مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

برداشتن ماستکتومی

با این حال ، ما می‌خواهیم تاکید کنیم که این نتایج به این معنا نیست که برداشتن mastectomy یک انتخاب بد است . برای بیمارانی که radiotherapy به دلیل شرایط اجتماعی مناسب و یا امکان پذیر نیست ، چرا که خطر عوارض جانبی ناشی از radiotherapy بالا است ، و یا اینکه چشم‌انداز یک نتیجه زیبایی‌شناسی ضعیف بعد از BCT را داشته باشد ، a ممکن است هنوز گزینه درمان بهتر باشد . مطالعه ما نشان داد که BCT حداقل به اندازه mastectomy mastectomy خوب است و برخی بیماران ممکن است بیشتر از بقیه در آینده از BCT بهره‌مند شوند " .


تاثیر صحنه های جرم در سریال های آمریکایی افزایش اپیدمی کوکائینی در آمریکا ضد افسردگی بوپروپیون نسبت بالای زنان واجد شرایط جراحی افسردگی دانشجویان همجنسگرا در آمریکا تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال


علاوه بر این ، نورون‌ها ساختارهای دیگری با فهرست‌های کامل از پروتئین‌ها دارند . تیم Soderling's با سایر محققانی که علاقمند به کاوش این نقاط دیگر با استفاده از BioID هستند که در اصل برای سلول‌های پتری dish ساخته شده‌اند ، هم‌کاری می‌کنند . Soderling یک پروتکل را در صفحه وب سایت his ارسال می‌کند به طوری که دیگران می‌توانند نحوه اجرای این روش را در موش‌ها یاد بگیرند .

در نهایت ، تیم قصد دارد نقش سیناپس‌ها بازدارنده را در شکل‌گیری حافظه بلند مدت مورد بررسی قرار دهد ، که به وسیله سیناپس‌ها فعال می‌شود که قدرت ارتباطات خود را در طول زمان تغییر می‌دهند . Soderling گفت که چگونه ارتباطات بازدارنده در حافظه بسیار کم‌تر از in excitatory است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که پلاستیسیته بازدارنده یک پیامد طبیعی از رمزگذاری حافظه و زمانی است که dysregulated ، می‌تواند منجر به the فوق انگلی نگردد ، که مشخصه PTSD است .

دکتر Clem می‌گوید : " تحقیقات بیشتر درباره عملکرد این مدارها تحت الگوهای استرس گوناگون ممکن است شناسایی کند کدام یک از فرایندهایی که ما توصیف می‌کنیم ممکن است در حالت ترس pathological دخالت داشته باشد و در نهایت می‌تواند اهداف سلولی برای کاهش واکنش‌های بادامه و رفتارهای ترس بعدی ایجاد کند . " دکتر Barch's بر روی شبکه‌های مغزی متمرکز است که بر رابطه بین عملکرد شناختی و " اختلالات روانی مانند " تاثیرگذار هستند . او اشاره می‌کند که کار بر روی تفاوت‌های فردی در مجموعه داده functional تازه آغاز شده‌است - مجموعه کامل مجموعه داده‌ها در بهار ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار گرفت .

دکتر Barch می‌نویسد : " امید این است که این تحلیل‌ها نشان دهند که چگونه رفتار بسیاری از اشکال مختلف مربوط به اتصال عملکردی مغز است ، در نهایت یک پنجره جدید برای درک آسیب‌شناسی روانی فراهم می‌کند ." مطالعات مداوم در رابطه با روابط بین مدار و رفتار مغز ممکن است در نهایت منجر به اهداف درمانی جدید و رویکردهای جدید برای درمان و انتخاب بیماران با اختلالات روانی شود . ارزیابی‌های Pretest برای به دست آوردن اطلاعات پایه برای هر کودک انجام شد . کودکان یک ساعت پس از مدرسه به مدت ۱۰ هفته در این مداخله شرکت کردند . در پایان دوره مطالعاتی ، ارزیابی‌های posttest تکمیل شد و والدین و شرکت کنندگان پرسشنامه را در مورد تاثیر آن‌ها از مداخله تکمیل کردند .

Mehling گفت : " من هر بار که می‌بینم بچه‌ها چطور می‌توانند از همه توقعات و توانایی خود برای نامزد شدن تجاوز کنند ، مرا کتک می‌زند . " ارزیابی‌های Pretest برای به دست آوردن اطلاعات پایه برای هر کودک انجام شد . کودکان یک ساعت پس از مدرسه به مدت ۱۰ هفته در این مداخله شرکت کردند . در پایان دوره مطالعاتی ، ارزیابی‌های posttest تکمیل شد و والدین و شرکت کنندگان پرسشنامه را در مورد تاثیر آن‌ها از مداخله تکمیل کردند .

Mehling گفت : " من هر بار که می‌بینم بچه‌ها چطور می‌توانند از همه توقعات و توانایی خود برای نامزد شدن تجاوز کنند ، مرا کتک می‌زند . "


ارتباط نواحی مغزی با رفتار بخش اورژانس مرتبط با الکل صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم تفاوت های نژادی در گزارش بیماری اختلال خواب مشاوره اختلالات روانشناسی


منبع

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی