مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

آسیب مغزی نابینایان

تصور کنید که شما قرار است با همکاران خود برای شام ملاقات کنید ، فقط باید به خاطر داشته باشید که چهره آن‌ها شبیه چه شکلی است . برای برخی ، این یک واقعیت است ، همان طور که افراد مبتلا به نابینایی یا prosopagnosia رشد ( DP ) مشکلات شدیدی دارند ، از جمله افراد خانواده و دوستان ، علی‌رغم اینکه سابقه آسیب مغزی ندارند ( به عنوان مثال ، آسیب‌های مغزی ، آسیب‌های سر ) . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که prosopagnosia رشدی اغلب در نتیجه یک مشکل عصبی در مغز رخ می‌دهد که به طور گسترده به شناسایی بصری تاثیر می‌گذارد .

اشتراک :

داستان کامل

مناطق زرد و قرمز نشان می‌دهند که نیم‌کره راست نیم‌کره راست مغز که ترجیح می‌دهند به صورت‌ها ( ستون چپ ) یا صحنه ( ستون سمت راست ) بیشتر از اشیا در کنترل و رشد prosopagnosia رشد ( DP ) نگاه کنند . پانل‌های سمت چپ ، خارج از نیم‌کره راست را نشان می‌دهند و پانل‌های راست سمت راست نیم‌کره راست را نشان می‌دهند . موقعیت مناطق انتخابی ( زرد و قرمز ) در کنترل‌ها و dps برای هر دو گروه مشابه بود ، اما the به طور قابل‌توجهی ضعیف‌تر و اندازه‌های ناحیه کوچک‌تر بودند .

اعتبار : by Jiahui Jiahui .

تصور کنید که شما قرار است با همکاران خود برای شام ملاقات کنید ، فقط باید به خاطر داشته باشید که چهره آن‌ها شبیه چه شکلی است . برای برخی ، این یک واقعیت است ، همان طور که افراد مبتلا به نابینایی یا prosopagnosia رشد ( DP ) مشکلات شدیدی دارند ، از جمله افراد خانواده و دوستان ، علی‌رغم اینکه سابقه آسیب مغزی ندارند ( به عنوان مثال ، آسیب‌های مغزی ، آسیب‌های سر ) . مطالعه دارتموث نشان می‌دهد که prosopagnosia رشدی اغلب در نتیجه یک مشکل عصبی در مغز رخ می‌دهد که به طور گسترده بر تشخیص بصری تاثیر می‌گذارد . این یافته‌ها در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده‌اند .


توسعه هم افسردگی رمان خواب مرتبط با افسردگی افسردگی آستانه فرعی اختلال شناختی خفیف کند ذهنی مطلق مقایسه فناوری های ارتباطی


نویسنده ارشد بردلی Duchaine ، استاد علوم روانشناسی و روانشناسی و محقق اصلی آزمایشگاه ادراک اجتماعی در کالج دارتموث می‌گوید : "نتایج ما نشان می‌دهد که اختلالات عصبی در بسیاری از افراد با DP گسترده‌تر از مطالعات قبلی هستند " . Duchaine با گیو میمی ، یک فارغ‌التحصیل روانشناسی و دانشجوی رشته روانشناسی و عضو آزمایشگاه او که به عنوان اولین مولف این مطالعه خدمت می‌کرد ، هم‌کاری نزدیکی داشت .

برای این تحقیق ، تیم دارتموث از آر آی عملکردی برای اندازه‌گیری واکنش‌های مغزی به فیلم‌های ویدئویی ، اشیا ، اشیا و اجسام ، صحنه‌ها و اجساد استفاده کرد . آن‌ها سپس این پاسخ‌ها را در ۲۲ نفر با prosopagnosia رشدی و ۲۵ شرکت‌کننده کنترل مقایسه کردند تا مشخص کنند کدام مناطق در سیستم پردازش چهره ممکن است غیر عادی باشند و اینکه آیا هر منطقه‌ای که ترجیحا ً به صحنه‌ها ، بدن و یا اشیا واکنش نشان دهد به طور غیر عادی در the رشد واکنش نشان می‌دهد .

این اولین مطالعه دی پی دی است که از ویدیو چهره‌های متحرک استفاده کرده و به جای تکیه‌بر تصاویر ایستا از صورت‌ها در ارتباط با این مساله است که چگونه یک فرد جهان را تجربه می‌کند . همچنین این اولین مطالعه fMRI در مورد نوع خود برای تحقیق درباره فعالیت در صحنه و نواحی بدن است .

محققان ۱۲ حوزه انتخابی را در سراسر مغز ( شش ناحیه سطح انتخابی در هر نیم‌کره ) مورد بررسی قرار دادند . این‌ها بخش‌های مختلفی از مغز هستند که به هم متصل شده‌اند و شبکه پردازش رو تشکیل می‌دهند . یافته‌ها نشان داد که dps پاسخ‌ها را به چهره‌ها ، پاسخ‌های عادی به اشیا ، صحنه‌ها و اجساد در سراسر ۱۲ منطقه انتخابی کاهش داده بود .

این مطالعه همچنین به این موضوع که چگونه dps به دسته‌های بصری ، مانند نواحی صحنه ، مناطق بدن و نواحی هدف واکنش نشان داد ، نگاه کرد . محققین که به عنوان حوزه‌های انتخابی شناخته می‌شوند ارزیابی کردند که چگونه به شدت یک ناحیه قشری را به یک گروه خاص تنظیم کردند ؛ اگر قشر مخ به درستی توسعه یابد ، کمبودهای رفتاری رخ می‌دهد. در مقایسه با این کنترل‌ها ، the کاهش را در پاسخ‌های خود به صحنه‌ها و کاهش حاشیه‌ای در پاسخ‌های آن‌ها به بدن اعلام کرده بود . با این حال پاسخ‌های dps به اشیا در نواحی مورد نظر طبیعی بوده و مشابه کنترل‌های آن است .


مطالعه ۱۸ ماهه تاثیر سبک کلاس عاطفه تهدید ها و فرصت های ازدواج اینترنتی چیست ؟ ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان

منبع

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی