مشاوره روانشناسی

۱۰ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

حمل و نقل

در حالی که آزمایشگاه هیدرولیک نیز همین روند را نشان داده‌است , این کشف توسط محققان دیگر به دلیل پیچیدگی خانواده انجام‌نشده است .

" سال‌ها طول کشید تا روش‌های دقیق برای مطالعه این توالی‌ها توسعه دهیم , بنابراین ما کاملا ً درک می‌کنیم که چرا گروه‌های دیگر به آن پیوسته‌اند . او گفت : " " ما امیدواریم که با نشان دادن اینکه ارتباط با شدت اوتیسم در سه مطالعه مستقل حفظ شده‌است , محققان دیگر اوتیسم را به بررسی این خانواده پیچیده تشویق خواهیم کرد . "

به منظور فراهم آوردن شواهد بیشتر مبنی بر اینکه ارتباط با شدت بیماری اوتیسم , واقعی است , این آزمایشگاه از یک جامعه مستقل استفاده کرد و یک تکنیک اندازه‌گیری با قدرت تفکیک بالاتر ارائه کرد . این روش جدید همچنین آن‌ها را به صفر رساند که در آن اعضای خانواده بزرگ خانواده ممکن است در ارتباط با اوتیسم باشند .

او گفت که با وجود اینکه تصور می‌شود که اوتیسم یک مولفه ژنتیکی مهم دارد , مطالعات ژنتیک سنتی در تلاش برای توضیح این نقش کوتاه شده‌اند .

او گفت : " مطالعه کنونی حمایت بیشتری را به این احتمال می‌افزاید که این فقدان موفقیت ممکن است به این دلیل باشد که کمک کنندگان کلیدی به اوتیسم شامل توالی‌های بسیار متغیر , بسیار تکراری و بسیار متغیر مانند آن‌هایی هستند که خانواده را کد می‌کنند و در نتیجه هرگز به طور مستقیم در مطالعات دیگر اوتیسم اندازه‌گیری نشده اند . "

الاهرام روش کار : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی , داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss و با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . این کار توسط کمک‌های مالی موسسه ملی بهداشت روانی و بنیاد سیمونز برای تحقیقات اوتیسم حمایت شد .

واقعیت مجازی همه‌جانبه , تاثیر پایدار در درمان هراس‌ها در کودکان مبتلا به اوتیسم را نشان می‌دهد .

دانشگاه نیوکاسل

خلاصه :

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که یک محیط واقعیت مجازی همه‌جانبه با ۴۳ درصد از کودکان مبتلا به اوتیسم رفتار می‌کند و آن‌ها را از ترس‌ها و هراس‌ها رهایی می‌بخشد و درمان ادامه می‌یابد .

واقعیت مجازی همه‌جانبه برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم با تقریبا ً ۹۵ % باقی مانده از ترس‌ها و هراس‌ها شش ماه بعد از درمان به کودکان کمک می‌کند .

یک مطالعه جداگانه برای اولین بار نشان داده که درمان برای برخی بزرگسالان اوتیسمی به کار می‌رود .

اتاق آبی که توسط متخصصان دانشگاه نیوکاسل در کنار تکنولوژی نوآورانه سوم توسعه چشم کار می‌کند , به تیم اجازه می‌دهد تا محیط درجه یک شخصی شخصی را ایجاد کند که شامل ترس و وحشت فرد مبتلا به اوتیسم در زندگی واقعی است .

در این محیط مجازی , که نیازی به عینک ندارد , فرد می‌تواند به راحتی در سناریوهای مختلف کار کند و با یک مشاور کار کند و با استفاده از کنترل‌های آی پد , در کنترل کامل وضعیت بماند .

با سرمایه‌گذاری موسسه ملی تحقیقات سلامت , یافته‌های تحقیق در دو مقاله امروز در مجله اوتیسم و اختلالات رشد و اوتیسم در بزرگسالی منتشر شده‌است .

پروفسور جرمی پار , موسسه علم اعصاب دانشگاه نیوکاسل , که تحقیقات را رهبری می‌کرد , می‌گوید : " برای بسیاری از کودکان و خانواده‌هایشان , اضطراب می‌تواند زندگی آن‌ها را کاهش دهد زیرا آن‌ها سعی دارند از وضعیت‌هایی که می‌توانند باعث ترس یا هراس کودک شوند , اجتناب کنند. "

" برای اینکه قادر به ارائه خدمات درمانی ملی و درمانی برای کودکان باشد , و ببینید که کودکان این کار را خوب انجام می‌دهند , امید به خانواده‌هایی که گزینه‌های درمانی بسیار کمی برای اضطراب در دسترس دارند , ارائه می‌دهد . "

اوتیسم می‌تواند بر یادگیری و توسعه کودک تاثیر بگذارد , که اغلب منجر به اختلال در مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی می‌شود و بسیاری نیز از ترس و هراس‌ها رنج می‌برند , اما اغلب نادیده گرفته می‌شوند . تصور می‌شود که این هراس‌ها در حدود ۷۳ % کودکان مبتلا به اوتیسم اثر می‌گذارند . در این آزمایش‌ها شامل سفر به حمل و نقل عمومی , کلاس‌های درس , سگ و بادکنک می‌شود .

مفصل

گروهی از روانشناسان دانشگاه بازل آزمون‌های مفصلی را در مورد این که چگونه اهداف زندگی در people's زندگی می‌کنند ، انجام دادند ؛ این نتایج اکنون در مجله اروپایی شخصیت منتشر شده‌است . محققان از اطلاعات بین سال‌های ۱۸ تا ۹۲ ساله در بخش‌های فرانسوی‌زبان سوییس استفاده کردند ؛ بیش از نیمی از شرکت کنندگان بعد از دو و چهار سال دوباره بررسی شدند . شرکت کنندگان باید اهمیت و اهمیت درک شده اهداف زندگی در ده حوزه را ارزیابی کنند - سلامت ، جامعه ، رشد شخصی ، روابط اجتماعی ، شهرت ، خانواده ، مسیولیت / مراقبت برای نسل‌های جوان ، و کار - - با استفاده از یک مقیاس چهار نمره‌ای .

اهداف زندگی با قدرت پیش‌بینی

یافته‌های این مطالعه نشان داد که ادراک اهداف شخصی one's به عنوان قابل‌دستیابی ، شاخصی برای سلامت روان و عاطفی بعدی است . این نشان می‌دهد که افراد بسیار راضی هستند اگر احساس کنترل و کنترل داشته باشند . به طور شگفت‌انگیز ، اهمیت هدف کم‌تر مربوط به بهبودی پس از انتظار بود .

اهداف زندگی همچنین قدرت پیش‌بینی‌کننده را برای دامنه‌های خاص حفظ می‌کنند : شرکت کنندگانی که اهداف ارتباط اجتماعی یا اهداف بهداشتی را تعیین می‌کنند ، از روابط اجتماعی یا سلامت خود راضی‌تر بودند . ارتباط بین اهداف زندگی و رفاه متعاقب آن نسبتا ً مستقل از سن شرکت کنندگان بود .

افراد جوان‌تر خواهان وضعیت هستند ، افراد مسن‌تر می‌خواهند مشارکت اجتماعی داشته باشند .

اهدافی که مردم در یک دوره سنی مشخص بیش‌ترین ارزش را دارند چه هستند ؟ اهدافی که در یک مرحله زندگی خاص ارزش دارند به وظایف توسعه‌ای که در این مرحله ارائه می‌شوند بستگی دارد : هرچه افراد جوان‌تر بودند ، افراد بیشتری رشد فردی ، وضعیت ، کار و اهداف ارتباط اجتماعی را مهم دانستند . هرچه مشارکت کنندگان مسن‌تر باشند ، مشارکت اجتماعی و بهداشت را مهم دانستند .

Janina Buhler ، نویسنده و دانشجوی دکترای روانشناسی ( جانینا ) ، از دانشکده روان‌شناسی Basel's می‌گوید : " بسیاری از نتایج ما فرضیات نظری را از روان‌شناسی رشد تایید کرده‌اند. " اهداف زندگی به شدت براساس سن تعیین شدند : " اگر ما بررسی کنیم که آیا این اهداف به خوب بودن کمک می‌کنند ، سن کم است ."

مطالعه جدید نشان می‌دهد که ژن‌های پنهان می‌توانند تحت شدت اوتیسم قرار بگیرند .

محققان یک خانواده ژنی پیچیده را با شدت اوتیسم مرتبط می‌دانند.

پردیس پزشکی دانشگاه کلرادو در کلرادو

خلاصه :

دانشمندان ، بخش عمده‌ای از ژنوم انسان را در شدت علایم اوتیسم ، کشف کرده‌اند ، یک کشف که می‌تواند منجر به بینش‌های جدید در اختلال و در نهایت به درمان‌های بالینی برای این شرایط شود .

دانشمندانی که در پردیس پزشکی دانشگاه کلرادو نگهداری می‌شوند ، بخش عمده‌ای از ژنوم انسان را در شدت علایم اوتیسم ، کشف کرده‌اند که این کشف می‌تواند منجر به بینش‌های جدید در این اختلال و در نهایت به درمان‌های بالینی برای این شرایط شود .

محققان دریافتند که ژن‌های حیاتی بخشی از ژنوم انسان هستند که آنقدر پیچیده و دشوار است که مطالعه آن با استفاده از روش‌های آنالیز ژنوم مرسوم مورد استفاده قرار گرفته‌است .

در این مورد ، منطقه اکثر نسخه‌های the ( قبلا DUF۱۲۲۰ ) را رمز گذاری می‌کند ، یک کپی بسیار تکراری ( کم‌تر از ۳۰۰ نسخه در ژنوم انسان ) و خانواده کد گذاری ژن بسیار متغیر که در هر دو تکامل مغز انسان و بیماری شناختی دخیل بوده‌است .

محققان ، به رهبری جیمز Sikela ، استاد دانشگاه بیوشیمی و ژنتیک مولکولی در دانشکده پزشکی اتحادیه گمرکی ، ژنوم افراد مبتلا به اوتیسم را مورد بررسی قرار دادند و نشان دادند که با افزایش تعداد نسخه‌های of ، شدت علائم اوتیسم بدتر شد .

بنیاد

این تیم به رهبری بنیاد قلب انگلیس یک تکنیک جدید ایجاد کرده‌است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور همزمان لخته شدن خون و تشکیل رادیکال‌های آزاد را اندازه‌گیری کنند .

رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایدار هستند که حاوی الکترون‌های غیرپیوندی هستند که به دنبال جفت گیری هستند . این باعث می‌شود که این مولکول‌ها به شدت واکنش پذیر باشند و بتوانند پروتیین ، لیپیدها و DNA را اصلاح کنند . در میان دیگر اثرات ناخواسته ، رادیکال‌های آزاد نقشی در ساخت لخته‌های خونی ایفا می‌کنند که به نوبه خود یک محرک اصلی در توسعه طیف وسیعی از شرایط از جمله بیماری‌های قلبی ، سکته ، زوال عقل و التهاب مربوط به التهاب مفاصل هستند .

این روش جدید در تحقیقی که در Haematologica منتشر شده‌است ، مطرح شده‌است . این تکنیک رزونانس پارامغناطیسی الکترون را ترکیب می‌کند ، روشی برش دهنده برای تشخیص رادیکال‌های آزاد ، با aggregometry سلول خونی ، یک تکنیک تثبیت‌شده برای اندازه‌گیری لخته شدن خون . این تیم با موفقیت از این روش در موش‌ها و سلول‌های انسان استفاده کرده‌است . هدف آن‌ها درک بهتر نحوه عملکرد سلول‌های خون است که به ایجاد داروهای جدید در مقابله با بیماری‌های انعقاد خون و یا آزمایش خطر انعقاد خون در بیماران کمک می‌کند .

دکتر Giordano Pula ، از دانشگاه پزشکی اکستر ، این مطالعه را رهبری کرد . او گفت : " ما واقعا ً برای کشف این روش جدید و پتانسیل آن برای درک اینکه چگونه بیماری‌های عروق خونی توسعه پیدا می‌کنند هیجان‌زده هستیم . برای اولین بار ، ما می‌توانیم به طور همزمان لخته شدن خون و تشکیل رادیکال‌های آزاد را اندازه‌گیری کنیم . ما می‌دانیم که آن‌ها نقشی کلیدی در آسیب‌های رگ خونی ناشی از پیری ، دیابت ، چاقی و التهاب مزمن ایفا می‌کنند . ما در حال حاضر از این تکنیک در تلاش‌های خود برای ایجاد یک درمان جدید برای حفاظت از رگ‌های خونی در بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی ، سکته ، چاقی و جنون عروق استفاده می‌کنیم ."

این گروه محقق ، که شامل همکاران آزمایشگاه پروفسور پاتریک Pagano در دانشگاه پیتسبورگ ( آمریکا ) است ، کشف کرد که آنزیم‌های NADPH oxidases برای تولید رادیکال‌های آزاد ، تحریک لخته شدن خون و ترویج خسارت رگ خون در بیماران ، بسیار مهم هستند .

پروفسور جرمی پیرسون ، استادیار پزشکی در بنیاد قلب بریتانیا ، گفت : " با سرمایه‌گذاری BHF ، دکتر Pula یک روش بهبود یافته را برای بررسی بخشی از فرآیند لخته شدن خون ایجاد کرده‌است که بر روش‌های پلاکت‌ها از نمونه‌های خون کنار هم تمرکز می‌کند .

این روش ممکن است برای مطالعات آینده مفید باشد و به درمان‌های جدید - برای بیماری‌ها مانند دیابت ، که در آن لخته شدن مختل می‌شود و خطر حمله قلبی یا سکته را افزایش می‌دهد ، مفید باشد ."

بهتر با اهداف قابل‌دستیابی زندگی کنید .

دانشگاه بازل

خلاصه :

آن‌هایی که اهداف واقع‌بینانه را تعیین می‌کنند ، می‌توانند امید به سطح بالاتری از رفاه داشته باشند. کلید برای رضایت بعدی این است که آیا اهداف زندگی به صورت دست‌یافتنی تلقی می‌شوند و معنی آن‌ها برای فرد ، به عنوان گزارش روانشناسان در یک مطالعه با بیش از ۹۷۰ شرکت‌کننده ، گزارش می‌شود .

آن‌هایی که اهداف واقع‌بینانه را تعیین می‌کنند ، می‌توانند امید به سطح بالاتری از رفاه داشته باشند. کلید برای رضایت بعدی این است که آیا اهداف زندگی به عنوان روان شناسان از دانشگاه بازل به عنوان روان شناسان از دانشگاه بازل در یک مطالعه با بیش از ۹۷۰ شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .

ثروت ، جامعه ، بهداشت ، کار معنی‌دار : اهداف زندگی یک ویژگی person's را بیان می‌کنند ، همان طور که رفتار و قطب‌نمای خود را مشخص می‌کنند . بنابراین می‌توان فرض کرد که اهداف می‌توانند به میزان قابل‌توجهی به میزان رضایت مردم در زندگی کمک کنند - یا اگر اهداف مهم مسدود شوند و نمی‌توانند به دست آیند .

جنون آمیز

MICPCH در مجموع ۵۳ زن و هفت مرد در سراسر جهان را تحت‌تاثیر قرار داده‌است . این بیماری با چندین عامل رشد شامل اندازه سر کوچک ، رشد کند ، تاخیرات شناختی ، صرع ، تشنج ، بینایی و شنوایی ، کاهش لحن ماهیچه و اوتیسم مشخص می‌شود . MICPCH با بی‌نظمی‌ها ، یا جهش‌های پیوند در کروموزوم X مرتبط است که در نهایت منجر به غیرفعال سازی chromosome's می‌شود .

این مطالعه در نسخه چهارم ژانویه سال ۲۰۱۹ در نشریه روان‌پزشکی مولکولی منتشر شد .

سلول‌های مغز ، یا نورون‌ها ، به طور مداوم با ارسال پیام‌ها به یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند . دو نوع نورون در مغز وجود دارد : آن‌هایی که فعالیت را در سلول‌های دیگر افزایش می‌دهند ( نورون‌های excitatory ) و آن‌هایی که آن را کاهش می‌دهند ( نورون‌های بازدارنده ) . مکانیزم پشت نگه داشتن تعادل بین تحریک و مهار در مغز بسیار شبیه به ترموستات است که برای حفظ دمای متعادل در یک خانه به کار می‌رود . این مکانیزم مهم است چون عدم تعادل بین تحریک و مهار می‌تواند موجب اختلالات جدی مانند صرع و اوتیسم شود . یکی از مهم‌ترین مولکول‌هایی که تعادل بین تحریک و مهار را حفظ می‌کنند، پروتئینی است که در غشا بیرونی نورون‌ها یافت می‌شود و کیناز های کیناز های کیناز سرین وابسته به کلسیم و calmodulin نامیده می‌شود . جهش در ژن که بشکه را تولید می‌کند به چند اختلال neurodevelopmental مانند عقب‌ماندگی ذهنی منجر می‌شود . کمبود پروتئین در مغز منجر به سندروم MICPCH شده‌است .

Katsuhiko Tabuchi ، یک پروفسور در دپارتمان فیزیولوژی سلولی و سلولی در موسسه علوم مولکولی و سلولی در دانشگاه Shinshu در ناگانو در ژاپن گفت : " هدف از این مطالعه درک the اختلالات کمبود مواد در زنان مانند سندرم MICPCH است که قرار است تحت‌تاثیر غیرفعال سازی کروموزوم ایکس قرار بگیرند ."

با این حال ، جزییات عواقب کمبود بشکه در مطالعه ، به عنوان موش که به طور کامل فاقد پروتئین هستند قبل از اینکه به اندازه کافی برای مطالعه کافی باشند ، دشوار شده‌است .

محققان در دانشگاه Shinhsu در ژاپن و دانشگاه کفر cask در مصر از تکنیک‌های دستکاری ژن استفاده کرده‌اند که ژن بشکه را از طریق غیرفعال سازی کروموزوم ایکس در موش‌های ماده بدون عواقب کشنده به کار برده‌اند .

آن‌ها دریافتند که نورون‌ها فاقد بشکه دارای تحریک اختلال و تعادل مهار هستند . آن‌ها همچنین دریافتند که این به دلیل کاهش غلظت یک گیرنده خاص بر روی غشا است که سیگنال‌ها را از نورون‌های دیگر دریافت می‌کند . وقتی غلظت گیرنده افزایش یافت ، تعادل برانگیزاننده و بازدارنده دوباره برقرار شد ، و باعث شد که محققان بر این باورند که گیرنده نقش مرکزی در مکانیسم نورون‌های ناقص ساز ایفا می‌کند .

پروفسور Tabuchi اضافه می‌کند : " در آینده ، محققان امیدوارند که اثرات یک بشکه را حتی با نگاه کردن به اثرات آن بر روی مدار خنثی مورد توجه قرار دهند ."

کشف لخته خون می‌تواند راه را برای درمان بیماری‌های خونی هموار کند .

دانشگاه اکستر

خلاصه :

دانشمندان روش‌های جدیدی را کشف کرده‌اند که در آن بدن ، لخته‌های خون را تنظیم می‌کند، در کشفی که یک روز می‌تواند منجر به توسعه درمان‌های بهتری شود که می‌تواند به جلوگیری و درمان بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی ، سکته و جنون عروقی کمک کند .

سود

به این دلیل که این تنها رفتاری است که برای آن‌ها پرداخت می‌شود . آن‌ها تنها می‌توانند سود کوچک خود را افزایش دهند , با هم‌کاری بیشتر و بیشتر , به منظور کسب منفعت بیشتر در بیشتر موارد از درصد مشارکت در هم‌کاری . سود آن‌ها در نتیجه به طور پیوسته افزایش می‌یابد , اما منجر به کسب جایزه بیشتر می‌شود .

آزمایش‌های انجام‌شده توسط مانفرد سکه و تیم وی نشان داد که بشر در واقع تمایل به هم‌کاری و پیوستن به اخاذی دارد , زمانی که آن‌ها علیه یک کامپیوتر بازی می‌کنند که از استراتژی اخاذی استفاده می‌کند . با این حال , اگر یک کامپیوتر به طور فزاینده تمایلی به هم‌کاری در نیمه دوم آزمایش نداشته باشد , یک کامپیوتر تحت‌تاثیر قرار نگرفته است . بنابراین آزمایش‌ها نشان ندادند که آیا یک فرد انسانی در نهایت به تلاش‌های رقبای خود برای نظم بخشیدن به آن‌ها منجر خواهد شد یا نه .

یک پاداش به عنوان تشویقی برای اخاذی

مانفرد سکه و لو تز در صورتی که تحت این شرایط باشند , می‌توانند منظم باشند . در دو دور متوالی معمای زندانی‌ها , هر کدام دو دانشجو برای مبالغ واقعی پول بازی کردند .

دانشمندان یک پاداش برای افزایش فشار رقابتی در میان بازیکنان معرفی کردند . در آزمایش اول , یک بازیکن از هر جفت کشیده شد , که اگر بازیکن بتواند حداقل ۱۰ درصد بیشتر از بازیکن خود کسب کند , یک پاداش اضافی ۱۰ یورویی دریافت خواهد کرد . در آزمایش دوم , پاداش به بازیکن اعطا شد که ده‌درصد بیشتر از رقیب خود درآمد داشت . هیچ پاداش در آزمایش کنترل در دسترس نبود .

در جایی که احتمال دریافت پاداش وجود نداشت , بازیکنان به سرعت هم‌کاری می‌کردند و معمولا ً سود بالا کسب می‌کردند . آن‌ها از یک استراتژی مشارکتی ( سخاوتمندانه ) استفاده کردند که تنها به تازگی توصیف شده‌است . استراتژی اخاذی در این سناریو رخ نداد .

با این حال , اگر یکی از بازیکنان با یک پاداش وسوسه شده بود , این بازیکن در بسیاری از موارد به یک رستوران تبدیل می‌شد . با وجود این واقعیت که بازیکن دیگر سعی دارد با امتناع از هم‌کاری سعی کند آن‌ها را نظم و سامان دهد , شرکت کنندگان در این آزمایش مقاومت خواهند کرد و حتی کم‌تر هم‌کار می‌کنند . همچنین نشان داده شد که موفقیت در طولانی‌مدت , حتی در تجربه که در آن بازیگر پاداش بالقوه از پیش تعیین‌شده نیست , موفق بوده‌است .

پاداش قادر به کسب درآمد بیشتر از بازیکنان تعاونی با استفاده از یک استراتژی سخاوتمندانه بود که هیچ امیدی به دریافت پاداش نداشت . تمایل به هم‌کاری یک دستورالعمل برای موفقیت نیست , اگر فشار رقابتی قوی باشد . نتایج ما نشان می‌دهد که چرا انسان‌ها اغلب در زندگی واقعی هم‌کاری کمتری نسبت به گذشته نشان می‌دهند .

دنبال یک بیماری نادر مغز برای یافتن نشانه‌های اختلالات روانی بیشتر

محققان از تکنیک‌های دستکاری ژنتیکی برای نشان دادن اینکه چگونه عملکرد یک پروتئین می‌تواند منجر به تاخیره‌ای عصبی رشدی شود , استفاده می‌کنند.

۲۳ فوریه ۲۰۱۱

دانشگاه آزاد

خلاصه :

محققان برای اولین بار این مکانیسم را در پشت یک اختلال مغزی بسیار نادر به نام اتساع ( اتساع , اتساع نامتناسب و هیپوپلازی مخچه ) در مدل‌های حیوانی مشخص کرده‌اند . اطلاعات به‌دست‌آمده از این مطالعه می‌تواند تحقیقات را به دیگری اطلاع‌رسانی کند , بیماری‌های عصبی رایج مانند عقب‌ماندگی ذهنی , صرع و اوتیسم .

اصطلاحات

Kozai گفت : " ما منتقدان زیادی داشتیم که به اصلاحات ریاضی که به معادله photoelectric اصلی تبدیل شده‌بودند ایمان نداشتند ، اما ما به این رویکرد اعتقاد داشتیم و حتی یک درخواست ثبت اختراع را ثبت کردیم .

گروه Kozai's در حال حاضر بیشتر به فرصت‌های دیگر برای پیشبرد این فن‌آوری ، از جمله رسیدن به بافت عمیق‌تر و تحویل بی‌سیم دارو نگاه می‌کند .

افرادی که با زیرکی از هم‌کاری و خودخواهی استفاده می‌کنند شکست‌ناپذیر هستند .

ماکس - پلانک - Gesellschaft

خلاصه :

دانشمندان یک آزمایش را توسعه داده‌اند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا نرخ موفقیت استراتژی‌های رفتار مشارکتی و خودخواهانه را بررسی کنند .

معاشرت با افراد دیگر خیلی چیزها را آسان‌تر می‌کند . با این حال ، رقابت یک جنبه مشخصه از جامعه ماست . در مبارزه خود برای قراردادها و موقعیت‌ها ، مردم باید موفق‌تر از رقبا و همکاران خود باشند . چه زمانی هم‌کاری منجر به موفقیت خواهد شد، و چه زمانی خودخواهی بیش از پیش موثر خواهد بود؟ دانشمندان موسسه ماکس پلانک برای زیست‌شناسی تکاملی در Ploen تجربه‌ای را ایجاد کرده‌اند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا نرخ موفقیت استراتژی‌های رفتاری مشارکتی و خودخواهانه را بررسی کنند . به گفته محققین ، یک استراتژی که به عنوان " اخاذی " یاد می‌شود ، به ویژه موفقیت‌آمیز است . این استراتژی که راه‌حل‌های موجود بین هم‌کاری و خودخواهی را جایگزین می‌کند برای بازیکن میانی دشوار است . استراتژی اخاذی خصوصا ً زمانی موثر است که فشار رقابتی قوی وجود داشته باشد - - یعنی اگر تنها یک برنده وجود داشته باشد .

او می‌گوید : " extortioners اغلب به عنوان همکاران دوست خود رفتار می‌کنند . آن‌ها دوستانه رفتار دوستانه خود را تلافی می‌کنند و باعث می‌شوند که رقبای آن‌ها احساس کنند که این کار باید یک سو تفاهم باشد ، اگر آن‌ها دوباره و دوباره از آن استفاده کنند . آن‌ها مجبورند برای جلوگیری از از دست دادن حتی بیشتر بازی کنند . مانفرد Milinski از موسسه ماکس پلانک برای زیست‌شناسی تکاملی در Ploen توضیح می‌دهد : " این استراتژی به ظاهر دوستانه و در عین حال بسیار سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد " . او همراه با لوتز Becks که در حال حاضر مشغول کار تحقیقاتی در دانشگاه of است ، تمایل بشر برای هم‌کاری و بهره‌برداری تحت شرایط متغیر را مورد بررسی قرار داد .

محاسبات انجام‌شده توسط دانشمندان نشان می‌دهد که حمایت متقابل می‌تواند به آسانی به اخاذی تبدیل شود . Theorists از این اصطلاح زندانی‌ها برای کشف این موضوع از تعامل اجتماعی در میان انسان‌ها استفاده کرده‌اند . در این بازی ، اگر هر دوی آن‌ها با هم هم‌کاری داشته باشند ، دو شرکت‌کننده بیشتر از آن‌ها سود خواهند برد . با این حال ، اگر یک بازیکن خودخواه باشد ، در حالی که دیگری هم‌کاری می‌کند ، بازیکن خودخواه بیش‌ترین جایزه را دریافت خواهد کرد ، در حالی که بازیکن با دست خالی دست خالی می‌شود .

این به این معنی است که هم‌کاری تنها ارزشمند است ، اگر با همان بازیکن روبرو شوید و در نتیجه قادر به " تنبیه خودخواهی گذشته و رفتار تعاونی " هستید . برای مدتی طولانی ، دانشمندان این نوع از " tit " را به عنوان موثرترین استراتژی رفتاری و دستورالعمل هم‌کاری متقابل در نظر گرفته‌اند .

زورگیری شکست‌ناپذیر است .

با این حال ، در واقعیت ، بسیاری از مردم اغلب کم‌تر با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند ، تا این که از لحاظ نظری برای معمای زندانی‌ها پیش‌بینی شود . این اختلاف می‌تواند با استراتژی " اخاذی " توضیح داده شود که به عنوان شکست‌ناپذیر شناخته شده‌است و اولین بار توسط دو محقق آمریکایی در سال ۲۰۱۲ توصیف شد . The به طور سیستماتیک از بازیکن دیگر استفاده می‌کند و آن‌ها را وادار به هم‌کاری مداوم می‌کند . در ۶۰ درصد موارد ، " extortioner " به هم‌کاری counterpart's خود با هم‌کاری خود واکنش نشان خواهد داد . در ۴۰ درصد موارد ، آن‌ها با egoistically رفتار خواهند کرد و حداکثر جایزه را دریافت خواهند کرد .

اعصابی

تحریک عصبی یک تکنولوژی در حال توسعه است که اثرات درمانی مفید در اختلالات عصبی مانند بیماری Parkinson's دارد . در حالی که بسیاری از پیشرفت‌ها صورت‌گرفته است ، این افراد در طول زمان دچار استهلاک می‌شوند و باعث ایجاد زخم در بافت عصبی می‌شوند . در یک مقاله اخیرا ً منتشر شده ، دانشگاه of Takashi D . Y . Kozai یک روش تهاجمی کم‌تر تهاجمی را نشان می‌دهد که از الکترود untethered ultrasmall که بوسیله نور فعال می‌شود ، استفاده می‌کند ، تکنیکی که ممکن است باعث کاهش خسارت ناشی از روش‌های فعلی شود .

Kozai ، استادیار مهندسی در مدرسه مهندسی Pitt's سوانسون ، گفت : " به طور معمول ، تحریک عصبی به منظور حفظ ارتباط بین ذهن و ماشین ، یک کابل transcutaneous از الکترود کاشته‌شده در داخل مغز به کنترل‌کننده خارج از بدن وجود دارد . ما امیدواریم که با جایگزین کردن این کابل بزرگ با نور طول‌موج بلند و یک الکترود ultrasmall ، برخی از آسیب‌ها را کاهش دهیم ."

Kaylene Stocking ، یکی از bioengineering ارشد مهندسی کامپیوتر و دانشجوی مهندسی کامپیوتر ، اولین مولف در این مقاله با عنوان " تحریک عصبی مصنوعی با untethered ، الکترودهای کربن carbon با واسطه اثر فوتوالکتریک می‌باشد " - - روش مصنوعی - برای بررسی این که چگونه محققان می‌توانند طول عمر فن‌آوری ایمپلنت را بهبود بخشند . این کار با هم‌کاری آلبرتو Vasquez ، دانشیار تحقیقاتی رادیولوژی و bioengineering در پیت انجام شد .

اثر فوتوالکتریک زمانی است که یک ذره نور یا یک فوتون به یک شی برخورد می‌کند و باعث تغییر موضعی در پتانسیل الکتریکی می‌شود . گروه Kozai's مزایای خود را در حین انجام تحقیقات تصویربرداری دیگر کشف کرد . براساس انتشار سال ۱۹۰۵ در این اثر ، آن‌ها انتظار داشتند که photocurrents الکتریکی را فقط در طول‌موج‌های فرابنفش ( فوتون‌های پرانرژی (انرژی بالا ) ببینند ، اما آن‌ها چیزی متفاوت را تجربه کردند .

Kozai توضیح داد : " هنگامی که اثر فوتوالکتریک با استفاده از یک لیزر مادون‌قرمز نزدیک ( فوتون‌های دارای انرژی پایین ) ضبط شد ، ما کمی متعجب شدیم " و معلوم شد که معادله اصلی باید به منظور توضیح این نتیجه اصلاح شود . ما استراتژی‌های متعددی را برای حذف این آرتیفکت چشمک‌زن امتحان کردیم ، اما در هر تلاشی ناموفق بودیم ، بنابراین ما " اشکال " را به یک ویژگی تبدیل کردیم . "

Stocking گفت : " گروه ما تصمیم گرفتند از این ویژگی اثر فوتوالکتریک به نفع خود در تحریک عصبی استفاده کنند . ما از تغییر پتانسیل الکتریکی با یک لیزر مادون‌قرمز نزدیک برای فعال کردن یک الکترود untethered در مغز استفاده کردیم ."

آزمایشگاه یک ایمپلنت با فیبر کربن ایجاد کرد که قطر آن ۷ - ۸ میکرون یا تقریبا ً اندازه یک نورون ( ۱۷ - ۲۷ میکرون ) است و Stocking روش خود را در یک مغز خیالی با استفاده از یک میکروسکوپ دو فوتون شبیه‌سازی کرد . او این ویژگی‌ها را اندازه‌گیری کرد و اثرات آن را آنالیز کرد تا ببیند آیا پتانسیل الکتریکی اثر فوتوالکتریک ، سلول‌ها را به روشی مشابه تحریک عصبی سنتی تحریک می‌کند یا نه.

Stocking گفت : " ما کشف کردیم که photostimulation موثر است ، افزایش دما قابل‌توجه نیست ، که شانس آسیب گرما را کاهش می‌دهد و سلول‌های فعال شده به الکترود نزدیک‌تر هستند تا تحریک الکتریکی تحت شرایط مشابه ، که نشان‌دهنده افزایش دقت فضایی است ."

Kozai می‌گوید : " چیزی که ما انتظار داریم مشاهده کنیم این بود که این روش فوتوالکتریک به ما اجازه می‌دهد تا جمعیت گسسته و متفاوتی از نورون‌ها را تحریک کنیم تا بتوان با تحریک الکتریکی به دست آورد ."

میتوکندرویایی

اولین مدل صرع میتوکندریایی

تحقیقات امیدوار است تا درمان‌های بهتری برای این بیماری ناتوان‌کننده ایجاد کنند

۲۳ فوریه ۲۰۱۱

ترینیتی کالج دوبلین

خلاصه :

محققان اولین کسی هستند که مدلی از صرع میتوکندریایی را توصیف می‌کنند که امید به درمان‌های بهتر برای بیماران مبتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد . هر چند محققان می‌توانند نقش مهمی که آستروسیت ها در تولید صرع ایفا می‌کنند را توضیح دهند .

محققان کالج ترینیتی در دوبلین , اولین کسی هستند که مدلی از صرع میتوکندریایی را توصیف می‌کنند که امید به درمان‌های بهتر برای بیماران با این وضعیت دشوار را افزایش می‌دهد . مقاله آن‌ها در مغز منتشر شده‌است .

بیماری میتوکندریایی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ژنتیکی در کشور ایرلند می‌باشد . یک چهارم بیماران مبتلا به بیماری میتوکندریایی صرع هستند که اغلب نسبت به داروهای ضد صرع مقاوم و مقاوم هستند .

با وجود شدت این بیماری , تاکنون مدل‌های حیوانی برای درک مکانیکی این بیماری موجود نبوده اند .

با وجود اینکه محققان در ترینیتی در حال حاضر می‌توانند نقش مهم آستروسیت ها را توضیح دهند . تا به امروز , آستروسیت ها, سلول‌های گلیا با شکل ستاره که در مغز و نخاع حضور دارند, به عنوان " حامی - سلول " شناخته شده‌اند و نقش بسیار فعالی در مغز دارند . این تحقیق نشان می‌دهد که آن‌ها در واقع نقش محوری در ایجاد صرع زایی در میتوکندری دارند .

محققان توانستند مدل جدیدی از برش مغز را با استفاده از یک مهار کننده اختصاصی آستروسیت , به همراه بازدارنده‌های تنفسی میتوکندریایی , سیانید پتاسیم و سیانید پتاسیم بازسازی کنند . این مدل دارای اعتبار و اعتبار پیش‌بینی بود .

سپس تیم از مدل برای ارزیابی نقش آستروسیت ها در تولید صرع استفاده کرد و نقش چرخه گابا - گلوتامات را که تنظیم می‌کند که چگونه فرستنده‌های شیمیایی از نورون‌ها آزاد می‌شوند و سپس توسط سلول‌های حمایت‌کننده انجام می‌شوند , تنظیم می‌کند .

به ویژه گلوتامین یک مولکول واسطه مهم بین بخش عصبی و آستروسیت در تنظیم لحن مهاری گاباارژیک است .

در نهایت , این تیم دریافته است که کمبود گلوتامین سنتتاز , بخش مهمی از فرآیند بیماری زا برای تولید صرع در هر دو مدل برش مغز و مغز انسان است .

مارک کانینگهام گفت : " ما معتقدیم که این تحقیقات مهم و جدید است , برای اولین بار , مدلی از صرع میتوکندریایی که ویژگی‌های مشاهده‌شده در بیماران را تسخیر می‌کند . این مدل بینش‌های مکانیکی ارائه می‌کند و نقش آستروسیت ها را در این فعالیت آسیب‌شناسی نشان می‌دهد . "

پروفسور کانینگهام گفت : " ما معتقدیم که این کار در ارائه راه‌های جدید با توجه به تولید درمان‌های بهتر برای این بیماری مهم است . کار بعدی این مدل را توسعه خواهد داد تا بتوان از آن برای طبقه‌بندی داروهای جدید ضد تشنج استفاده کرد . "

۷. الکترود فعال نور برای تحریک عصبی

خلاصه :

دانشمندان یک روش غیرتهاجمی از تحریک عصبی دارند که توسط نور فعال شده و توسط نور فعال می‌شود .

اطلس

کشف مغز یک راز بزرگ از Alzheimer's ، پارکینسون را توضیح می‌دهد .

سیستم بهداشت دانشگاه ویرجینیا

خلاصه :

یکی از اسرار بزرگ علوم اعصاب ممکن است سرانجام پاسخی داشته باشد: دانشمندان یک توضیح بالقوه برای مرگ مرموز سلول‌های مغز ویژه‌ای که در Alzheimer's ، Parkinson's و سایر بیماری‌های عصبی دیده می‌شوند را شناسایی کرده‌اند .

یکی از اسرار بزرگ علوم عصبی ممکن است در نهایت پاسخی داشته باشد: دانشمندان در دانشگاه علوم پزشکی ویرجینیا ، یک توضیح بالقوه برای مرگ مرموز سلول‌های مغزی ویژه‌ای که در Alzheimer's ، Parkinson's و سایر بیماری‌های عصبی دیده می‌شوند را شناسایی کرده‌اند .

تحقیقات جدید حاکی از آن است که ممکن است سلول‌ها به دلیل تغییر طبیعی ژنی در سلول‌های مغزی که تا همین اواخر از نظر ژنتیکی یک‌سان بودند ، بمیرند . این تغییر - - به نام " mosaicism جسمی " - می‌تواند توضیح دهد که چرا نورون‌ها در لوب گیجگاهی اولین کسانی هستند که در Alzheimer's می‌میرند و چرا نورون‌های dopaminergic اولین کسانی هستند که در Parkinson's می‌میرند .

دکتر مایکل مک کونل ، دکترای خود از مرکز UVA's مغزی و glia ( BIG ) ، گفت : " این یک مساله باز بزرگ در علوم اعصاب ، به ویژه در بیماری‌های دامی مختلف بوده‌است ." چه زیربنای این کار است؟ و اکنون با کار ما ، فرضیات به جلو حرکت می‌کنند که می‌تواند این باشد که مناطق مختلف مغز در واقع یک باغ متفاوت از این [ تغییرات ] در افراد جوان دارند و مناطق مختلفی را برای کاهش بعد در زندگی تعیین می‌کنند ."

نتیجه غیر منتظره‌ای :

این یافته به طور غیر منتظره‌ای از تحقیقات McConnell's به schizophrenia ظهور پیدا کرد . در این زمینه بود که او و همکارانش ابتدا تنوع غیر منتظره‌ای در آرایش ژنتیکی سلول‌های مغزی فردی را کشف کردند . این کشف ممکن است به توضیح نه تنها اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی ، اوتیسم و شرایط دیگر کمک کند .

مک کونل در ادامه تحقیقات خود انتظار داشت که این mosaicism با گذشت زمان افزایش یابد - - این جهش در گذر زمان جمع خواهد شد . آنچه او و همکارانش در جانز هاپکینز پیدا کردند دقیقا ً مخالف آن است : افراد جوان‌تر بیش‌ترین و افراد مسن را داشتند .

او گفت : " ما یک اطلس را منفجر کردیم که حاوی نورون‌ها از ۱۵ نفر بود . مک کونل ، از اداره بیوشیمی و ژنتیک مولکولی و دانشکده علوم اعصاب مولکولی ، گفت : " هیچ یک از این افراد مبتلا به بیماری نشدند . آن‌ها در سن کم‌تر از یک سال تا ۹۴ سال قرار داشتند و همبستگی کامل - - همبستگی کامل - با سن - داشتند .

براساس یافته‌های این یافته‌ها ، مک کانل بر این باور است که نورون‌ها با تنوع ژنتیکی قابل‌توجهی که به عنوان نورون‌های CNV شناخته می‌شوند ممکن است در معرض خطر مرگ قرار بگیرند . و این می‌تواند مرگ ویژه نورون‌های خاص در بیماری‌های قلبی مختلف را توضیح دهد . برای مثال ، افراد با the نورون‌ها در لوب گیجگاهی ممکن است احتمالا ً Alzheimer's را توسعه دهند .

مک کانل گفت که کار بیشتری باید برای درک کامل what's انجام شود . تاکنون ، او تنها به نورون‌ها در پوسته پیشین مغز نگاه کرده‌است و مطالعات او محدود به این واقعیت است که نورون‌ها فقط بعد از مرگ مورد معاینه قرار می‌گیرند ، بنابراین انجام مقایسه‌های مستقیم سخت است . اما او هیجان‌زده است تا حوزه تحقیقات خود را گسترش دهد .

مک کونل گفت : " از آنجایی که I'm با موسسه Lieber هم‌کاری می‌کنند و این بانک مغز فوق‌العاده دارند ، اکنون می‌توانم به قشر مخ افراد نگاه کنم [ برای تحقیقات اسکیزوفرنی ] و من هم اکنون می‌توانم با دقت بیشتری نقشه را بررسی کنم و اطلس مناطق مختلف مغزی را از افراد زیادی بسازم ."

این تحقیق می‌تواند درک ما از هر دوی این بیماری‌ها و انحطاط شناختی را که ما را با سن کم می‌کند و به طور بالقوه منجر به درمان جدید می‌شود ، افزایش دهد .

مرکزی

مطالعه‌ای که اخیرا ً توسط محققان Vanderbilt از ۱۱ بخش در مرکز تنسی نشان داد، نشان داد که کودکان مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) تقریبا ً ۲.۵ برابر بیشتر از کودکان مبتلا به ASD در سن ۸ سالگی گزارش می‌شوند .

این مطالعه به رهبری محققان موسسه درمان و درمان اختلالات طیفی اوتیسم ( TRIAD ) ، کل جمعیت ساکنان تنسی در سال ۲۰۰۸ را مورد بررسی قرار داد و سوابق آن‌ها را تا سال ۲۰۱۶ مقایسه کرد . با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق مراکز کنترل بیماری‌ها و Prevention's ( سی‌دی ) اوتیسم و معلولیت‌های رشدی ( addm ) ، ۳۸۷ کودک از جمعیت ۲۴، ۳۰۶ به عنوان تشخیص ASD شناسایی شدند .

بیش از ۱۷ درصد از کسانی که با ASD شناسایی شدند تا سال ۲۰۱۶ مورد سو استفاده کودک قرار گرفتند ، در حالی که ۷.۴ درصد از کودکان مبتلا به ASD دیده می‌شوند . علاوه بر این ، زنان مبتلا به ASD در حدود شش برابر بیشتر از مردان مبتلا به ASD به اثبات رسیده‌اند .

دکتر وارن وارن ، مدیر اجرایی دانشگاه Vanderbilt کندی ، و یک محقق ارشد در این مطالعه ، گفت : " اگر یک نفر در پنج کودک مبتلا به اوتیسم به دپارتمان خدمات کودکان گزارش شود ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که این امر مشارکت بیشتری را برای پاسخ دادن به گزارشگران ، ارائه دهندگان خدمات ، سیستم‌های مدارس و کسانی که به این ادعاها پاسخ می‌دهند ، برای اطمینان از اینکه آن‌ها مجهز به تمام ابزارهای لازم برای برآورده کردن نیازهای پیچیده این کودکان هستند ، داریم ."

طبق گفته وارن ، کودکان مبتلا به ASD به دلیل انواع عوامل ، از جمله حضور رفتار چالش برانگیز و نقص زبانی و اختلالات زبانی ، افزایش استرس مراقب ، سطوح پایین‌تر حمایت اجتماعی خانواده و نرخ‌های بالاتر تنهایی و وابستگی درمان کننده ، آسیب‌پذیر هستند .

همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که کودکان مبتلا به اوتیسم به طور منظم با یک تیم از ارایه دهندگان کار کنند که ممکن است توجه بیشتری نسبت به کودکان بدون ASD داشته باشند ، هر چند که داده‌های این مطالعه این فرضیه را تایید یا تکذیب می‌کنند .

وارن گفت : " چیزهای زیادی وجود دارند که ما هنوز هم می‌دانیم ، اما فکر می‌کنم این مطالعه نیاز به بررسی این عوامل برای تجهیز بهتر گزارشگران و کسانی که به این گزارش‌ها پاسخ می‌دهند را برجسته می‌کند ."

اطلاعات بیشتر در مورد این که چه نوع سو مصرف گزارش شده‌است ، تفاوت در پروفایل بالینی کودکان در امتداد طیف اوتیسم ، اطلاعات درباره میزان بدرفتاری با کودکان با انواع دیگر معلولیت‌ها و شواهد بیشتر تفاوت‌های جنسیتی می‌تواند یک دیدگاه جامع ‌تری از عوامل حول این نتایج را فراهم کند .

اگرچه تعداد کودکان مبتلا به ASD بالا است ، اما وارن تایید می‌کند که نرخ‌های به‌دست‌آمده از این مطالعه می‌تواند محافظه کارانه باشد ، چرا که بسیاری از موارد سو رفتار ممکن است بدون گزارش دادن رخ دهد .

ارائهکنندگان همچنین ممکن است نشانه‌هایی از بدرفتاری با تشخیص child's یا چالش‌های رفتاری را به طور بالقوه در تشخیص نشانه‌هایی که ممکن است به آسانی در یک کودک در حال توسعه شناسایی شوند ، نسبت می‌دهند . گزارش‌های مربوط به سو استفاده را نیز می‌توان بعدا ً در زندگی child's ثبت کرد .

وارن گفت : " ما خوش‌شانس بوده‌ایم که با برخی از رهبران آینده‌نگر در کشور شریک بوده‌ایم که می‌خواهند این مسائل را درک کنند تا بتوانند منابع را برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی تخصیص دهند . "

" DCS ، وزارت بهداشت و وزارت آموزش همگی نقش‌ها و مسئولیت‌های منحصر به فردی در تفکر درباره مراقبت از کودکان بویژه افراد آسیب‌پذیر دارند . این مطالعه ما را قادر ساخت تا آن تلاش‌ها را با هم ترکیب کنیم ."

بازرسان از Chapin هال در دانشگاه شیکاگو ( ریچارد Epstein ، دکترا ، و مایک cull ، PhD ) ، دانشگاه ایالتی میشیگان و مرکز Vanderbilt کندی نیز نقش‌های کلیدی در این مطالعه ایفا کردند .