مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

موسسه ها

یک مطالعه جدید که در کنگره چانه و چانه در تایلند در سال ۲۰۱۹ ارائه خواهد شد ، کاهش قابل‌توجهی در تصادفات رانندگی نوجوان در هنگام آغاز مدرسه را نشان می‌دهد . محققان بیمارستان Farwaniya در کویت و بیمارستان بوستون Children's تاثیر یک تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در دبیرستان را در یکی از بزرگ‌ترین مناطق تحصیلی ایالات‌متحده مورد مطالعه قرار دادند .

این مطالعه داده‌ها را از دو سال تحصیلی متفاوت مقایسه کرد : ۱۵ - ۲۰۱۴ ، که به عنوان اساس کار می‌کرد ، و ۲۰۱۵ - ۱۶ بعد از شروع به تاخیر انداخته شد . دانش آموزان که بین سنین ۱۶ تا ۱۸ سال سن دارند، مدت‌زمان خواب شبانه را گزارش کرده‌اند . بررسی جوانان شهرستان فر ( ویرجینیا ) برای تعیین مدت‌زمان متوسط خواب و رانندگی در اثر الکل مورد استفاده قرار گرفت . اداره وسایل نقلیه موتوری ویرجینیا داده‌های شناسایی‌شده در مورد تصادفات رانندگی را در هر دو سال تحصیلی ارایه داد .

در بین رانندگان نوجوان بین دو سال تحصیلی ، یک کاهش ۵.۲۵ درصد در نرخ سقوط وجود داشت . این کاهش قابل‌توجه نیز در تصادفات مربوط به حواس‌پرتی ( ۸.۷ % ) و تصادفات مرتبط با الکل ( ۲۰ % ) دیده شد . در همین بازه زمانی ، افزایشی در نرخ تصادفات نوجوانان تا ۳.۵ % در بقیه ایالت ویرجینیا به وجود آمد .

دکتر سعدون Bin ، محقق ارشد ، می‌گوید : " مداخلات در کاهش کاهش خواب در رانندگان جوان مانند تاخیر در زمان آغاز مدرسه ممکن است به میزان قابل‌توجهی منجر به کاهش جراحات و میرهای ناشی از رانندگی خواب‌آلود شوند."

وادار کردن لبخند به مشتریان در ارتباط با نوشیدن بیشتر بعد از کار

تاریخ :

۹ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

ایالت پن

خلاصه :

به گفته پژوهشگران ، کارمندانی که خود را مجبور می‌کنند لبخند بزنند و در مقابل مشتریان خوشحال باشند - - یا کسانی که سعی می‌کنند احساسات خود را پنهان کنند - - ممکن است در خطر نوشیدن بیشتر پس از کار باشند .

به گفته پژوهشگران ، کارمندانی که خود را مجبور می‌کنند لبخند بزنند و در مقابل مشتریان خوشحال باشند - - یا کسانی که سعی می‌کنند احساسات خود را پنهان کنند - - ممکن است در خطر نوشیدن بیشتر پس از کار باشند .

گروهی از محققان در ایالت پن و دانشگاه بوفالو عادت‌های آشامیدنی افرادی را مطالعه کردند که به طور معمول با مردم کار می‌کنند ، برای مثال افراد در خدمات غذایی که با مشتریان کار می‌کنند ، پرستاران که با بیماران یا معلمانی که با دانش آموزان کار می‌کنند کار می‌کنند .

آن‌ها ارتباطی بین کسانی پیدا کردند که به طور مرتب تظاهر می‌کردند یا احساسات منفی را تقویت می‌کردند، مانند لبخند زدن یا سرکوب احساسات منفی - - مقاومت در برابر میل به پیچیدن چشم‌ها ، برای مثال - - و نوشیدن سنگین‌تر بعد از کار .

آلیشیا Grandey ، استاد روانشناسی ایالت پن ، گفت که نتایج نشان می‌دهد که کارفرمایان ممکن است بخواهند با سیاست‌های "لبخند " ، "خدمات " را تجدید نظر کنند .

Grandey گفت : " تحریک احساسات و سرکوب احساسات با مشتریان در ارتباط با نوشیدن بیش از استرس شغلی یا احساس منفی بود . در عوض ، هر چه بیشتر بتوانند احساسات منفی را در کار کنترل کنند ، کم‌تر می‌توانند مصرف الکل خود را پس از کار کنترل کنند ."

Grandey گفت که در حالی که تحقیقات قبلی ارتباط بین کارگران خدمات و مشکلات نوشیدن را نشان داده‌است ، Grandey دلیل آن را ذکر کرد . او فرض کرد که با تظاهر کردن یا سرکوب کردن احساسات در مقابل مشتریان ، ممکن است کارمندان از خویشتن‌داری زیادی استفاده کنند . بعدا ً، این کارمندان ممکن است کنترل خود را در اختیار نداشته باشند تا میزان الکل را تنظیم کنند .

Grandey گفت : " لبخند زدن به عنوان بخشی از شغل شما به نظر واقعا ً مثبت می‌رسد اما انجام آن تمام روز را می‌توان تخلیه کرد . پول به شما انگیزه می‌دهد تا تمایلات طبیعی خود را پایمال کنید، اما تمام روز این کار را انجام دهید ."

برای این مطالعه ، محققان از داده‌های مربوط به مصاحبه تلفنی با ۱، ۵۹۲ کارگر آمریکایی استفاده کردند . اطلاعات به‌دست‌آمده از یک نظرسنجی بزرگ که توسط موسسه ملی بهداشت تامین شده‌بود ، بررسی ملی استرس و بهداشت بود که شامل حدود ۳، ۰۰۰ شرکت‌کننده از جمعیت کارگر ایالات‌متحده بود .

منبع سایت

ترکیبات معاشرت گره تعصب سرب احیا دیکتاتور حرکت الویت
  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی