مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

ژنتیکی

مارتینز گفت : " شرکت کنندگان می‌توانند حرکاتی پیچیده مانند گرفتن یا خزیدن را با سهولت انجام دهند و این کار گامی به جلو در جهت توسعه ربات‌های سبک و سبک است . " توانایی تغییر شکل بدن و راه رفتن برای انطباق با طیف گسترده‌ای از محیط‌ها , پتانسیل را دارد که نه تنها مراقبت را بهبود بخشد , بلکه رباتیک پاسخ به فاجعه نیز باشد. "

در یوتیوب ویدیویی در دسترس است و فیلم‌های بیشتری در کانال یوتیوب تیم تحقیقاتی پیدا می‌شوند .

تکنولوژی از طریق بنگاه تجاری سازی تکنولوژی پوردو انحصاری است . محققان به دنبال شرکا برای آزمایش و تجاری سازی فن‌آوری خود هستند .

فواید رابطه می‌تواند در چشمان شما دیده شود

حضور همسر , حمایت فوری از استرس را فراهم می‌کند .

تاریخ :

آوریل ۲۰۰۹

منبع :

دانشگاه بریگام یانگ

خلاصه :

روان شناسان از یک دوربین مادون‌قرمز استفاده کردند که پهنای مردمک را اندازه‌گیری می‌کرد تا پاسخ مردم را به وقایع پر تنش در زمان واقعی ردیابی کند .

معلوم می‌شود که این روابط مخفی نگه داشتن آرامش و ادامه دادن است .

پروفسور روانشناسی مک وندی , استاد روانشناسی دانشگاه بیرمنگام از یک دوربین مادون‌قرمز استفاده کرد تا به بررسی تازه‌ترین مطالعه درباره ازدواج و استرس بپردازد .

آزمایش مثل این بود : زوج‌های شرکت‌کننده سعی کردند یک کار چالش برانگیز را روی کامپیوتر انجام دهند . برخی از زوج‌ها به طور تصادفی به کار گماشته شدند . دیگران باید نزدیک همسر خود بنشینند و دست خود را بگیرند . در حین کار , یک دوربین مادون‌قرمز به طور مداوم قطر مردمک را اندازه‌گیری می‌کند, که علامت مستقیم پاسخ فیزیولوژیکی بدن است . نمایی از چشم انسان

استیون لوک , استاد هم‌کار و استاد روانشناسی در دانشگاه پیشاور , می‌گوید : " نکته جالب این است که دانش آموزان در عرض چند میلی‌ثانیه برای شروع یک عامل تنش‌زا واکنش نشان می‌دهند . " " می‌تواند فورا ً اندازه‌گیری کند که چگونه کسی به استرس پاسخ می‌دهد و اینکه آیا حمایت اجتماعی می‌تواند آن را تغییر دهد. این تنها یک تکنیک متفاوت نیست بلکه یک مقیاس زمانی متفاوت است . "

این آزمایش در ابتدا بر شرکت کنندگان در هر دو گروه تاکید کرد . اما گروه حمایت همسر زودتر آرام شد و به آن‌ها اجازه داد تا در سطوح استرس کمتری کار کنند .

اندازه‌گیری منافع سلامتی در ارتباط اجتماعی در زمان واقعی بسیار نادر است . همچنین یک دلیل وجود دارد که این تحقیق در مجله علمی رتبه‌بندی شده مجله

این مطالعه بر روی تحقیقات برجسته نشان می‌دهد که روابط به مردم کمک می‌کند بیشتر زندگی کنند .

بیرمنگام گفت : " وقتی ما یک همسر در کنار خود و با ما داشته باشیم , واقعا ً به ما کمک می‌کند تا از طریق استرس که باید در زندگی به آن بپردازیم , عبور کنیم . "

برای مثال , مدرسه گراد می‌تواند بسیار دشوار باشد . اما تایلر گراف , محقق پیشرو , به سطح بالای حمایتی که اکنون به عنوان یک نامزد دکترا دریافت می‌کند اشاره می‌کند .

گراف گفت : " این یک تن کار بود و من در طول این روند خیلی چیزها یاد گرفتم . " " اینجا بودن شگفت‌انگیز است و مربیان فوق‌العاده‌ای برای راهنمایی من دارند . "

آیا کد ژنتیکی یا کد پستی است که شانس زندگی کودک را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ?

مطالعه بینش‌هایی در مورد پیامدهای ریسک سلامت جسمی و روانی کودکان ارائه می‌کند ; ژنتیک یک تکه کوچک از پازل است.

تاریخ :

آوریل ۲۰۰۹

منبع :

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کلمبیا

خلاصه :

اغلب کودکان کد پستی و کد ژنتیکی خود را از والدین خود به ارث می‌برند . اما اگر عوامل ژنتیکی که در آن‌ها خانواده‌ها می‌توانند زندگی کنند و سلامت کودکان و موفقیت تحصیلی را تحت‌تاثیر قرار دهند , بهبود محله‌ها ممکن است کافی نباشد . تحقیقات اخیر بینش‌های جدیدی را در مورد این سوال مطرح می‌کند که آیا این محله‌ها زندگی می‌کنند یا خیر .

منبع سایت

پیدا صدق هیجان تاکید طریق موسسه ها احیا دیکتاتور حرکت الویت
  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی