مشاوره روانشناسی

• ۰

ردیابی چشم می‌تواند کودکان را با اختلال طیف اوتیسم ( asd ) از کودکان بدون asd , اما با سایر مشکلات توسعه , متمایز کند . در حال حاضر, asd با استفاده از روش‌های ذهنی مانند گزارش والدین , مصاحبه و مشاهدات بالینی شناسایی می‌شود . داشتن یک نشانه عینی از asd می‌تواند دقت تشخیص بالینی را افزایش دهد . هم چنین این کار می‌تواند به والدین نیز کمک کند که اغلب مراقب پذیرش تجربیات بالینی هستند . گروهی از محققان , با استفاده از دو نمونه از بیماران در معرض خطر که به ارزیابی ارجاع داده شدند , به بررسی این موضوع پرداختند که آیا تعقیب از راه دور به جنبه‌های اجتماعی و غیر اجتماعی تصاویر اشیا بی‌جان و ویدیوهای پویا منجر می‌شود .

اشتراک :

مشاوره خانواده تلفنی

داستان کامل

مطالعه‌ای که در روز ۲۲ آوریل در مجله روانشناسی کودک و روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد , گزارش می‌دهد که ردیابی چشم می‌تواند کودکان را مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ( asd ) از کودکان بدون asd , اما با سایر مشکلات توسعه ( asd ) کند .

کنترل تومورهای سرطان کبد قلدری در دانش آموزان تطابق رفتار با نقش انسان مشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سر نوع و میزان حذف عامل تسریع تشخیص بیماری کودکان

گروهی از محققان , با استفاده از دو نمونه از بیماران در معرض خطر که به ارزیابی ارجاع داده شدند , به بررسی این موضوع پرداختند که آیا تعقیب از راه دور به جنبه‌های اجتماعی و غیر اجتماعی تصاویر اشیا بی‌جان و ویدیوهای پویا منجر می‌شود . تیم با رهبری توماس دبلیو . این فرضیه مطرح شد که بیشتر زمان صرف‌شده برای نگاه کردن به اهداف اجتماعی و زمان کمتری برای نگاه کردن به اهداف غیر اجتماعی می‌تواند به یک " شاخص خطر اوتیسم " برای شناسایی موارد asd درآید .

در هر دو نمونه , شاخص خطر اوتیسم به شدت بین کودکان تمایز یافته و بدون تشخیص بالینی asd در هر دو نمونه تشخیص داده شد . نمره شاخص خطر اوتیسم همچنین ارتباط قوی بین نمونه‌ها با یک معیار مشاهده بالینی از شدت اوتیسم را نشان داد . این رابطه را نمی ‌توان با سطح زبانی و یا سایر مشکلات رفتاری که توسط کودکان نشان داده می‌شود , توصیف کرد , که نشان می‌دهد شاخص خطر اوتیسم براساس نگاه , شدت علائم اوتیسم را اندازه‌گیری می‌کند .

او گفت : " شناسایی کودکان مبتلا به اوتیسم برای به دست آوردن مداخلات مناسب حیاتی است که زندگی آن‌ها را بهتر می‌کند . " فقدان روش‌های عینی برای شناسایی کودکان مبتلا به اوتیسم می‌تواند مانعی عمده برای تشخیص زودرس باشد . ردیابی چشم از راه دور برای کودکان جوان آسان است و مطالعه ما نشان می‌دهد که پتانسیل خوبی برای افزایش شناسایی دارد و به این دلیل که هدف آن افزایش پذیرش والدین در تشخیص است, به فرزندان آن‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر درمان کنند . "

براساس این یافته‌ها , نویسندگان نتیجه گرفتند که ردیابی نگاه از راه دور ممکن است روشی آسان , ارزان و موثر برای کمک به متخصصین بالینی در تشخیص اوتیسم باشد . با توجه به شیوع رو به رشد asd به عنوان یک معیار عینی از اوتیسم می‌تواند شناسایی اولیه را شناسایی کند که منجر به درمان سریع‌تر می‌شود . همچنین ردیابی نگاه از راه دور می‌تواند تغییرات علامت ناشی از درمان را ردیابی کند . در نهایت با حذف ذهنیت حاصل از اندازه‌گیری پیامد , ردیابی نگاه از راه دور می‌تواند باعث افزایش آگاهی ما از درمان‌های موثر و کاهش زمان کشف درمان‌های جدید شود .

آزار فیزیکی و فکری دانش آموزان عفونت مادر در دوران بارداری استفاده از ابلیشن آسیب مغزی نابینایان مشاوره تربیت کودک لجباز بسیار ضروری است مشکلات ازدواج فامیلی را چگونه مدیریت کنیم