مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مدیر مدرسه بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ, مدیر مدرسه سلامت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ : تکرار تلاش‌های انتحاری و مرگ‌های ناشی از خودکشی در میان گروهی از افراد دانمارکی که تحت مشاوره روانی اجتماعی کوتاه‌مدت بعد از یک اقدام انتحاری قرار داشتند , کم‌تر بود .

سهم : داستان کامل تلاش‌های انتحاری و مرگ‌های ناشی از خودکشی در میان گروهی از افراد دانمارکی است که بعد از اقدام به خودکشی تحت مشاوره روانی - روانی کوتاه‌مدت قرار می‌گیرند .


مرکز ملی کودکان واکسن علیه طراحان تاریخ مغز پیر پروتون درمانی سرطان دیابت نوع۲ اثرات القا شده


اعتقاد بر این است که این یافته‌ها اولین کسانی هستند که نشان می‌دهند که صحبت در مورد پیش‌گیری از خودکشی در واقع کار می‌کند و از تلاش‌های انتحاری آینده در این جمعیت بسیار پرخطر اجتناب می‌کند . گرچه فقط شش تا ده جلسه مشاوره درمانی ارائه شد , محققان مزایای بلند مدت را یافتند : پنج سال پس از پایان مشاوره , درصد کم‌تر خودکشی‌ها در گروه مورد درمان نسبت به گروهی بود که درمان نکردند .

مطالعه‌ای روی این یافته‌ها به صورت آنلاین منتشر شده‌است .

او گفت : " ما می‌دانیم که افرادی که اقدام به خودکشی کرده‌اند , یک جامعه پرخطر هستند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم . به هر حال , ما نمی‌دانیم که از نظر درمان چه تاثیری می‌تواند داشته باشد . " " اکنون شواهدی در دست داریم که درمان روانی - اجتماعی که حمایت را فراهم می‌کند , نمی‌تواند از خودکشی در یک گروه در معرض خطر مرگ ناشی از خودکشی جلوگیری کند . محققان می‌گویند یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است برای افرادی که در گذشته اقدام به خودکشی کرده‌اند ارزشمند باشد .

در دانمارک که مراقبت‌های بهداشتی رایگان برای شهروندان خود دارد , اولین کلینیک پیش‌گیری از خودکشی برای مردم در معرض خطر خودکشی باز شد اما نیازی به بستری شدن در بیمارستان نبود . این کلینیک‌ها در سراسر کشور در تاجیکستان گشایش یافت .

برای مطالعه چند مرکز , محققان داده‌های مربوط به سلامت دانمارکی را از بیش از ۴۰۰ نفر در دانمارک بررسی کردند که اقدام به اقدام به خودکشی بین دو کشور کرد . آن‌ها به افرادی که درمان روانی - اجتماعی را در یکی از هشت کلینیک پیش‌گیری از خودکشی دریافت کردند , نگاه کردند . پس از آن , محققان نتایج خود را در طول زمان با افرادی که اقدام به خودکشی کرده بودند , مقایسه کردند . شرکت کنندگان به مدت ۱۰ سال پی‌گیری شدند .

محققان دریافته اند که در طول سال اول , کسانی که درمان دریافت کرده‌اند , احتمال خودکشی مجدد کم‌تر و احتمال مرگ کم‌تر از هر دلیلی را دارند . پس از پنج سال , در گروهی که تحت درمان قرار گرفته بودند , درصد خودکشی کم‌تر بود . بعد از گذشت دو سال , میزان خودکشی افرادی که تحت درمان قرار گرفته بودند به طور معنی‌داری کم‌تر از گروه شاهد بود ( p < 0.05 ) .

این درمان , بسته به نیازهای فردی بیمار متفاوت است , بنابراین محققان نمی‌توانند بگویند که " جز فعال " چه چیزی را علیه تلاش‌های انتحاری آینده تلقیح کرده‌است . در حالی که ممکن است به سادگی ارائه مکانی امن و محرمانه برای صحبت باشد , محققان می‌گویند که آن‌ها قصد دارند تا داده‌های بیشتری را جمع‌آوری کنند که در آن‌ها انواع خاصی از درمان ممکن است بهتر از دیگران کار کند .

مطالعه مشترک الیزابت آ . استوارت , دکترای دانشکده بهداشت روانی بلومبرگ , می‌گوید که قبل از این , مشخص کردن این که آیا یک درمان پیشگیرانه خاص در کار است یا خیر امکان پذیر نبود . استوارت می‌گوید که انجام یک مطالعه تصادفی که در آن برخی درمان‌های پیش‌گیری از خودکشی را انجام می‌دهند , اخلاقی نیست .



بیماری روانی ها آزمایش پروتون درمانی درمان دارویی میگرن تحلیل گروه پلایبو حقوق زن در اسلام و زندگی مشترک اختلال خواب ، درمان و عوارض آن


منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی