مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

درک چگونگی جلوگیری از lupus در افراد سالم : ۱ نوامبر ۲۰۱۶ منبع : دانشگاه پزشکی و دندان‌پزشکی توکیو : یک مولکول که سیستم ایمنی را از اشتباه به بخشی از سلول‌های body's واکنش نشان می‌دهد ، یک بیماری مرتبط با التهاب اندام‌های مختلف از جمله کلیه ، مغز ، پوست ، قلب و شش .


کاهش کالری زن باردار تیم کمکی دوستانه پیودن بین توالی ها تخریب سلول های بتا خطر عوامل خودکشی مرکز پزشکی دانشگاه بوستون


اشتراک کامل یک بیماری است که بر اندام‌های مختلف از جمله کلیه ، مغز ، پوست ، قلب و ریه ، به دلیل سلول‌های ایمنی که به اشتباه به کمپلکس‌های مولکولی در درون آن حمله می‌کنند ، تاثیر می‌گذارد . اگرچه درمانی وجود دارد که می‌تواند علائم را بهبود بخشد ، هیچ درمانی وجود ندارد . افراد مبتلا به lupus به خاطر درمان‌ها ، خطرات ابتلا به عفونت و بیماری‌های متابولیک را متحمل می‌شوند . در یک پیشرفت مهم در مبارزه با این بیماری ، محققان در TMDU و همکاران آن‌ها یک مولکول که در سلول‌های ایمنی گفته می‌شود را مطالعه کرده‌اند که از واکنش نشان دادن بدن به بدن جلوگیری می‌کند و مکانیزم پشت عمل خود را توضیح داد و امیدها برای درمان‌های جدید این بیماری را توضیح داد .

سیستم ایمنی بدن سلول‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانند عوامل مخرب بالقوه نظیر سموم ، سلول‌های سرطانی و باکتری‌ها و ویروس‌ها را تشخیص دهند . در مواجهه با چنین عوامل ، سلول‌های ایمنی عمل می‌کنند تا آن‌ها را خنثی و حذف کنند ؛ این اقدامات شامل برچسب زدن به آن‌ها به عنوان خطرناک ، شمعی و نابود کردن آن‌ها ، یا رها کردن پروتیین‌ها به نام آنتی‌بادی است که می‌تواند به طور خاص عوامل مشابه در جای دیگر بدن را شناسایی کند . با این حال ، این تشخیص گاهی اشتباه می‌رود و سیستم ایمنی را هدایت می‌کند تا به سلول‌های سالم یا بافت‌های سالم حمله کند که می‌تواند نتایج مخربی داشته باشد . چنین شرایطی به عنوان بیماری‌های خود ایمنی شناخته می‌شوند که شامل lupus ، یک بیماری است که در آن اندام‌های مختلف به واسطه التهاب آسیب می‌بینند .

مطالعات قبلی برخی از سلول‌ها و مولکول‌هایی که ممکن است در این شرایط دخیل باشند را پیشنهاد کرده‌اند ، اما اثبات قطعی به دست نیامده است و مکانیزم دقیقی که SLE توسعه می‌یابد یا از طریق آن از توسعه در افراد سالم جلوگیری می‌شود ، تعیین نشده است . براساس این کار قبلی ، یک تیم شامل محققانی در TMDU نشان داده‌است که یک مولکول به نام CD۷۲ مانع از نوع خاصی از سلول ایمنی می‌شود که به اشتباه با یک کمپلکس پروتئینی در بدن واکنش نشان می‌دهد . این تیم با تجزیه و تحلیل پاسخ‌های ایمنی در سلول‌هایی که در آن CD۷۲ حذف شده‌بود و با مقایسه توانایی انواع مختلف of برای جلوگیری از SLE ، این امر را تایید کرد .

Takeshi Tsubata از دپارتمان of در TMDU می‌گوید : " هنگامی که ما CD۷۲ را در سلول‌های B در آوردیم ، آن‌ها به طور خاص توسط آنتی‌ژن self / RNP تحریک شدند و آنتی‌بادی در برابر این آنتی‌ژن آزاد کردند " . آن‌ها دریافتند که این متغیرها در توان خود برای جلوگیری از رشد SLE متفاوت هستند . آن‌ها همچنین از پراش پرتو ایکس برای نشان دادن مکانیزم دقیق اتصال به خطر افتاده این متغیرها به Sm / RNP استفاده کردند .

Takeshi Tsubata از TMDU می‌گوید : " ما اکنون می‌دانیم که CD۷۲ مانع از واکنش‌های ایمنی می‌شود که منجر به SLE بدون تاثیر بر واکنش به میکروب‌ها و سلول‌های سرطانی می‌شود .



ارزیابی دانش آموز سیاهپوست مدرسه چند نژادی اختلال روانی نوجوانان مدیر مدرسه بهداشت مراسم ازدواج فامیلی به چه صورت است ؟ نشانه ها و علائم طلاق عاطفی چیست ؟



منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی