مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

ردیابی چشم می‌تواند کودکان را با اختلال طیف اوتیسم ( asd ) از کودکان بدون asd , اما با سایر مشکلات توسعه , متمایز کند . در حال حاضر, asd با استفاده از روش‌های ذهنی مانند گزارش والدین , مصاحبه و مشاهدات بالینی شناسایی می‌شود . داشتن یک نشانه عینی از asd می‌تواند دقت تشخیص بالینی را افزایش دهد . هم چنین این کار می‌تواند به والدین نیز کمک کند که اغلب مراقب پذیرش تجربیات بالینی هستند . گروهی از محققان , با استفاده از دو نمونه از بیماران در معرض خطر که به ارزیابی ارجاع داده شدند , به بررسی این موضوع پرداختند که آیا تعقیب از راه دور به جنبه‌های اجتماعی و غیر اجتماعی تصاویر اشیا بی‌جان و ویدیوهای پویا منجر می‌شود .

اشتراک :

مشاوره خانواده تلفنی

داستان کامل

مطالعه‌ای که در روز ۲۲ آوریل در مجله روانشناسی کودک و روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد , گزارش می‌دهد که ردیابی چشم می‌تواند کودکان را مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ( asd ) از کودکان بدون asd , اما با سایر مشکلات توسعه ( asd ) کند .

در حال حاضر, asd با استفاده از روش‌های ذهنی مانند گزارش والدین , مصاحبه و مشاهدات بالینی شناسایی می‌شود . داشتن یک نشانه عینی از asd می‌تواند دقت تشخیص بالینی را افزایش دهد . هم چنین این کار می‌تواند به والدین نیز کمک کند که اغلب مراقب پذیرش تجربیات بالینی هستند .


کنترل تومورهای سرطان کبد قلدری در دانش آموزان تطابق رفتار با نقش انسان مشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سر نوع و میزان حذف عامل تسریع تشخیص بیماری کودکان


گروهی از محققان , با استفاده از دو نمونه از بیماران در معرض خطر که به ارزیابی ارجاع داده شدند , به بررسی این موضوع پرداختند که آیا تعقیب از راه دور به جنبه‌های اجتماعی و غیر اجتماعی تصاویر اشیا بی‌جان و ویدیوهای پویا منجر می‌شود . تیم با رهبری توماس دبلیو . این فرضیه مطرح شد که بیشتر زمان صرف‌شده برای نگاه کردن به اهداف اجتماعی و زمان کمتری برای نگاه کردن به اهداف غیر اجتماعی می‌تواند به یک " شاخص خطر اوتیسم " برای شناسایی موارد asd درآید .

در هر دو نمونه , شاخص خطر اوتیسم به شدت بین کودکان تمایز یافته و بدون تشخیص بالینی asd در هر دو نمونه تشخیص داده شد . نمره شاخص خطر اوتیسم همچنین ارتباط قوی بین نمونه‌ها با یک معیار مشاهده بالینی از شدت اوتیسم را نشان داد . این رابطه را نمی ‌توان با سطح زبانی و یا سایر مشکلات رفتاری که توسط کودکان نشان داده می‌شود , توصیف کرد , که نشان می‌دهد شاخص خطر اوتیسم براساس نگاه , شدت علائم اوتیسم را اندازه‌گیری می‌کند .

او گفت : " شناسایی کودکان مبتلا به اوتیسم برای به دست آوردن مداخلات مناسب حیاتی است که زندگی آن‌ها را بهتر می‌کند . " فقدان روش‌های عینی برای شناسایی کودکان مبتلا به اوتیسم می‌تواند مانعی عمده برای تشخیص زودرس باشد . ردیابی چشم از راه دور برای کودکان جوان آسان است و مطالعه ما نشان می‌دهد که پتانسیل خوبی برای افزایش شناسایی دارد و به این دلیل که هدف آن افزایش پذیرش والدین در تشخیص است, به فرزندان آن‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر درمان کنند . "

براساس این یافته‌ها , نویسندگان نتیجه گرفتند که ردیابی نگاه از راه دور ممکن است روشی آسان , ارزان و موثر برای کمک به متخصصین بالینی در تشخیص اوتیسم باشد . با توجه به شیوع رو به رشد asd به عنوان یک معیار عینی از اوتیسم می‌تواند شناسایی اولیه را شناسایی کند که منجر به درمان سریع‌تر می‌شود . همچنین ردیابی نگاه از راه دور می‌تواند تغییرات علامت ناشی از درمان را ردیابی کند . در نهایت با حذف ذهنیت حاصل از اندازه‌گیری پیامد , ردیابی نگاه از راه دور می‌تواند باعث افزایش آگاهی ما از درمان‌های موثر و کاهش زمان کشف درمان‌های جدید شود .


آزار فیزیکی و فکری دانش آموزان عفونت مادر در دوران بارداری استفاده از ابلیشن آسیب مغزی نابینایان مشاوره تربیت کودک لجباز بسیار ضروری است مشکلات ازدواج فامیلی را چگونه مدیریت کنیم

منبع

  • ۹۸/۰۲/۱۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی