مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

عاطفه

تحقیقات جدید در موش‌ها نشان می‌دهد که یک مدار مشترک در مغز می‌تواند یک دلیل باشد که چرا نوشیدن سنگین و نیاز به غذاهای کم‌ارزش ( fat ) در دست انجام می‌شود. این یافته‌ها ، امروز در جلسه سالیانه زیست‌شناسی Physiological ( APS ) در زیست‌شناسی آزمایشی در اورلاندو ، Fla ارائه خواهند شد .

محققان از دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نوشت : " چاقی و اعتیاد به الکل ، دو از شایع‌ترین اختلالات مزمن در ایالات‌متحده ، ممکن است با استفاده از رژیم غذایی مطبوع مانند رژیم‌های غذایی بالا در چربی و مصرف الکل نیز مرتبط باشد . " فرضیه آن‌ها با تحقیقات قبلی سازگار است که حاکی از آن است که مصرف الکل بر روی مناطقی از مغز که پرخوری را کنترل می‌کنند ، تاثیر می‌گذارد .

تیم تحقیقاتی در مورد خوردن و نوشیدن الگوهای سه گروه از موش‌های نر بالغ جوان مطالعه کرد .

یک گروه دسترسی مداوم به رژیم غذایی با چربی بالا داشت و دسترسی محدود به آب آشامیدنی مخلوط با الکل ( 4 ساعت در روز , 4 روز در هفته ) ( " رژیم چربی بالا " ) داشت .

گروه دوم رژیم غذایی موش معمولی و نیز دسترسی محدود به نوشیدنی الکلی ( رژیم غذایی عادی ) را دنبال کرد .

گروه سوم دسترسی محدودی به رژیم غذایی با چربی بالا داشت - با یک رژیم غذایی معمولی در طول دوره‌های غیر دسترسی - و نوشیدنی الکلی ( " رژیم پرخوری " ) .

تیم تحقیقاتی به طور افزایشی نسبت الکل به نوشیدن آب از ۱۰ تا ۲۰ درصد در طی هشت هفته را افزایش داده‌است . همچنین به همه حیوانات دسترسی آزاد به آب آشامیدنی در طول محاکمه داده شد .

گروه رژیم پرخوری یک چرخه به دست آوردن وزن و از دست دادن با پرخوری را نشان داد . این موش‌ها همچنین الکل بیشتری نسبت به آب در طول دوره دسترسی خود مصرف کردند و نسبت به الکل را نشان دادند . گروه‌های دیگر هم الکل کمتری نسبت به گروه رژیم پرخوری داشتند . Caitlin Coker ، MS ، اولین مولف این مطالعه ، نوشت: " اگرچه نتایج دراز مدت در انسان‌ها مورد مطالعه قرار نگرفته است ، این نتایج نشان می‌دهند که محدود کردن دسترسی به مواد غذایی بالا ، پرخوری را افزایش می‌دهد و به نوبه خود مغز را برای می‌گساری در آینده نزدیک می‌سازد " .

بیشتر خواب ممکن است به نوجوانان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی کمک کند و سازمان دهی کند

مطالعه ابتدا یافتن مهارت‌های کارکرد اجرایی با کمبود خواب است.

تاریخ :

۸ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

جامعه فیزیولوژیکی آمریکا

خلاصه :

نوجوانان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( ADHD ) ممکن است از خواب بیشتر بهره‌مند شوند تا به آن‌ها در تمرکز , برنامه‌ریزی و کنترل احساسات خود کمک کنند .

نوجوانان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( ADHD ) ممکن است از خواب بیشتر بهره‌مند شوند تا به آن‌ها در تمرکز ، برنامه‌ریزی و کنترل احساسات خود کمک کنند . یافته‌ها - - اولین نوع از نوع آن‌ها در جوانان با ADHD - - امروز در جلسه سالیانه زیست‌شناسی Physiological ( APS ) در زیست‌شناسی آزمایشی در اورلاندو ، Fla ارائه خواهد شد .

ADHD یکی از شایع‌ترین اختلالات مغزی در میان کودکان و نوجوانان است . افرادی که اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی معمولا ً با کارکرد اجرایی مشکل دارند ، که مهارت‌هایی هستند که می‌توانند تمرکز کنند ، توجه کنند و زمان را مدیریت کنند . چالش‌های عملکرد اجرایی در جوانان ممکن است با عملکرد تحصیلی ، مهارت‌های اجتماعی و توسعه عاطفی تداخل داشته باشند . تحقیقات پیشین نشان داد که فقدان خواب موجب عملکرد اجرایی ضعیف در نوجوانان در حال توسعه می‌شود ، اما نوجوانان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی نیز مورد مطالعه قرار نگرفته اند .

منبع سایت

متن رهبری سینتیک اسکیزوفرنی رهیاب ژنتیکی موسسه ها احیا دیکتاتور حرکت چرا باید به سالگرد ازدواج اهمیت بدهیم ؟ ملاک ها و اهداف ازدواج از نظر اسلام چیست
  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی