مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

بهبود پوست سریع پس از درمان بیماری اسکلروز سیستمیک با fresolimumab تاریخ : ۲۲ ژوئن ۲۰۱۵ منبع : مرکز پزشکی دانشگاه بوستون : یک پیشرفت درمانی عمده برای درمان کلی بدن پوست که در بیماران مبتلا به sclerosis سیستمیک یا as رخ می‌دهد ، ممکن است به زودی برای ۳۰۰۰۰۰ آمریکایی که با این بیماری رنج می‌برند در دسترس باشد . در حال حاضر ، هیچ درمانی در دسترس نیست .


فعالیت های انتحاری نوجوانان رویکرد جدید درمان خارش بستری بدون دردسر توهم باور چسبنده مدرک کارشناسی ارشد درک جلوگیری از بیماری


به اشتراک گذاشتن کامل یک پیشرفت درمانی عمده برای آسیب‌های کلی بدن پوست که در بیماران مبتلا به اسکلروز سیستمیک ( ssc ) رخ می‌دهد ، ممکن است به زودی برای ۳۰۰۰۰۰ آمریکایی که از این وضعیت رنج می‌برند ، در دسترس باشد . در حال حاضر ، هیچ درمانی در دسترس نیست .

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون ( BUSM ) با ۱۵ بیمار ssc کار کردند که با یک یا دو دوز داروی fresolimumab ، دارویی جدید ، تایید نشده ، که یک میانجی شیمیایی را در بدن به نام TGF - بتا هدف قرار می‌دهد ، درمان شدند . بعد از هفت هفته درمان ، محققان تاثیر روی زخم روی پوست و بیان مارکرهای مولکولی در پوست را بررسی کردند . در ارزیابی‌های بالینی و مولکولی این بیماران ، کاهش عمیق در زخم پوست را نشان دادند .

محققان دریافتند که بتا - بتا در بیماران مبتلا به ssc نقش حیاتی ایفا می‌کند . اگرچه TGF - بتا از مدت‌ها پیش در ایجاد بستری شدن، نقش داشته‌است ، این اولین مطالعه بالینی است که به طور واضح تاثیر خود بر انسان‌ها را نشان می‌دهد . این مطالعه در ژورنال تحقیقات بالینی به صورت آنلاین انجام می‌شود .

ssc یک بیماری بافت ارتباطی مزمن است که به طور کلی به عنوان یکی از بیماری‌های روماتیسمی روماتیسمی طبقه‌بندی می‌شود . این بیماری ممکن است در بسیاری از بخش‌های بدن از جمله پوست ، مری ، دستگاه گوارش ( معده و روده ) ، ریه‌ها ، کلیه‌ها ، قلب و دیگر اندام‌های داخلی تاثیر بگذارد . هم چنین آن می‌تواند بر رگ‌های خونی ، ماهیچه‌ها و مفاصل تاثیر بگذارد . بافت‌های درگیر سخت و رشته‌ای می‌شوند و باعث می‌شود که آن‌ها به طور موثر عمل کنند .

دکتر رابرت Lafyatis ، پروفسور پزشکی در BUSM و مدیر مرکز Scleroderma BU ، می‌گوید : " نتایج ما نشان می‌دهد که TGF - بتا می‌تواند یک پیشرفت درمانی اصلی برای بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های ریوی از ویروس‌ها یا سموم ، liver fibrosis از دیابت و دیگر بیماری‌های کلیوی ، و fibrosis قلبی که بعد از حملات قلبی و در طول نارسایی قلبی رخ می‌دهد ، فراهم کند .

مطالعه بزرگ‌تر با گروه بیمارانی که با درمان دارونما مواجه شده‌اند ، برای تایید این نتایج مورد نیاز است . محققان بر این باورند که این تغییرات می‌تواند بخشی از حافظه epigenetic باشد که می‌تواند واکنش التهابی را تحت شرایط استرس متابولیکی مرتبط با چاقی و دیابت تسریع کند .

این تحقیق توسط کمک‌های مالی از سوی دیگر اعضای شورای تحقیقات سوید ، موسسه ملی تحقیقات فرانسه ، بنیاد فرانسوی تحقیقات پزشکی ، بنیاد Novo Nordisk ، بنیاد دیابت سوید و بنیاد دیابت فرانسوی و اروپایی حمایت شده‌است .



مرکز پزشکی دانشگاه بوستون ارزیابی دانش آموز سیاهپوست مدرسه چند نژادی اختلال روانی نوجوانان روانشناسی رنگها در کودکان ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی