مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

اثرات القا شده بر جریان خون قلب برای مردان در مقابل تاریخ زنان متفاوت است : ۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ : Wolters Kluwer بهداشت : برخی از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر ، در طول دوره استرس ذهنی / احساسی ، جریان خون کافی به ماهیچه قلب دارند . این شرایط - - با توجه به مطالعه جدید ، به شدت تجمع پلاک در شریان‌های کرونری در مردان ، اما نه به زنان ، مربوط است .

اشتراک کامل : برخی از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر ، در طول دوره‌های استرس ذهنی / احساسی ، جریان خون کافی به ماهیچه قلب دارند . مطالعه‌ای در Psychosomatic پزشکی : ژورنال پزشکی Biobehavioral ، ژورنال پزشکی انجمن Psychosomatic آمریکا ، این وضعیت - - به نام " ایسکمی مغزی ناشی از فشار روانی " ( MSIMI ) - - مرتبط با شدت تجمع پلاک در شریان‌های کرونری در مردان ، اما نه زنان ، می‌باشد . این نشریه در پورتفولیوی Lippincott توسط Wolters Kluwer منتشر شده‌است .


دوزهای بالاتر اغلب کاربران نگران درک عادلانه تر انجمن قلب آمریکا اثر جانبی پرتودرمانی بیماری روانی ها

فعالیت مغزی ناشی از فشار روانی در هر دو زن و مرد رخ می‌دهد ، اگرچه زنان جوان بیشتر از این پدیده دارند . در حالی که MSIMI با پیامدهای عروقی و عروقی در هر دو جنس ارتباط دارد ، ممکن است تفاوت‌های جنسی در مکانیسمی وجود داشته باشد که از طریق آن استرس می‌تواند MSIMI را تحریک کند. طبق تحقیقات جدید وی ولا Vaccarino ، Md ، دکترا ، و همکارانش ، دانشکده بهداشت عمومی و دانشکده پزشکی ، آتلانتا .

پاسخ قلب به استرس نسبت به شدت شدت فشار خون در مردان , اما نه زنان , ارتباط ویژه رابطه جنسی را بین buildup انسداد شرایین ( بیماری عروق کرونری ) بررسی کردند که از angiograms و MSIMI در ۲۷۶ شرکت - - ۱۴۱ مرد و ۱۳۵ زن - - با infarction قلبی - infarction ( حمله قلبی ) ارزیابی شدند . این مطالعه افراد بالغ و میانسال ( زیر ۶۱ سال ) را هدف قرار داد . تمام شرکت کنندگان تحت تست فشار قرار گرفتند تا جریان خون myocardial در واکنش به یک چالش فیزیکی یا دارویی را ارزیابی کنند ( یا آزمایش استرس تمرینی یا آزمایش استرس دارویی ) .

بیماران هم چنین تحت تست فشار روانی قرار گرفتند که جریان خون myocardial را در واکنش به یک وضعیت استرس زا ارزیابی کردند ( یک کار صحبت عمومی ) . براساس کاهش جریان خون myocardial در طی این چالش پر استرس ، ۱۷ درصد از بیماران بعنوان having طبقه‌بندی شدند .

زنان نرخ بالاتری از MSIMI ( 20 درصد ) نسبت به مردان ( 15 درصد ) داشتند . بیست و هفت درصد از بیماران مبتلا به استرس قلبی ناشی از استرس ( CSIMI ) بودند . تنها ۱۰ درصد بیماران مبتلا به MSIMI و CSIMI بودند .

در هر دوی این مردان و زنان ، حضور of با شدت بیماری عروق کرونر بیشتر مرتبط بود . برای هر واحد افزایش در امتیاز شدت ، احتمال of تا حدود ۵۰ درصد افزایش می‌یابد ، بعد از تنظیم عوامل دیگر .

در مقابل ، حضور of با تجمع پلاک شدیدتر در مردان همراه بود : برای هر واحد افزایش در امتیاز شدت ، احتمال of تقریبا ً دو برابر شد. برای زنان ، MSIMI به سختی بیماری انسداد عروق انسداد یافته بود .

به گفته این نویسندگان ، " شواهد رو به رشدی وجود دارد که عوامل استرس زا روانی می‌توانند رشد و پیشرفت بیماری قلبی و عروقی در افراد حساس را ترویج کنند ." با این حال ، رابطه بین MSIMI و بیماری‌های عروق کرونر ، که به معنای انسداد در عروق کرونری اصلی است که خون را به ماهیچه قلب تامین می‌کند، مشخص نیست . به احتمال زیاد زنان بیشتر از مردان عمل جراحی را بدون مانع گرفتگی عروق ، توسعه می‌دهند .

نتایج این فرضیه را تایید می‌کند که MSIMI ممکن است از طریق مکانیسم‌های مختلف در زنان در برابر مردان توسعه یابد .


آزمایش پروتون درمانی درمان دارویی میگرن تحلیل گروه پلایبو مصرف مواد در کودکان آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟ اختلال خواب در کودکان


منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی