مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

وزارت بهداشت و خدمات انسانی در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش‌های بالینی به صورت گسترده در دسترس عموم قرار می‌دهد : در تلاش برای کسب اطلاعات در مورد آزمایش‌های بالینی که به طور گسترده برای عموم در دسترس است ، وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده یک قانون نهایی صادر کرد که الزامات ثبت آزمایش‌های بالینی خاص و ارائه خلاصه اطلاعات نتایج به ClinicalTrials.gov را مشخص می‌کند .

امروز ، اداره بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده در تلاش برای کسب اطلاعات در مورد آزمایش‌های بالینی به صورت گسترده در دسترس عموم ، قانون نهایی را صادر کرد که الزامات ثبت آزمایش‌های بالینی خاص و ارائه خلاصه اطلاعات نتایج به ClinicalTrials.gov را مشخص می‌کند . 


پروتئین مفید آلزایمر مکانیسم مولکولی اصلی پروتئین تاو در موش شناسایی جهش ژنتیکی مسائل اخلاقی پزشکان شکست نتایج دادرسی

قانون جدید الزامات قانونی برای ارسال ثبت‌نام را گسترش می‌دهد و اطلاعات مربوط به آزمایش‌ها بالینی مربوط به مواد مخدر ، دارویی و دارویی ایالات‌متحده را شامل می‌شود. در عین حال ، موسسه ملی بهداشت یک سیاست مکمل برای ثبت و ارائه خلاصه اطلاعات به ClinicalTrials.gov برای همه آزمایش‌ها تحت سرمایه‌گذاری ملی ، از جمله آن‌هایی که مشمول قانون نهایی نیستند ، صادر کرده‌است .

فرانسیس اس ، مدیر موسسه ملی بهداشت ، گفت : " دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش‌ها بالینی برای بیماران ، جامعه و علوم خوب است ." Collins ، دکتر ، مدرک دکترا " آخرین قانون و سیاست ملی که ما امروز صادر کرده‌ایم به حداکثر رساندن ارزش آزمایش‌های بالینی ، چه به طور عمومی و چه خصوصی حمایت می‌کند ، و به ما کمک می‌کند به جامعه کمک کنند تا دانش را پیشرفت کرده و سلامت را بهبود بخشند ، به ما کمک کنند بفهمیم که آیا آن‌ها در هنگام استفاده از انسان‌ها ایمن و موثر هستند یا خیر . برخی از آزمایش‌ها بالینی اطلاعاتی را ارایه می‌دهند که در آن‌ها درمان‌های پزشکی برای بیماری‌ها یا گروهه‌ای خاصی از مردم بهتر عمل می‌کنند .

توسعه اطلاعات ثبت‌نام در ClinicalTrials.gov توانایی people's برای پیدا کردن آزمایش‌های بالینی را بهبود می‌بخشد که در آن ممکن است قادر به مشارکت و دسترسی به درمان‌های دارویی باشند . اطلاعات بیشتر در مورد نتایج علمی آزمایش‌ها ، چه مثبت و چه منفی ، می‌تواند به ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران در رابطه با تصمیمات پزشکی کمک کند . اطلاعات اضافی به محققان کمک خواهد کرد تا از تکرار غیرضروری مطالعات اجتناب کنند ، بر حوزه‌هایی که نیاز به مطالعه دارند تمرکز کنند و طرح‌های مطالعاتی را بهبود بخشند، در نهایت توسعه مداخلات بالینی را توسعه دهند.

الزامات تحت قانون نهایی در اکثر مطالعات مداخله‌ای مربوط به محصولات دارویی ، بیولوژیکی و ابزار که توسط اداره غذا و دارو اداره می‌شوند ، اعمال می‌شوند . این الزامات برای مرحله ۱ آزمایش مواد مخدر و بیولوژیک ، یا مطالعات امکان‌سنجی کوچک محصولات دستگاه بکار نمی‌روند . قانون نهایی مشخص می‌کند که چگونه و زمانی که اطلاعات جمع‌آوری‌شده در یک آزمایش بالینی باید به ClinicalTrials.gov ارسال شود . مشخص نیست که چگونه آزمایش‌ها کلینیکی باید طراحی و اجرا شوند ، یا اینکه چه اطلاعاتی باید جمع‌آوری شود .

روبرت ام . اف . اف می‌گوید : " هنگامی که افراد در آزمایش‌های بالینی شرکت می‌کنند ، آن‌ها داوطلب می‌شوند تا دانش قابل تعمیم را ایجاد کنند تا به دیگران در آینده کمک کنند و ما می‌خواهیم مشارکت آن‌ها با اطمینان از اینکه وجود آزمایش‌ها و نتایج آن‌ها برای همه بیماران و ارائه دهندگان خدمات درمانی و همچنین محققان در دسترس است " . Califf ، دکتر " FDA " به تضمین انطباق با این الزامات جدید کمک خواهد کرد تا بیماران و ارائهکنندگان می‌توانند اعتماد و دسترسی به اطلاعات بالینی بیشتری داشته باشند ، و محققان می‌توانند تمرکز و طراحی آزمایش بالینی را بهبود بخشند ."


زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری قشر بصری اصلی استدلال حرکتی در حیوانات مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟ درمان اعتماد به نفس پایین در نوجوانان


منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی