مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

بنیاد

این تیم به رهبری بنیاد قلب انگلیس یک تکنیک جدید ایجاد کرده‌است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور همزمان لخته شدن خون و تشکیل رادیکال‌های آزاد را اندازه‌گیری کنند .

رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایدار هستند که حاوی الکترون‌های غیرپیوندی هستند که به دنبال جفت گیری هستند . این باعث می‌شود که این مولکول‌ها به شدت واکنش پذیر باشند و بتوانند پروتیین ، لیپیدها و DNA را اصلاح کنند . در میان دیگر اثرات ناخواسته ، رادیکال‌های آزاد نقشی در ساخت لخته‌های خونی ایفا می‌کنند که به نوبه خود یک محرک اصلی در توسعه طیف وسیعی از شرایط از جمله بیماری‌های قلبی ، سکته ، زوال عقل و التهاب مربوط به التهاب مفاصل هستند .

این روش جدید در تحقیقی که در Haematologica منتشر شده‌است ، مطرح شده‌است . این تکنیک رزونانس پارامغناطیسی الکترون را ترکیب می‌کند ، روشی برش دهنده برای تشخیص رادیکال‌های آزاد ، با aggregometry سلول خونی ، یک تکنیک تثبیت‌شده برای اندازه‌گیری لخته شدن خون . این تیم با موفقیت از این روش در موش‌ها و سلول‌های انسان استفاده کرده‌است . هدف آن‌ها درک بهتر نحوه عملکرد سلول‌های خون است که به ایجاد داروهای جدید در مقابله با بیماری‌های انعقاد خون و یا آزمایش خطر انعقاد خون در بیماران کمک می‌کند .

دکتر Giordano Pula ، از دانشگاه پزشکی اکستر ، این مطالعه را رهبری کرد . او گفت : " ما واقعا ً برای کشف این روش جدید و پتانسیل آن برای درک اینکه چگونه بیماری‌های عروق خونی توسعه پیدا می‌کنند هیجان‌زده هستیم . برای اولین بار ، ما می‌توانیم به طور همزمان لخته شدن خون و تشکیل رادیکال‌های آزاد را اندازه‌گیری کنیم . ما می‌دانیم که آن‌ها نقشی کلیدی در آسیب‌های رگ خونی ناشی از پیری ، دیابت ، چاقی و التهاب مزمن ایفا می‌کنند . ما در حال حاضر از این تکنیک در تلاش‌های خود برای ایجاد یک درمان جدید برای حفاظت از رگ‌های خونی در بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی ، سکته ، چاقی و جنون عروق استفاده می‌کنیم ."

این گروه محقق ، که شامل همکاران آزمایشگاه پروفسور پاتریک Pagano در دانشگاه پیتسبورگ ( آمریکا ) است ، کشف کرد که آنزیم‌های NADPH oxidases برای تولید رادیکال‌های آزاد ، تحریک لخته شدن خون و ترویج خسارت رگ خون در بیماران ، بسیار مهم هستند .

پروفسور جرمی پیرسون ، استادیار پزشکی در بنیاد قلب بریتانیا ، گفت : " با سرمایه‌گذاری BHF ، دکتر Pula یک روش بهبود یافته را برای بررسی بخشی از فرآیند لخته شدن خون ایجاد کرده‌است که بر روش‌های پلاکت‌ها از نمونه‌های خون کنار هم تمرکز می‌کند .

این روش ممکن است برای مطالعات آینده مفید باشد و به درمان‌های جدید - برای بیماری‌ها مانند دیابت ، که در آن لخته شدن مختل می‌شود و خطر حمله قلبی یا سکته را افزایش می‌دهد ، مفید باشد ."

بهتر با اهداف قابل‌دستیابی زندگی کنید .

تاریخ :

۱۵ فوریه ۲۰۱۹

مبدا :

دانشگاه بازل

خلاصه :

آن‌هایی که اهداف واقع‌بینانه را تعیین می‌کنند ، می‌توانند امید به سطح بالاتری از رفاه داشته باشند. کلید برای رضایت بعدی این است که آیا اهداف زندگی به صورت دست‌یافتنی تلقی می‌شوند و معنی آن‌ها برای فرد ، به عنوان گزارش روانشناسان در یک مطالعه با بیش از ۹۷۰ شرکت‌کننده ، گزارش می‌شود .

آن‌هایی که اهداف واقع‌بینانه را تعیین می‌کنند ، می‌توانند امید به سطح بالاتری از رفاه داشته باشند. کلید برای رضایت بعدی این است که آیا اهداف زندگی به عنوان روان شناسان از دانشگاه بازل به عنوان روان شناسان از دانشگاه بازل در یک مطالعه با بیش از ۹۷۰ شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .

ثروت ، جامعه ، بهداشت ، کار معنی‌دار : اهداف زندگی یک ویژگی person's را بیان می‌کنند ، همان طور که رفتار و قطب‌نمای خود را مشخص می‌کنند . بنابراین می‌توان فرض کرد که اهداف می‌توانند به میزان قابل‌توجهی به میزان رضایت مردم در زندگی کمک کنند - یا اگر اهداف مهم مسدود شوند و نمی‌توانند به دست آیند .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی