مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

حمل و نقل

در حالی که آزمایشگاه هیدرولیک نیز همین روند را نشان داده‌است , این کشف توسط محققان دیگر به دلیل پیچیدگی خانواده انجام‌نشده است .

" سال‌ها طول کشید تا روش‌های دقیق برای مطالعه این توالی‌ها توسعه دهیم , بنابراین ما کاملا ً درک می‌کنیم که چرا گروه‌های دیگر به آن پیوسته‌اند . او گفت : " " ما امیدواریم که با نشان دادن اینکه ارتباط با شدت اوتیسم در سه مطالعه مستقل حفظ شده‌است , محققان دیگر اوتیسم را به بررسی این خانواده پیچیده تشویق خواهیم کرد . "

به منظور فراهم آوردن شواهد بیشتر مبنی بر اینکه ارتباط با شدت بیماری اوتیسم , واقعی است , این آزمایشگاه از یک جامعه مستقل استفاده کرد و یک تکنیک اندازه‌گیری با قدرت تفکیک بالاتر ارائه کرد . این روش جدید همچنین آن‌ها را به صفر رساند که در آن اعضای خانواده بزرگ خانواده ممکن است در ارتباط با اوتیسم باشند .

او گفت که با وجود اینکه تصور می‌شود که اوتیسم یک مولفه ژنتیکی مهم دارد , مطالعات ژنتیک سنتی در تلاش برای توضیح این نقش کوتاه شده‌اند .

او گفت : " مطالعه کنونی حمایت بیشتری را به این احتمال می‌افزاید که این فقدان موفقیت ممکن است به این دلیل باشد که کمک کنندگان کلیدی به اوتیسم شامل توالی‌های بسیار متغیر , بسیار تکراری و بسیار متغیر مانند آن‌هایی هستند که خانواده را کد می‌کنند و در نتیجه هرگز به طور مستقیم در مطالعات دیگر اوتیسم اندازه‌گیری نشده اند . "

الاهرام روش کار : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی , داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss و با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . این کار توسط کمک‌های مالی موسسه ملی بهداشت روانی و بنیاد سیمونز برای تحقیقات اوتیسم حمایت شد .

واقعیت مجازی همه‌جانبه , تاثیر پایدار در درمان هراس‌ها در کودکان مبتلا به اوتیسم را نشان می‌دهد .

منبع :

دانشگاه نیوکاسل

خلاصه :

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که یک محیط واقعیت مجازی همه‌جانبه با ۴۳ درصد از کودکان مبتلا به اوتیسم رفتار می‌کند و آن‌ها را از ترس‌ها و هراس‌ها رهایی می‌بخشد و درمان ادامه می‌یابد .

واقعیت مجازی همه‌جانبه برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم با تقریبا ً ۹۵ % باقی مانده از ترس‌ها و هراس‌ها شش ماه بعد از درمان به کودکان کمک می‌کند .

یک مطالعه جداگانه برای اولین بار نشان داده که درمان برای برخی بزرگسالان اوتیسمی به کار می‌رود .

اتاق آبی که توسط متخصصان دانشگاه نیوکاسل در کنار تکنولوژی نوآورانه سوم توسعه چشم کار می‌کند , به تیم اجازه می‌دهد تا محیط درجه یک شخصی شخصی را ایجاد کند که شامل ترس و وحشت فرد مبتلا به اوتیسم در زندگی واقعی است .

در این محیط مجازی , که نیازی به عینک ندارد , فرد می‌تواند به راحتی در سناریوهای مختلف کار کند و با یک مشاور کار کند و با استفاده از کنترل‌های آی پد , در کنترل کامل وضعیت بماند .

با سرمایه‌گذاری موسسه ملی تحقیقات سلامت , یافته‌های تحقیق در دو مقاله امروز در مجله اوتیسم و اختلالات رشد و اوتیسم در بزرگسالی منتشر شده‌است .

پروفسور جرمی پار , موسسه علم اعصاب دانشگاه نیوکاسل , که تحقیقات را رهبری می‌کرد , می‌گوید : " برای بسیاری از کودکان و خانواده‌هایشان , اضطراب می‌تواند زندگی آن‌ها را کاهش دهد زیرا آن‌ها سعی دارند از وضعیت‌هایی که می‌توانند باعث ترس یا هراس کودک شوند , اجتناب کنند. "

" برای اینکه قادر به ارائه خدمات درمانی ملی و درمانی برای کودکان باشد , و ببینید که کودکان این کار را خوب انجام می‌دهند , امید به خانواده‌هایی که گزینه‌های درمانی بسیار کمی برای اضطراب در دسترس دارند , ارائه می‌دهد . "

اوتیسم می‌تواند بر یادگیری و توسعه کودک تاثیر بگذارد , که اغلب منجر به اختلال در مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی می‌شود و بسیاری نیز از ترس و هراس‌ها رنج می‌برند , اما اغلب نادیده گرفته می‌شوند . تصور می‌شود که این هراس‌ها در حدود ۷۳ % کودکان مبتلا به اوتیسم اثر می‌گذارند . در این آزمایش‌ها شامل سفر به حمل و نقل عمومی , کلاس‌های درس , سگ و بادکنک می‌شود .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی