مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

مطالعه ۱۸ ماهه

تا ۱۸ ماهگی ، هنگامی که تمام شرکت کنندگان GDNF را دریافت کردند ، هر دو گروه نسبت به قبل از شروع مطالعه نشان دادند که بهبود قابل‌توجهی در نشانه‌ها نسبت به قبل از شروع مطالعه و اینکه GDNF در زمان کنترل این طول زمان ایمن بود ، نشان دادند . با این حال ، هیچ تفاوت قابل‌توجهی بین این گروه‌ها ( placebo و GDNF در مقابل GDNF برای کل دوره مطالعه ) در نقاط انتهایی اولیه و ثانویه بالینی مشاهده نشد .

سوال این است که آیا مزایای بالینی پشت تغییرات بیولوژیکی مشاهده می‌شود که در scans PET در طول برگشت بیماری مشاهده شد یا نیاز به دوره طولانی ‌تری از قرار دادن مکرر دارو برای تولید دارو را نمی‌توان براساس نتایج مطالعات توسعه ، به طور قطعی پاسخ داد . با این حال ، نتایج یکپارچه این دو مطالعه نشان می‌دهد که :

در طی ۱۸ ماه به طور خارج از بیمار حضور خواهید داشت و در هر چهار هفته از طریق یک بندر نصب جمجمه ، تزریق می‌شود .

این رژیم درمانی و روش جدید مدیریت مواد مخدر به خوبی تحمل می‌شوند .

آزمایش بیشتر of در یک مطالعه در مقیاس بزرگ‌تر و شامل استفاده از دوزهای بالاتر لازم است تا مشخص شود که آیا GDNF نقش آینده را به عنوان یک روش درمانی برای Parkinson's ایفا می‌کند یا خیر.

با توجه به استیون گیل ، مگابایت ، MS ( Lond ) ، FRCS ، neurosurgeon ، و طراح دستگاه CED ، Bristol ، ، Bristol ، Wotton ، انگلستان ، " این محاکمه نشان داده‌است که ما می‌توانیم به طور ایمن مواد مخدر را به طور مستقیم به مغز بیماران طی ماه‌ها یا سال‌ها تزریق کنیم . این یک پیشرفت قابل‌توجه در توانایی ما برای درمان بیماری‌های عصبی مانند Parkinson's است ، چون بیشتر مواد مخدری که ممکن است کار کند نمی‌تواند از جریان خون به مغز ناشی از یک مانع حفاظتی طبیعی عبور کند ."


رفتار غیرعادی دو ژن فناوری تحلیل دی ان ای گرفتن ترکیب کروموزوم ویتامین مکمل مدل جدید اسکیزوفرنی تاثیر سبک


دکتر Whone اظهار داشت : " It's برای ادامه تحقیق در مورد این روش درمانی بسیار ضروری است . " GDNF ادامه می‌دهد تا زندگی مردم با Parkinson's را بهبود بخشد . "

دکتر گیل افزود : من معتقدم که این رویکرد می‌تواند اولین درمان عصبی - ترمیمی برای افرادی باشد که با Parkinson's زندگی می‌کنند که البته یک چشم‌انداز بسیار هیجان‌انگیز است .

براساس این تحقیقات قبلی ، کوهن و همکارانش یک مخزن از خطوط سلولی را که از بیماران با اختلالات روانی به دست آورده بودند ، کشیدند . این نمونه‌ها از سلول‌های پوستی به سلول‌های مغز مانند آزمایشگاه ، مجدداً برنامه‌ریزی شدند . خطوط سلول برنامه‌ریزی‌شده ، گرفته‌شده از بیماران بیمار و هم سالم ، سلول‌های عصبی تولید شده و سلول‌های حامی را به نام glia ، از جمله oligodendrocytes ها در فرهنگ‌های ازمایشگاهی تولید کردند . تحقیقات در مورد این سلول‌ها ، ناهنجاری‌هایی را در رشد of که از افراد مبتلا به اختلالات روانی ناشی می‌شود ، نشان داد .

این تحقیق همچنین نشان داد که همبستگی قوی بین تعداد of در فرهنگ و میزان میلین که توسط این سلول‌ها در مغز افرادی که سلول‌ها را تامین می‌کنند ، وجود دارد . کوهن توضیح داد : " این یافته به این معنی است که ما در حال حاضر می‌توانیم علل رفتار غیرعادی میلین را که در بافت مغز زنده در یک محیط آزمایشگاهی مشاهده کرده‌ایم ، مورد مطالعه قرار دهیم ."

برای مثال کوهن و همکارانش ، چشم‌انداز استفاده از فرهنگ‌های آزمایشگاهی برای بررسی تفاوت در مغز افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ، " یک پیشرفت هیجان‌انگیز " است . او گفت که انجام این مطالعات مفصل در بافت زنده مغز غیر ممکن خواهد بود .


کلاس عاطفه ژنتیکی موسسه ها تربیت کودک 3 ساله و چگونگی رفتار والدین دغدغه های ازدواج جوانان چیست ؟

منبع

  • ۹۸/۰۲/۰۶
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی