مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

براساس یک مطالعه جدید , کودکان سه‌تا پنج ساله مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و توسعه زبان با تاخیر به نظر می‌رسند که صداهایی متفاوت از کودکان در حال توسعه دارند .

اشتراک :

داستان کامل

براساس یک مطالعه جدید , کودکان سه‌تا پنج ساله مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و توسعه زبان با تاخیر به نظر می‌رسند که صداهایی متفاوت از کودکان در حال توسعه دارند .

تشخیص , اختلال طیف اوتیسم , علائم زیادی را پوشش می‌دهد . برای هر علامت مختلف , یک پاتوفیزیولوژی متفاوت وجود دارد . " " شناسایی عینی آن‌ها و هدایت کودکان با asd و والدین آن‌ها برای حمایت و مداخله مناسب مهم است . "

این تیم تحقیقاتی شامل دانشمندان کالج ملی علوم بهداشتی , مرکز مدیریت بهداشت دانشگاه فوکویی و مرکز آموزش بین‌المللی در دانشگاه کیوشو است .


محدودیت سنی عامل موثر بر رانندگی خوب تبعیض سلامت قشرهای آسیب پذیر در تورنتو پیشگیری از مصرف بی رویه جامعه قوانین سلامت ضربه مغزی زنان با سرطان رحم تفاوت های نژادی در گزارش بیماری


آن‌ها از یک فرآیند اسکن مغزی برای استفاده در کودکان استفاده کردند . در طول فرآیند , کودکان کلاه ایمنی می‌پوشیدند تا میدان مغناطیسی کل مغز آن‌ها را اندازه‌گیری کنند. نواحی گیجگاهی میانی و فوقانی که در نیم‌کره چپ مغز واقع شده‌اند , قبلا ً برای پردازش زبانی بسیار مهم بودند . محققان یک زن با صدای زنانه حرف می‌زدند که صدای ژاپنی‌ها بود که معمولا ً باعث تبادل ارتباطی میان مادر و کودک می‌شود . کلمه با لحن متفاوتی تکرار شد , هر کدام برای انتخاب معانی مختلف احساسی طراحی شدند , از منفی به خنثی تا مثبت .

همانطور که کودکان به صدای مکرر گوش می‌دادند , دانشمندان طول‌موج‌های تولید شده را ثبت و آن‌ها را با طول‌موج‌های نمونه تولید شده در افراد بدون اختلال طیف اوتیسم مقایسه کردند . تفاوت بین دو محصول میدان عدم انطباق مغناطیسی نامیده می‌شود و معمولا ً نشان‌دهنده شناسایی تغییر از یک سری تحریکات ثابت است .

محققان تفاوت‌های قابل‌توجهی را در دو ناحیه میدان عدم انطباق مغناطیسی مشخص یافتند . کودکانی که asd دارند دارای میدان ‌های عدم انطباق بسیار پایین ‌تری در ناحیه گیجگاهی میانی چپ نسبت به کودکان در حال توسعه می‌باشند . با این حال , کودکان با asd و توسعه زبان به تاخیر افتاده میدان ‌های عدم انطباق مغناطیسی بزرگ‌تری در ناحیه پیشانی تحتانی چپ نسبت به کودکان و کودکان با asd دارند که توسعه زبان را به تاخیر انداخته‌اند .

در زمینه روان‌پزشکی کودک , تشخیص اختلال رشدی تنها با ویژگی‌های رفتاری کودک و تاریخچه رشد آن‌ها انجام می‌شود , در حالی که شاخص هدف زیستی شامل نمی‌شود . او گفت : " اهمیت ویژگی‌های فردی از جمله شاخص‌های فیزیولوژیکی و زیستی به تازگی در حال به دست آوردن شناخت و درمان مناسب است . " مطالعه ما نشان داد که شاخص زیستی مغز که با فراگیری زبان مراحل اولیه در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم مرتبط است . "

محققان در نظر دارند تا به بررسی شاخص‌های فیزیولوژیکی و بیولوژیکی کودکان جوان مبتلا به اختلالات رشدی با روش فرزند - سفارشی کودک خود ادامه دهند .

تنها هدف نهایی ما ایجاد آینده‌ای روشن و روشن برای همه کودکان است . " ما امیدواریم که کودکان با asd براساس ویژگی‌های رفتاری و ویژگی‌های زیستی در مرحله قبل تشخیص داده شوند و حمایت و درمان مناسب مربوط به هر ویژگی مغز را دریافت کنند . "



پخش زنده مغز شناسایی اوتیسم با روش های ذهنی تسریع تشخیص بیماری کودکان آزار فیزیکی و فکری دانش آموزان مشاوره قبل از ازدواج ازدواج فامیلی


منبع

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی