مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

پیش‌بینی اینکه کدام یک از بیماران مبتلا به میگرن ممکن است از تاریخ درمان دارویی بهره‌مند شوند : درمانگاه مایو : متخصص بالینی متخصص بالینی درمان دارویی که برای چندین سرطان خون تایید شده بود, امیدوار بود که رشد تهاجمی سرطان مغز کشنده را کند کند . محققانی که یکی از این آزمایش‌ها بالینی را انجام دادند , بر این باورند که می‌دانند چرا شکست خورد و چه باید کرد .

سهم : داستان کامل پزشکان متخصص درمان دارویی که برای چندین سرطان خون تایید شده بود, امیدوار بود که رشد تهاجمی سرطان کشنده مغز را کند کند . محققان کلینیک مایو , که یکی از این آزمایش‌ها بالینی را انجام دادند, بر این باورند که می‌دانند چرا شکست خورد و چه باید کرد .

در مساله آنلاین تومور شناسی مولکولی , محققان دریافته اند که مهار کننده پروتئین‌هایی را که رشد سرطان را افزایش می‌دهند , مهار می‌کند , بلکه برای جلوگیری از سرطان جلوگیری می‌کند .


بینش جدید میکروبی اداره نظم مدارس استرس اسکیزوفرنی ژن اتصال غیرمنتظره آب و هوای سرد تحلیل گروه پلایبو


براساس یافته‌های این مطالعه , بیمار مبتلا به سرطان پروستات به شناسایی بیمارانی که ممکن است به خوبی پاسخ دهند کمک خواهد کرد . رئیس دپارتمان بیولوژی سرطان در کلینیک مایو در فلوریدا .

food sci . ~~~, 8 . تمام اعضای خانواده src از کیناز پروتئین را خاموش می‌کند که اعتقاد بر آن است که پروتئین‌هایی را فعال می‌کنند که اساسا ً " پاها " را به روی آن‌ها حرکت می‌دهند تا به دنبال مواد مغذی خون باشند . در این مطالعه , محققان بر این باورند که با استفاده از خطوط سلولی و مدل‌های موشی سرطان مغز , اثر مک کی روی اعضای خانواده src را از یکدیگر جدا می‌کنند .

در لاین‌های سلولی , بازدارندگی کاهش می‌یابد و به طور کلی رشد و مهاجرت را کاهش می‌دهد . لین هم سن کمتری داشت .

اما در موش‌ها , بسته به اینکه یکی از اعضای خانواده src به طور تجربی مهار شد , تفاوت معنی‌داری وجود داشت . در مقایسه با موش‌های تیمار نشده , هیچ تفاوت معنی‌داری در بقای موش‌های مبتلا به آلزایمر وجود نداشت . در مقابل , مهار بله در موش‌ها باعث افزایش بقا و افزایش رشد تومور می‌شود .

این یافته‌ها به دو دلیل برای ما بسیار تعجب‌آور بود . " یکی تفاوت بین نتایج آزمایشگاهی و حیوانی است . دیگری این است که , همراه با بد , فرد می‌تواند خوب را مهار کند . او می‌گوید : " بله , رشد سرطان را ترویج می‌کند , بنابراین باید مهار شود . " " با این حال , لین به طور غیر منتظره از رشد سرطان محافظت می‌کند , و بنابراین , نباید با استفاده از آن غیرفعال شود . محققان دریافتند که همه تومورهای انسانی همه اعضای خانواده src را بیان نمی‌کنند و این بیان بله و لین در میان تومورها متفاوت است .

تیم پژوهش , نمونه‌برداری تومور را از بیمارانی که در آزمایش کلینیکی کلینیک مایو شرکت کرده بودند , بررسی می‌کند . آن‌ها با بیان لین و بله با نتایج کلینیکی بازی خواهند کرد .

او می‌گوید : " ما امیدواریم که این نتایج نتیجه ما را تایید کنند که بیمارانی که سطوح بالایی از لین دارند نباید با آن‌ها درمان شوند . " به جای آن , ممکن است در انتخاب بیمارانی که تومورها , بله , اما نه لین , خوب کار کنند.

او می‌گوید : " آخرین چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که هم خوب و هم بد باشد . " او گفت : " در دراز مدت , توسعه دارویی که هدف را هدف قرار می‌دهد , اما تاثیری بر لین نخواهد داشت . "


مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک چگونه زندگی موفقی داشته باشیم؟



منبع

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی