مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مرکز پزشکی دانشگاه بوستون : خلاصه مرکز پزشکی دانشگاه بوستون : خانواده‌های کم‌درآمد با کودکانی که دارای مراقبت‌های بهداشتی ویژه هستند ( SSI ) : خانواده‌های کم‌درآمد با کودکانی که در برنامه‌های کمک عمومی ( as ) و زنان ، اطفال و کودکان ( WIC ) مشارکت دارند ، نویسنده یک گزارش جدید هستند .


آنتی بادی اختصاصی اخبار خوب و بد سلامتی چالش های بالقوه پلی پیتید آمیلوئید داده های اپیدمیولوژیک ارزیابی دانش آموز سیاهپوست


سهم کامل خانواده‌های کم‌درآمد با کودکانی که دارای مراقبت‌های بهداشتی ویژه هستند , در خطر بالای ناامنی غذایی قرار دارند , حتی زمانی که آن‌ها در برنامه‌های کمک عمومی ( SSI ) و زنان , اطفال و کودکان ( WIC ) مشارکت داشته باشند . طبق یک مطالعه جدید که توسط محققان از سازمان بهداشت جهانی در مرکز پزشکی بوستون به انجام رسید , نیاز به ارزیابی مجدد معیارهای تعیین صلاحیت برای کمک تغذیه‌ای در خانواده‌ها با مراقبت بهداشتی خاص به منظور کاهش خطر ناامنی غذایی وجود دارد .

کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن ، فیزیکی ، رشد و رفتاری به عنوان " نیازهای مراقبت بهداشتی خاص " طبقه‌بندی می‌شوند ؛ گزارش سال ۲۰۱۱ نشان داد که ۱۱.۴ درصد کودکان زیر ۵ سال در آمریکا در این رده قرار دارند . این کودکان اغلب به مراقبت‌های پزشکی و کمک و همچنین رژیم‌های غذایی خاص و اغلب گران‌قیمت نیاز دارند که می‌تواند بار مالی قابل‌توجهی برای خانواده‌های کم‌درآمد باشد . این امر ممکن است منجر به ناامنی غذایی خانواده شود، که به عنوان ناتوانی در تهیه غذای کافی برای زندگی فعال و سالم برای همه اعضای خانواده ، یا عدم امنیت غذایی کودک ، شکل جدی عدم امنیت غذایی ، زمانی که منابع در خانواده به قدری محدود هستند که غذاهای children's نیاز به حذف و یا کاهش کیفیت پایین و پایین ( در نتیجه تغذیه کم‌تر ) دارند.

برای مثال ، یک خانواده با درآمد پایین با یک کودک با SHCN که نیازهای غذایی یا فرمول شیمیایی گران‌قیمت به خاطر دیابت یا نقص عصبی دارد ، ممکن است واجد شرایط SNAP نباشد که هزینه این نیازهای مرتبط با سلامت را برآورده می‌کند . بنابراین خانواده ممکن است نیاز به کاهش گزینه‌های غذایی سالم به منظور جبران هزینه‌های غذایی بالاتر برای آن کودک داشته باشند که منجر به عدم امنیت غذایی خانواده می‌شود .

روت رز ، متخصص تحقیق دانشکده طب اطفال در دانشکده پزشکی بیمارستان دانشگاه بوستون و استاد طب اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون گفت : " ارائه غذای سالم برای کودکان و بزرگسالان در یک خانواده می‌تواند منجر به مشکلات مالی شود ، به ویژه وقتی که تامین غذای سالم برای همه کودکان و بزرگسالان در یک خانواده انجام شد و شامل بررسی مراقبان در مورد مشارکت آن‌ها در برنامه‌های کمک عمومی ، نیازهای بهداشتی child's ، و ناامنی غذایی می‌شود . از میان چهار کودک زیر سن ۴ سال که واجد شرایط مشارکت در این مطالعه بودند ، ۸ / ۷ درصد مثبت برای SHCN غربال شد ، و ۳.۷ درصد مثبت برای SHCN و SSI را دریافت کرد .



مدرسه چند نژادی اختلال روانی نوجوانان مدیر مدرسه بهداشت اثرات القا شده شرایط طلاق توافقی چیست ؟ اهمیت و ضرورت ازدواج در اسلام


منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی