مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

بیماری روانی ها

بیماران IBD : با توجه به یک مطالعه جدید , درمان Gastroenterological infliximab بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) , پس از اینکه یک تعطیلات دارو ایمن و موثر برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) است . Infliximab اولین عامل نکروز تومور به عنوان عامل نکروز تومور به علت بیماری Crohn's بوده‌است و به طور مکرر برای اثربخشی آن در both و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .


نیاز حمایت روانشناسی مصرف کنندگان هروئین مطالعه کاهش حافظه پیوند مولکولی چاقی سلول های ایمنی بدن آزمایش پروتون درمانی


به گفته یک مطالعه جدید در مطالعات بالینی بالینی و Hepatology , یک مطالعه جدید در زمینه بالینی بالینی و Hepatology , نشریه رسمی بالینی انجمن Gastroenterological آمریکا , به اشتراک گذاشتن یک درمان کامل بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) .

دکتر Filip Baert ، نویسنده مطالعه اول دانشگاه of ، دانشگاه بیمارستان‌های دانشگاهی در بلژیک گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که آغاز infliximab پس از سابقه درمان قبلی می‌تواند برای بیماران بسیار مفید باشد " . متوسط مدت‌زمان تعطیلات infliximab ۱۵ ماه بود .

بیمارانی که در زمان infliximab در حال بهبود بودند ، بهترین کاندیدا بودند و نرخ پاسخگویی ۷۸ درصد در یک سال بود . در بیماران با فقدان پاسخ یا واکنش تزریق قبلی ، این استراتژی در ۴۵ درصد بیماران در یک سال موثر بود ؛ در حالی که کم‌تر از گروه دیگر ، این امر ممکن است در مواردی که بیمار در سایر گزینه‌های رفتاری ناموفق بوده‌است کافی باشد .

این مطالعه نشان می‌دهد که شروع نظارت pharmacologic ( یعنی چک کردن سطوح دارو در خون و آنتی‌بادی به infliximab ) در اوایل بعد از راه‌اندازی مجدد می‌تواند پزشکان را هدایت کند تا کارایی بلند مدت و ایمنی مجدد این درمان را پیش‌بینی کنند . در عمل بالینی ، این تست‌ها همیشه در دسترس نیستند ؛ با این حال ، اندازه‌گیری سطح دارو و آنتی‌بادی در اوایل بعد از شروع مجدد ، بسیار ارزشمند است و امکان بهینه‌سازی زودرس را فراهم می‌آورد .

استراتژی چقدر ایمن است ؟ از مجموع ۱۲۸ بیمار تحت درمان ، هفت واکنش تزریق شدید ، به طور کلی در طول تزریق دوم یا سوم وجود داشت . متاسفانه ، premedication مخالف همه واکنش‌های تزریق نبود ، اما immunomodulators همزمان این کار را انجام داد . بنابراین ، درمان immunomodulator باید به شدت در این بیماران در نظر گرفته شود .

بیماران ممکن است در ابتدا درمان infliximab را به علت از دست دادن پاسخ متوقف کنند و علی‌رغم توصیه‌های فعلی ، بیماران گاهی درمان را به دلایل مختلف از جمله بهبود ماندگار ، بارداری ، امنیت و یا نگرانی‌های مالی قطع می‌کنند .

 " گفت : " قابل‌درک است که بیماران مبتلا به infliximab با توجه به ترس از واکنش سریع یا به تاخیر انداختن واکنش در برابر dose، به بیماران مبتلا شوند . دکتر Baert افزود : "این مطالعه پیام مهمی را ارایه می‌دهد که پس از یک تعطیلی دارو ، مجدداً راه‌اندازی مجدد می‌شود " .

Infliximab اولین عامل نکروز تومور - ( TNF ) برای بیماری Crohn's بود و هنوز برای کارایی آن در هر دو Crohn's و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .


درمان دارویی میگرن تحلیل گروه پلایبو مصرف مواد در کودکان وزارت بهداشت آمریکا خصوصیات روانشناسی فرزند آخر خانواده افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دختر و پسر


منبع

  • ۹۸/۰۳/۳۱
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی