مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مفصل

گروهی از روانشناسان دانشگاه بازل آزمون‌های مفصلی را در مورد این که چگونه اهداف زندگی در people's زندگی می‌کنند ، انجام دادند ؛ این نتایج اکنون در مجله اروپایی شخصیت منتشر شده‌است . محققان از اطلاعات بین سال‌های ۱۸ تا ۹۲ ساله در بخش‌های فرانسوی‌زبان سوییس استفاده کردند ؛ بیش از نیمی از شرکت کنندگان بعد از دو و چهار سال دوباره بررسی شدند . شرکت کنندگان باید اهمیت و اهمیت درک شده اهداف زندگی در ده حوزه را ارزیابی کنند - سلامت ، جامعه ، رشد شخصی ، روابط اجتماعی ، شهرت ، خانواده ، مسیولیت / مراقبت برای نسل‌های جوان ، و کار - - با استفاده از یک مقیاس چهار نمره‌ای .

اهداف زندگی با قدرت پیش‌بینی

یافته‌های این مطالعه نشان داد که ادراک اهداف شخصی one's به عنوان قابل‌دستیابی ، شاخصی برای سلامت روان و عاطفی بعدی است . این نشان می‌دهد که افراد بسیار راضی هستند اگر احساس کنترل و کنترل داشته باشند . به طور شگفت‌انگیز ، اهمیت هدف کم‌تر مربوط به بهبودی پس از انتظار بود .

اهداف زندگی همچنین قدرت پیش‌بینی‌کننده را برای دامنه‌های خاص حفظ می‌کنند : شرکت کنندگانی که اهداف ارتباط اجتماعی یا اهداف بهداشتی را تعیین می‌کنند ، از روابط اجتماعی یا سلامت خود راضی‌تر بودند . ارتباط بین اهداف زندگی و رفاه متعاقب آن نسبتا ً مستقل از سن شرکت کنندگان بود .

افراد جوان‌تر خواهان وضعیت هستند ، افراد مسن‌تر می‌خواهند مشارکت اجتماعی داشته باشند .

اهدافی که مردم در یک دوره سنی مشخص بیش‌ترین ارزش را دارند چه هستند ؟ اهدافی که در یک مرحله زندگی خاص ارزش دارند به وظایف توسعه‌ای که در این مرحله ارائه می‌شوند بستگی دارد : هرچه افراد جوان‌تر بودند ، افراد بیشتری رشد فردی ، وضعیت ، کار و اهداف ارتباط اجتماعی را مهم دانستند . هرچه مشارکت کنندگان مسن‌تر باشند ، مشارکت اجتماعی و بهداشت را مهم دانستند .

Janina Buhler ، نویسنده و دانشجوی دکترای روانشناسی ( جانینا ) ، از دانشکده روان‌شناسی Basel's می‌گوید : " بسیاری از نتایج ما فرضیات نظری را از روان‌شناسی رشد تایید کرده‌اند. " اهداف زندگی به شدت براساس سن تعیین شدند : " اگر ما بررسی کنیم که آیا این اهداف به خوب بودن کمک می‌کنند ، سن کم است ."

مطالعه جدید نشان می‌دهد که ژن‌های پنهان می‌توانند تحت شدت اوتیسم قرار بگیرند .

محققان یک خانواده ژنی پیچیده را با شدت اوتیسم مرتبط می‌دانند.

تاریخ :

۱۵ فوریه ۲۰۱۹

مبدا :

پردیس پزشکی دانشگاه کلرادو در کلرادو

خلاصه :

دانشمندان ، بخش عمده‌ای از ژنوم انسان را در شدت علایم اوتیسم ، کشف کرده‌اند ، یک کشف که می‌تواند منجر به بینش‌های جدید در اختلال و در نهایت به درمان‌های بالینی برای این شرایط شود .

دانشمندانی که در پردیس پزشکی دانشگاه کلرادو نگهداری می‌شوند ، بخش عمده‌ای از ژنوم انسان را در شدت علایم اوتیسم ، کشف کرده‌اند که این کشف می‌تواند منجر به بینش‌های جدید در این اختلال و در نهایت به درمان‌های بالینی برای این شرایط شود .

محققان دریافتند که ژن‌های حیاتی بخشی از ژنوم انسان هستند که آنقدر پیچیده و دشوار است که مطالعه آن با استفاده از روش‌های آنالیز ژنوم مرسوم مورد استفاده قرار گرفته‌است .

در این مورد ، منطقه اکثر نسخه‌های the ( قبلا DUF۱۲۲۰ ) را رمز گذاری می‌کند ، یک کپی بسیار تکراری ( کم‌تر از ۳۰۰ نسخه در ژنوم انسان ) و خانواده کد گذاری ژن بسیار متغیر که در هر دو تکامل مغز انسان و بیماری شناختی دخیل بوده‌است .

محققان ، به رهبری جیمز Sikela ، استاد دانشگاه بیوشیمی و ژنتیک مولکولی در دانشکده پزشکی اتحادیه گمرکی ، ژنوم افراد مبتلا به اوتیسم را مورد بررسی قرار دادند و نشان دادند که با افزایش تعداد نسخه‌های of ، شدت علائم اوتیسم بدتر شد .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی