مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

پس از کنترل سن ، نژاد ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، آموزش ، مصرف مواد مخدر و سیگار کشیدن، در مقایسه با افرادی که نوشیدن الکل را انجام نداده اند ، به دلیل نوشیدن الکل ، دستگیر شدن یا داشتن مشکلات قانونی ناشی از مصرف الکل یا راننده در تصادف رانندگی مربوط به الکل ، بسیار بیشتر است . در مقایسه با افرادی که مصرف نشده بودند، مصرف کنندگان در سطح دوم به احتمال زیاد ۱۳ برابر بیشتر بودند ، اما سطح سوم پر کردن مصرف کنندگان ، به احتمال زیاد ، و سطح سوم پرخوری ، به احتمال زیاد ، برای داشتن یک بازدید بخش اورژانس مرتبط با الکل ، ۹۳ برابر بیشتر بود .

مقایسه داده‌ها از امواج NESARC ۲۰۰۱ - ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ - ۲۰۱۳ ، محققان دریافتند که رواج نوشیدن در سطوح دو و سه برابر بیشتر در موج اخیر binge ، نشان می‌دهد که بزرگسالان در حال حاضر بیش از یک دهه زودتر در نوشیدن زیاده‌روی می‌کنند .


جمعیت های LGBT عواقب درازمدت تحمل درد عدم مطاوعت با دستورات درمانی دستورالعمل های مواجهه با مصدومیت می گساری عامل مرگ بزرگسالان شاغل آمریکا صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم


او گفت: " به عنوان یک جامعه ، ما به طور حتم نگران می‌گساری شدید در میان افراد زیر سن قانونی و دانشجویان کالج هستیم . Hingson می‌گوید : "این مطالعه نشان می‌دهد که گروه‌های دیگر در جمعیت آمریکا نیز در این رفتار مضر دخیل هستند و در معرض خطر فزاینده برای عواقب نامطلوب هستند " . فعالیت عصبی زیادی در شرکت کنندگان با ASD وجود داشت هنگامی که آن‌ها مشاهده کردند که احساسات صورت ، مانند شادی یا ترس را ایجاد می‌کنند . از سوی دیگر ، افراد TD به شدت سیستم‌های attentional فعال ‌تری را زمانی که مشاهده کم‌تر و حالات تاثر ناپذیر تری را مشاهده می‌کنند ، فعال می‌کنند .

" انسان‌ها تمامی تجربیات خود را با لحن احساسی دنبال می‌کنند . اگر چه بسیار بعید است ، اما به احتمال زیاد ، سیستم برانگیختگی در افراد مبتلا به ASD به طور متفاوت برنامه‌ریزی می‌شود . فعالیت مغزی آن‌ها حاکی از آن است که افراد مبتلا به ASD نسبت به همتایان خود در حال توسعه بیشتر تحت‌تاثیر بیشتر حالات چهره قرار می‌گیرند .

دانشمندان نتیجه گرفتند که عدم وجود تفاوت‌های گروهی برای ظرفیت نشان می‌دهد که افراد مبتلا به ASD در تمام جنبه‌های پردازش هیجانی غیرطبیعی نیستند . اما این مطالعه بیان می‌کند که به نظر می‌رسد که TD افراد و افراد مبتلا به ASD ) به نظر می‌رسد که جنبه‌های متفاوتی از محرکه‌ای احساسی را در ارتباط با آن‌ها پیدا کنند .

نویسندگان دیگر عبارتند از : آنجلا Tseng ، Zhishun وانگ ، Yuankai وانگ و سوزان Goh از کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا ، و جیمز A . - راسل در دانشگاه بوستون . افزودن نورون‌های convergence بیشتر سرعت هم‌گرایی را افزایش می‌دهد ، اما تنها تا یک نقطه . به عنوان مثال ، با ۱۰۰ نورون ورودی ، دو یا سه نورون همگرا تنها چیزی هستند که شما نیاز دارید . اضافه کردن یک doesn't چهارم کارآیی را بهبود می‌بخشد . و یک نورون پایدار هم اکنون بهینه است .

اما شاید intriguingly بیشتر ، محققان نشان دادند که شامل نورون‌های excitatory - - نورون‌هایی که به جای مهار کردن، دیگر نورون‌های دیگر تحریک می‌شوند - و همچنین نورون‌های بازدارنده در میان نورون‌های کمکی نمی‌توانند کارایی مدار را بهبود بخشند. به طور مشابه ، هر گونه آرایش نورون‌های بازدارنده که تمایز بین نورون‌ها را مشاهده می‌کنند ، کم‌تر از آنچه که انجام می‌دهد ، کارآمدتر خواهند بود .

با فرض این که این تکامل منجر به پیدا کردن راه‌حل‌های موثر برای مشکلات مهندسی می‌شود ، مدل پیشنهاد می‌کند که هر دو پاسخ به سوال این که چرا نورون‌های مهاری در مغز یافت می‌شوند و یک سوال وسوسه‌انگیز برای تحقیقات تجربی هستند : آیا نورون‌های inhibitory حقیقی همان تقسیم بین نورون‌های حرکتی و نورون‌های پایداری را نشان می‌دهند ؟


تفاوت های نژادی در گزارش بیماری پخش زنده مغز شناسایی اوتیسم با روش های ذهنی تسریع تشخیص بیماری کودکان مشاوره تلفنی مشاوره خانواده


منبع

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی