب رفتارها و تغییرات در نحوه کار نواحی مغز را کنترل می‌کند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند این رفتار را تغییر دهند و منجر به اختلالات مرتبط با اختلالات روانی شوند . " زمانی که با تغییرات فیزیولوژیک در مغز با اختلال رفتاری هماهنگ می‌کنید , می‌توانید مکانیسم‌های بیولوژیکی این اختلال را درک کنید که ممکن است به بهبود تشخیص و در زمان درمان کمک کند . "

محققان از تکنولوژی تصویربرداری استفاده کرده‌اند که هم جریان خون مغز را دنبال می‌کند - به عنوان معیاری از مصرف انرژی - - و سازمان و قدرت اتصالات در شبکه‌های عصبی ذاتی .

این اولین بار بود که از یک ابزار mri برای تشخیص بیماری asd استفاده شد . این تکنیک از آب خون برچسب دار به عنوان ردیاب برای کمی کردن جریان خون مغز استفاده می‌کند . محققان همچنین از تکنولوژی موجود استفاده کرده‌اند که ارزیابی می‌کند که چگونه نواحی مغزی مجزا به هم مرتبط هستند . هر دو تکنیک غیر تهاجمی هستند و نیازی به تزریق ردیاب‌های رادیواکتیو ندارند .

این روش در سایر اختلالات مغزی از جمله اسکیزوفرنی استفاده شده‌است که تاکنون منجر به بینش‌های جدید و رویکردهای درمانی جایگزین در این اختلال شده‌است . دانی لا وانگ , نویسنده ارشد علوم اعصاب در ucla گفت : " در اختلالات عصبی و عصبی , این دو ویژگی مهم - - سازمان کارکردی مغز و تقاضای انرژی همراه آن - اغلب دچار تغییر می‌شوند . "

در این مطالعه , بازرسان ۴۰ جوان با اختلال عملکرد بالا را مورد مطالعه قرار دادند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شدند .

فرضیه محققان این است که ممکن است asd با افزایش یا کاهش در شبکه‌های عصبی خاص ایجاد شود که " مغز اجتماعی " را تشکیل می‌دهند . " این ارتباط می‌تواند با مقدار جریان خون و الگوهای فعالیت بین گره‌های مغزی یا شبکه‌های عصبی اندازه‌گیری شود .

وانگ گفت : " یک شبکه اصلی مغز , شبکه مد پیش‌فرض , کانون توجه چنین تحقیقاتی شده‌است , زیرا برای فرآیندهای اجتماعی و عاطفی , تفکر ارجاعی و در نظریه ذهن مهم است , که توانایی توصیف حالات ذهنی به خود و دیگران است . " " اینها فرایندهای شناختی هستند که تا حدی در افراد مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم اختلال ایجاد می‌کنند . او می‌گوید : " بازیکنان در ورزش باید به عنوان انسان مورد احترام باشند , نه تنها جایگزینی برای سرگرمی ما . "

علاوه بر این , اثرات طولانی‌مدت آسیب‌های سر تکرار شده ممکن است تا سال‌ها بعد از آسیب تغییر نکند .


صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم تفاوت های نژادی در گزارش بیماری پخش زنده مغز شناسایی اوتیسم با روش های ذهنی مشاوره خیانت مشاوره زناشویی و زندگی مشترک


منبع

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی