مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مرکزی

مطالعه‌ای که اخیرا ً توسط محققان Vanderbilt از ۱۱ بخش در مرکز تنسی نشان داد، نشان داد که کودکان مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) تقریبا ً ۲.۵ برابر بیشتر از کودکان مبتلا به ASD در سن ۸ سالگی گزارش می‌شوند .

این مطالعه به رهبری محققان موسسه درمان و درمان اختلالات طیفی اوتیسم ( TRIAD ) ، کل جمعیت ساکنان تنسی در سال ۲۰۰۸ را مورد بررسی قرار داد و سوابق آن‌ها را تا سال ۲۰۱۶ مقایسه کرد . با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق مراکز کنترل بیماری‌ها و Prevention's ( سی‌دی ) اوتیسم و معلولیت‌های رشدی ( addm ) ، ۳۸۷ کودک از جمعیت ۲۴، ۳۰۶ به عنوان تشخیص ASD شناسایی شدند .

بیش از ۱۷ درصد از کسانی که با ASD شناسایی شدند تا سال ۲۰۱۶ مورد سو استفاده کودک قرار گرفتند ، در حالی که ۷.۴ درصد از کودکان مبتلا به ASD دیده می‌شوند . علاوه بر این ، زنان مبتلا به ASD در حدود شش برابر بیشتر از مردان مبتلا به ASD به اثبات رسیده‌اند .

دکتر وارن وارن ، مدیر اجرایی دانشگاه Vanderbilt کندی ، و یک محقق ارشد در این مطالعه ، گفت : " اگر یک نفر در پنج کودک مبتلا به اوتیسم به دپارتمان خدمات کودکان گزارش شود ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که این امر مشارکت بیشتری را برای پاسخ دادن به گزارشگران ، ارائه دهندگان خدمات ، سیستم‌های مدارس و کسانی که به این ادعاها پاسخ می‌دهند ، برای اطمینان از اینکه آن‌ها مجهز به تمام ابزارهای لازم برای برآورده کردن نیازهای پیچیده این کودکان هستند ، داریم ."

طبق گفته وارن ، کودکان مبتلا به ASD به دلیل انواع عوامل ، از جمله حضور رفتار چالش برانگیز و نقص زبانی و اختلالات زبانی ، افزایش استرس مراقب ، سطوح پایین‌تر حمایت اجتماعی خانواده و نرخ‌های بالاتر تنهایی و وابستگی درمان کننده ، آسیب‌پذیر هستند .

همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که کودکان مبتلا به اوتیسم به طور منظم با یک تیم از ارایه دهندگان کار کنند که ممکن است توجه بیشتری نسبت به کودکان بدون ASD داشته باشند ، هر چند که داده‌های این مطالعه این فرضیه را تایید یا تکذیب می‌کنند .

وارن گفت : " چیزهای زیادی وجود دارند که ما هنوز هم می‌دانیم ، اما فکر می‌کنم این مطالعه نیاز به بررسی این عوامل برای تجهیز بهتر گزارشگران و کسانی که به این گزارش‌ها پاسخ می‌دهند را برجسته می‌کند ."

اطلاعات بیشتر در مورد این که چه نوع سو مصرف گزارش شده‌است ، تفاوت در پروفایل بالینی کودکان در امتداد طیف اوتیسم ، اطلاعات درباره میزان بدرفتاری با کودکان با انواع دیگر معلولیت‌ها و شواهد بیشتر تفاوت‌های جنسیتی می‌تواند یک دیدگاه جامع ‌تری از عوامل حول این نتایج را فراهم کند .

اگرچه تعداد کودکان مبتلا به ASD بالا است ، اما وارن تایید می‌کند که نرخ‌های به‌دست‌آمده از این مطالعه می‌تواند محافظه کارانه باشد ، چرا که بسیاری از موارد سو رفتار ممکن است بدون گزارش دادن رخ دهد .

ارائهکنندگان همچنین ممکن است نشانه‌هایی از بدرفتاری با تشخیص child's یا چالش‌های رفتاری را به طور بالقوه در تشخیص نشانه‌هایی که ممکن است به آسانی در یک کودک در حال توسعه شناسایی شوند ، نسبت می‌دهند . گزارش‌های مربوط به سو استفاده را نیز می‌توان بعدا ً در زندگی child's ثبت کرد .

وارن گفت : " ما خوش‌شانس بوده‌ایم که با برخی از رهبران آینده‌نگر در کشور شریک بوده‌ایم که می‌خواهند این مسائل را درک کنند تا بتوانند منابع را برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی تخصیص دهند . "

" DCS ، وزارت بهداشت و وزارت آموزش همگی نقش‌ها و مسئولیت‌های منحصر به فردی در تفکر درباره مراقبت از کودکان بویژه افراد آسیب‌پذیر دارند . این مطالعه ما را قادر ساخت تا آن تلاش‌ها را با هم ترکیب کنیم ."

بازرسان از Chapin هال در دانشگاه شیکاگو ( ریچارد Epstein ، دکترا ، و مایک cull ، PhD ) ، دانشگاه ایالتی میشیگان و مرکز Vanderbilt کندی نیز نقش‌های کلیدی در این مطالعه ایفا کردند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی