مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

الویت

دکتر ghaffari گفت : " این تکنیک‌ها نشان می‌دهند که افراد با استعداد کم‌تر ، وصیت‌نامه‌های خود را تمرین می‌کنند و در مقابل قوانین تا حدی مقاومت می‌کنند که منجر به آرامش قوانین می‌شود و در برخی موارد قوانین را واژگون می‌کنند . همچنین نشان می‌دهیم که چقدر افراد در جامعه‌ای که برای تغییر مساعد نیستند ، می‌توانند با شیوه‌های خاص برای مقاومت و اصلاح قوانین درگیر شوند . به عنوان مثال ، امروزه پلیس اخلاق در ایران نمی‌تواند " مردم بد " را دستگیر کند . همچنین ، ما در حال حاضر یک موسسه لباس مد در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران داریم که طراحان مد می‌توانند به جای داشتن بوتیک‌های زیر زمینی و شوهای مد مجوز کار خود را دریافت کنند."

مکانیسم خاص نوع سلول برای تشکیل و بازیابی خاطرات مربوط به کوکائین

تاریخ :

۱۵ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

دانشگاه Kanazawa

خلاصه :

دانشمندان مکانیسم نورونی را در زمینه شکل‌گیری و بازیابی استفاده از کوکائین در ارتباط با استفاده از کوکائین کشف کرده‌اند . تحقیقات آن‌ها روشن می‌کند که اعتیاد به مواد مخدر چگونه رشد می‌کند و راه‌هایی را آشکار می‌سازد که می‌تواند برای توسعه استراتژی‌هایی برای درمان اعتیاد به کوکائین مورد استفاده قرار گیرد .

دانشمندان مکانیسم نورونی را در زمینه شکل‌گیری و بازیابی استفاده از کوکائین در ارتباط با استفاده از کوکائین کشف کرده‌اند . تحقیقات آن‌ها روشن می‌کند که اعتیاد به مواد مخدر چگونه رشد می‌کند و راه‌هایی را آشکار می‌سازد که می‌تواند برای توسعه استراتژی‌هایی برای درمان اعتیاد به کوکائین مورد استفاده قرار گیرد .

بافت محیطی که در آن معتادان به عوارض پر پاداش کوکائین تجربه می‌کنند می‌توانند به آسانی خاطرات مربوط به کوکائین را استخراج کنند. این خاطرات مدت‌ها پس از پرهیز و تحریک مصرف و مصرف کوکائین و مصرف دوام خواهند آورد. از این رو ، درک مکانیزم‌های نورونی که متضمن شکل‌گیری و بازیابی خاطرات مربوط به کوکائین است ، برای توسعه درمان اعتیاد به کوکائین ، حیاتی است . قشر جلویی مغز میانی ( mPFC ) ، یک ناحیه مغزی مرتبط با شناسایی ، حافظه کار و توجه ، پیشنهاد شده‌است که نقش حیاتی در اعتیاد به مواد مخدر ایفا کند . با این حال ، مشخص نیست که آیا the مرتبط با تشکیل و / یا بازیابی خاطرات مربوط به کوکائین است یا خیر . بنابراین ، غیرفعال سازی the در زمان‌های خاص ، چه در طول تشکیل حافظه یا مرحله بازیابی ، برای پرداختن به نقش‌های متمایز the ضروری است . به همین ترتیب ، غیرفعال سازی انواع سلول‌های mPFC خاص به توضیح نقش گروه‌های جمعیتی مجزا ( برای مثال ، mPFC glutamatergic pyramidal یا نورون‌های GABAergic ) در توسعه خاطرات مربوط به کوکائین اجازه می‌دهد . با این حال ، به دلیل محدودیت‌های فنی ، روابط علی بین فعالیت نورون‌ها و شکل‌گیری حافظه همچنان مبهم باقی می‌ماند .

پژوهش حاضر با هم‌کاری محققان از Kanazawa , Hokkaido , Okayama , Niigata , Nagoya , tsukuba , and و کیوتو انجام شد . آزمایش‌ها در مطالعه Kanazawa University.The انجام شد که یک آزمون جایگزین شرطی‌شده ( CPP ) را به کار گرفته بود, یک نمونه conditioning Pavlovian که همراه با گیرنده‌های طراح به طور انحصاری توسط تکنولوژی designer ( DREADD ) فعال شده بود. آزمون CPP شامل مدیریت کوکائین به حیوانات در یک زمینه خاص است ; حیوانات یاد می‌گیرند که خواص rewarding کوکائین را با این زمینه مرتبط می‌دانند که منجر به شکل‌گیری خاطرات مربوط به کوکائین می‌شود . در این تست , حیوانات حافظه مرتبط با کوکائین را در زمانی که در بافت تحت کنترل کوکائین قرار داده می‌شوند , بازیابی می‌کنند و اولویت خود را نشان می‌دهند . موش‌های وحشی - / 6 J تزریق درون - را از ویروس adeno ( inhibitory ) تحت کنترل DREADD promotor ( hM4Di ) تحت کنترل the CaMKII دریافت کردند تا به طور انتخابی نورون‌های هرمی glutamatergic glutamatergic را سرکوب کنند . موش‌های GAD67 - Cre تزریق درون - به a وابسته به Cre را دریافت کردند که عبارت بودند از hM4Di به طور خاص نورون‌های GABAergic خاموش .

منبع سایت

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی