مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که سن دانش آموزان به صورت کلامی و فیزیکی کم‌تر و کم‌تر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد , سخنرانان غیر بومی انگلیسی بیشتر از گویشوران بومی زبان انگلیسی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند . آن‌ها از جمله یافته‌های مقاله گسترده منتشر شده هستند .

اشتراک :

داستان کامل

یک مطالعه توسط استادیار در ریورساید دریافت که به عنوان " سن دانش آموزان " به صورت کلامی و فیزیکی کم‌تر و کم‌تر مورد آزار فیزیکی قرار می‌گیرند .

اعتبار : عکس اهدایی دانشگاه کالیفرنیا - ریورساید

از آنجایی که سن دانش آموزان به صورت کلامی و فیزیکی کم‌تر و کم‌تر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد , سخنرانان غیر بومی انگلیسی بیشتر از گویشوران بومی زبان انگلیسی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند .

آن‌هایی که در میان یافته‌های مقاله گسترده‌ای هستند , " بررسی تغییر وضعیت پنهان در رفتارهای قلدری در طول زمان " , به تازگی در فصلنامه روانشناسی مدرسه منتشر شده‌است .

نویسندگان این مقاله عبارتند از : 1 . استادیار دانشگاه نبراسکا - لینکلن .

این مقاله بر پایه داده‌های مربوط به بزه دیدگی و ارتکاب جرم از دانش آموزان کلاس پنجم - پنجم ابتدایی در سه نیمسال تحصیلی در یک شهر میانی در ایالات‌متحده آمریکا است .

این مقاله منحصر به فرد است که اطلاعات مربوط به قربانیان قلدر و زورگو را در طول زمان با استفاده از تحلیل انتقال پنهان , یک رویکرد فرد محور که زیرگروه‌های مختلف را طبقه‌بندی کرده و تغییرات عضویت در طول زمان را رد می‌کند , می‌گیرد . روش‌های قبلی در طول زمان ثابت مانده‌اند .

زیرگروه‌های ایجاد شده توسط محققان بر میزان قلدری و زورگویی دانش آموزان و نوع قلدری است . پژوهشگران همچنین متغیرهای جنسیت , نمره و جنسیت را بررسی کردند .


رفتار انحرافی و مکانیسم های مقابله اهداف واقع بینانه تعیین کنید تا زنگی رضایت مندانه داشته باشید! اثرات قدرتمند فنتانیل ضربه های مغزی ورزشکاران تومور مغزی بالغین عفونت مادر در دوران بارداری


یافته‌های آن‌ها عبارتند از:

نشان داده می‌شود که دانش آموزانی که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند , به چهار زیر گروه تقسیم می‌شوند : قربانی مکرر ( 43 / 57 درصد ) , قربانی اتفاقی اتفاقی , قربانی سنتی و سنتی ( 49 / 57 درصد ) , و یک قربانی نادر . ( سنتی به معنای لفظی , فیزیکی و ارتباطی است , اما مجازی نیست . )

نشان دادن دانش آموزانی که قلدر هستند , به سه دسته تقسیم می‌شوند : مجرم مکرر ( 43 / 57 درصد ) , مجرم اتفاقی / ارتباطی , و مجرم نادر .

بزه دیدگی و ارتکاب جرم در طول زمان کاهش می‌یابد, با این حال از پنجم تا ششم افزایش داشته‌است که با گذر از دبستان تا راهنمایی در مدارس مورد مطالعه قرار می‌گیرد .

بر این اساس , احتمال بیشتری وجود دارد که دختران قربانی خشونت کلامی / ارتباطی و سایبری نسبت به پسران شوند و پسران بیشتر قربانی می‌شوند .

دانش آموزانی که زبان انگلیسی آن‌ها زبان دوم هستند , بیشتر از انگلیسی زبانان مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گرفتند . این امر برخلاف مطالعات قبلی است که دانش آموزانی را که زبان انگلیسی زبان دوم هستند , قربانی می‌کند .

وانگ گفت که محققان همچنین یک سری مداخلات مبتنی بر مدرسه را برای پرداختن به خشونت توصیه می‌کنند : مدرسه تنها زمانی آزاد است که مداخلات جنسیتی و فرهنگی باشند و همه انواع قلدری را مورد توجه قرار دهند .

او گفت : " مداخلات مبتنی بر مدرسه نیازمند توجه به تفاوت‌های مجرم و تجربیات قربانی است. " کلید واژه استفاده از مداخلات خاص فردی برای قلدری است نه یک رویکرد - اندازه - متناسب . "

تحقیقات در حال حاضر وانگ بر روی کار با مدارس محلی برای بهبود جو مدرسه و کاهش زورگویی متمرکز شده‌است .


استفاده از ابلیشن آسیب مغزی نابینایان مقایسه فناوری های ارتباطی مطالعه ۱۸ ماهه مراحل تربیت کودک در سنین مختلف نکاتی در مورد معیار انتخاب همسر


منبع

  • ۹۸/۰۲/۱۳
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی