مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

حرکت

او گفت : " من کسی بودم که قبل از سرطان پستان به یوگا می‌خندید ، اما حالا این کار فقط به من کمک می‌کند . خیلی آرامش‌بخش بود . برای بدن شما ، من به هر چیزی بهتر از آن فکر می‌کنم ."

او گفت که او ناخوشی عصبی یا عصبی را از شیمی‌درمانی دارد ، و یوگا می‌تواند فورا ً درد را برطرف کند .

" من با انگشتان پایم تماس می‌گیرم . او گفت : " بعد از دومین بار رفتن به یوگا ، توانستم انگشتان پایم را پیدا کنم . این یک فایده بود و خیلی به من کمک کرد . من به شدت آن را به کسی توصیه می‌کنم ."

Anesthesia نورون‌ها را به داخل یک مسیر نادرست در جنین موش متولد نشده می‌فرستد.

پرسش‌هایی از ایمنی ناشی از بی‌هوشی در دوران بارداری

تاریخ :

۱۱ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

مرکز پزشکی دانشگاه راش

خلاصه :

یک مطالعه بینش جدید را در مورد این که چرا - و چه زمانی - - بی‌هوشی در طول دوران بارداری به مغز متولد نشده آسیب می‌زند ، ارایه می‌دهد . اکثر تحقیقات در معرض قرار گرفتن پیش از تولد برای بی‌حسی بر کشتن سلول‌های مغز متمرکز است ، این مطالعه موش نشان داد که چگونه بی‌هوشی به طور دقیق " نورون‌های مهاجرت برنامه‌ریزی‌شده " را بر هم می‌زند و این که چگونه به موقعیت مناسب و از پیش تعیین‌شده شان می‌رسند می‌توانند تاثیر عمیقی بر رشد مغز داشته باشند .

در حالی که مدت‌ها است بحث و جدل صورت‌گرفته است که آیا قرار گرفتن در معرض بی‌هوشی بر توسعه مغز تاثیر می‌گذارد ، تحقیقات مرکز پزشکی دانشگاه راش جدید که در قشر مخ نوشته شده ، تشریح می‌کند که چگونه بی‌هوشی پیش از تولد در موش‌ها باعث اختلال در " طراحی دقیق " و تغییر برنامه‌ریزی‌شده نورون‌ها به حوزه مغز در حال توسعه می‌شود که در آن تفکر ، حافظه و زبان رخ می‌دهد .

این یافته‌ها ، بحث در مورد امنیت بی‌حسی در دوران بارداری برای کودکان متولد نشده را افزایش می‌دهد ، در حالی که محققان گفته‌اند حدود ۷۵، ۰۰۰ زن تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند در حالی که در حال بررسی زمان‌بندی جراحی دقیق‌تر هستند .

در یک سری آزمایش‌ها مفصل در مطالعه در مورد آزمایش رحم منجر به تغییر الگوی مهاجرت عصبی در قشر مخ شده ، محققان نشان دادند که چگونه موش‌های باردار مبتلا به داروهای بی‌حسی ، مهاجرت عصبی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، فرآیند در پستانداران که در آن نورون‌ها از موقعیت اصلی خود به عمق مغز و یا قشر مخ مهاجرت می‌کنند .

قشر مخ ، یا ماده خاکستری ، پردازشگر کامپیوتر brain's است . دکتر study's Dr. نویسنده ، دکتر متخصص بی‌هوشی و دکتر Vicko Gluncic ، دکتر Vicko Gluncic ، دکتر Gluncic تحقیقات را در Rush و اکنون در مرکز پزشکی Advocate Illinois انجام داد ، می‌گوید : " فرایندهای شناختی مانند تفکر ، حافظه و زبان در آنجا هدایت می‌شوند ، بنابراین نورون‌ها هیچ وقت به موقعیت مناسب و از پیش تعیین‌شده خود در پوسته نمی‌رسند ، ممکن است اثر عمیقی بر عملکرد مغز داشته باشند ."

Anesthesia نورون‌ها را به مسیر اشتباهی می‌فرستد

برای آزمایش این فرضیه , محققان نورون‌ها را در جنین‌های موش با یک رنگ علامت‌گذاری کردند و سپس یک گروه از موش‌های باردار را در طول مدت دقیق هنگامی که مهاجرت عصبی رخ می‌دهد , نشان دادند . دوره بارداری مربوط به سه‌ماهه دوم بارداری در انسان‌ها است - - زمانی که نواحی motoric مغز قبلا ً به خوبی رشد کرده‌اند در حالی که ناحیه حسی تنی و حسی هنوز در حال توسعه هستند . گروه کنترلی anesthetized نبود . آزمایش‌ها نشان داد که تعداد زیادی از نورون‌ها به طور نامناسب در لایه‌های عمیق‌تر کورتکس پراکنده باقی مانده و دیگر موش‌ها در معرض بی‌هوشی قرار گرفتن قبل از تولد قرار دارند و نورون‌ها بیش از پیش پراکنده شده‌اند . مجموعه دوم آزمایش‌ها رفتاری نشان داد که همه littermates دارای مهارت‌های حرکتی ثابت هستند , اما آن‌هایی که در معرض خطر هستند , کمبودهای رفتاری و یادگیری قابل‌توجهی دارند .

منبع سایت

ژن سال مزمن تصور پیروزی الویت
  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی