مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

گروه پلاسبو : تجزیه و تحلیل جدید آزمایش‌ها درمان درد مزمن , پاسخ‌های پلاسبو را در طول زمان نشان می‌دهد . با این حال , نتایج آزمایش‌ها بالینی نشان داد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو فقط در آزمایش‌ها انجام‌شده در آمریکا رخ داد ; آزمایش‌ها انجام‌شده در اروپا یا آسیا هیچ تغییری در پاسخ‌های دارونما در آن دوره نشان نداد .اشتراک : داستان کامل یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو ممکن است بخشی از نرخ شکست بالا برای آزمایش‌های بالینی داروهایی باشد که برای کنترل درده‌ای مزمن ناشی از آسیب عصب طراحی شده‌اند .


دانشگاه پزشکی شیکاگو مسیر سیگنال مغزی کنترل حالت میکروب خطرات حمله قلبی در زنان اولین مطالعه اوتیسم مصرف مواد در کودکان


با این حال , نتایج آزمایش‌ها بالینی نشان داد که افزایش پاسخ‌های پلاسبو فقط در کارآزمایی‌های انجام شده‌است که به طور کامل در آزمایش انجام شد .در مقاله‌ای که برای انتشار در مجله درد ژورنال پذیرفته شده‌بود , محققان دانشگاه مک گیل در مونترال , نتایج آزمایش‌ها کلینیکی داروهای مخدر در سراسر جهان را با توجه به این موضوع تحلیل کردند . در طول این مدت , مهار دردی که توسط بیماران در گروه پلاسبو تجربه شده‌بود , به طور پیوسته افزایش یافت و به طور متوسط تا ۱۰ % کاهش یافت . افزایش مشابهی در پاسخ پلاسبو در مطالعات کارآزمایی بالینی داروهای ضد افسردگی و داروهای ضد روان‌پریشی مشاهده شده‌است . با این حال این مطالعات به عنوان منبع این روند اشاره نکردند .مولفان ویژگی‌های گزارش‌شده کارآزمایی‌های بالینی را بررسی کرده‌اند تا مشخص کنند چه عواملی ممکن است مسئول تغییرات در طول زمان باشند . آن‌ها دریافتند که در هر جای دیگر , محاکمه طولانی‌تر می‌شود ( از میانگین چهار هفته طول می‌کشد تا دو هفته در هفته ) و بزرگ‌تر باشد ." این داده‌ها نشان می‌دهند که آزمایش‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر با پاسخ‌های پلاسبو بزرگ‌تر همراه هستند " . " این امر به نوبه خود منجر به شکست این آزمایش‌ها می‌شود - - زیرا شرکت‌های داروسازی را سخت‌تر می‌کند تا ثابت کنند که داروی مورد آزمایش موثرتر از درمان با دارونما است . الکساندر لوین , دانشجوی دکترای روانشناسی در دانشگاه مک گیل و نویسنده اول این مقاله , اضافه کرد : " مشخص است که چرا ایالات‌متحده یک دورافتاده با توجه به آزمایش‌های بالینی اش است . " با این حال , او و همکارانش اشاره کرده‌اند که برخی تفاوت‌های مهم بین دو کشور وجود دارد . این موارد عبارتند از وجود تبلیغات دارویی مستقیم به مصرف‌کننده در کشور نیوزیلند ( نیوزیلند تنها کشور دیگری در جهان است که به این امر اجازه می‌دهد ) , گسترش بیشتری برای " سازمان‌های تحقیق قرارداد " در جهان , و شاید مواجهه بیشتر با مفهوم دارونما در رسانه‌های عمومی در جهانرابرت اچ . پروفسور رشته بی‌هوشی , عصب‌شناسی , و روان‌پزشکی در دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی روچستر او گفت : " این مطالعه مهم درک ما از این پاسخ‌های گروه پلاسبو را افزایش می‌دهد و در نتیجه پایه‌ای برای بهبود طراحی آزمایش‌ها بالینی و تسریع توسعه داروهای مسکن ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث تسکین بیشتر بیماران مبتلا به درد مزمن شود . "



وزارت بهداشت آمریکا شکست نتایج دادرسی زنان جوان دیابتی ضرورت ادراک بصری آموزش مسائل زناشویی و اهمیت آن در زندگی مشترک مهارت تصمیم گیری چیست؟



منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی