مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

چرا نوجوانان باید علایم اختلالات روانی را از خود بروز دهند ?

بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی به طور کلی خطر خودکشی بالاتری را نشان می‌دهند . تحقیقات قبلی در مورد نوجوانان با نشانه‌های روانشناختی نیز نشان داده‌است که الگوهای تفکر مخرب در میان افراد مبتلا به روان‌پریشی بیشتر از افرادی است که چنین ریسکی را نشان نمی‌دهند .

ریسک جنون براساس این مساله ارزیابی می‌شود که آیا بیمار مبتلا به جنون است - مانند اپیزود , که ملایم‌تر بوده و به ندرت اتفاق می‌افتد .


انجمن جامعه شناسی مورد تعجب آور درمان سرطان ریه مرحله آزمایش بالینی درمان جدید بالقوه مدیر مدرسه بهداشت


گروه پژوهشی به رهبری " راهنما " , ( دکترای روانشناسی ) , فرآیندهای تفکر مخرب را در یک سوم از میانگین سنی نوجوانان مبتلا به جنون و گروه مداخله در بخش روان‌پزشکی روان‌پزشکی به دلیل اختلالات روانی اولیه یافت . مطالعه حاضر نشان داد که همه نشانه‌های خطر جنون در این نوجوانان شایع‌تر از افراد مبتلا به نشانه‌های روانی و بدون افکار مخرب است . علایم افسردگی نیز در نوجوانان مبتلا به روان‌پریشی بیشتر بود .

اختلالات و توهمات بصری به ویژه در ارتباط با رفتارهای مخرب هستند .

این مطالعه نشان می‌دهد که " مطالعه ما نشان می‌دهد که افکار مخرب به طور همزمان با نشانه‌های خطر روان‌پریشی , که مدت‌ها قبل از بروز جنون است , پدیدار می‌شوند . " برای مثال , مراقبت بهداشتی مدرسه باید به افکار بالقوه مخرب و نشانه‌های خطر جنون در نوجوانان مبتلا به مشکلات ذهنی توجه کند . او می‌افزاید : " از آنجا که اختلال یا توهمات بصری به وضوح با افکار مخرب خود ارتباط دارند , نوجوانان باید مستقیما ً از آن‌ها پرسیده شود که آیا از آن‌ها رنج برده‌اند یا خیر. "

این مطالعه به صورت مقطعی در بیمارستان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هلسینکی در سال ۱۳۹۱ انجام شد . ~~~ این مطالعه به صورت مقطعی انجام شد . شرکت کنندگان در شروع تماس درمانی شروع به بررسی علایم افسردگی , نشانه‌های خطر روان‌پریشی و فرآیندهای تفکر مخرب کردند . همچنین مورد مصاحبه قرار گرفتند . جالب است که محققان شواهد مختلفی از انطباق نژاد در میان دانش آموزان رنگ نشان دادند : دانش آموزان لاتینی درک مثبتی از معلمان لاتین نداشتند , اما دانش آموزان سیاه‌پوست درکی مثبتی از معلمان سیاه‌پوست داشتند و دانشجویان سیاه‌پوست آمریکایی حتی بیشتر از دانش آموزان سیاه‌پوست , معلمان سیاه‌پوست را ترجیح می‌دادند .

وی افزود : " یافته‌های ما بر اهمیت استخدام و ابقای معلمان اقلیت تاکید دارد . " تحقیقات قبلی در آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دیگر نشان داده‌است که این مولکول , که یک پروتئین گیرنده نامیده می‌شود , دارای پتانسیل قوی برای ایجاد التهاب در هنگام فعال شدن با ماده‌ای به نام پروستاگلاندین e2 و e2 است .

او گفت : " ما قبلا ً مشاهده کرده بودیم که اگر موش‌های مغزی آن‌ها فاقد این گیرنده باشند , کاهش زیادی در فعالیت التهابی در مغز وجود دارد . " اما آن‌ها نمی‌دانستند که آیا سلول‌های عصبی و یا میکروگلیا مسئول فعالیت التهابی یا عواقب دقیق آن هستند . پس تصمیم گرفتند بفهمند .

مهار گیرنده حافظه را حفظ می‌کند . جداسازی میکروگلیا زنده از مغز بسیار مشکل است .



اثرات القا شده بیماری روانی ها آزمایش پروتون درمانی درمان دارویی میگرن ویژگی های روانشناسی فرزند اول چیست ؟ درمان کم خوابی و مشکلات ناشی از آن


منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی