مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

دانشگاه هیروشیما

یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه هیروشیما یک هدف جدید برای درمان درده‌ای مزمن را مشاهده کرد . تحقیقات بیشتر با استفاده از این گیرنده می‌تواند منجر به داروهای موثرتر و موثرتر برای درمان درد مزمن شود .

شرایط ایجاد درد مزمن می‌تواند مشکل باشد . این درد شامل درد سیاتیک , سرطان و ورم مفاصل است . استاد دانشگاه علوم پزشکی و علوم پزشکی , دانشگاه هیروشیما , توضیح می‌دهد که مکانیسم درد مزمن پیچیده است که یکی از دلایلی است که چرا مدیریت درد بسیار مشکل است . این مشکل کیفیت زندگی بیمارانی را که در بسیاری از موارد از درد مداوم رنج می‌برند , کاهش می‌دهد . هدف کلی تسکین درد , اغلب بی‌اثر است . حتی مورفین , احتمالا ً برای تسکین درد در بیماران مبتلا به سرطان , ممکن است بهترین مسکن را داشته باشد .

هشدار می‌دهد : " درد مزمن در سراسر جهان [ … ] با افزایش جمعیت رو به افزایش است . " افزایش تعداد مبتلایان به درد مزمن به معنای ایجاد درمان‌های جدید است , از این رو نتایج این نوع مطالعات می‌تواند پیامدهای مهمی در مراقبت‌های بهداشتی این بیماران داشته باشد .

تحقیقات قبلی نشان داده بود که فعال کردن نوعی گیرنده سلولی که سیگنال‌های شیمیایی را درون سلول می‌فرستد تا تولید ژنه‌ای خاص را متوقف کند , مولکول‌های التهابی و مولکول‌های التهابی داخل بدن را تنظیم می‌کند . این تحقیق نشان داد که یک مولکول استفاده‌شده برای روشن کردن rev , باعث کاهش تولید مولکول‌های التهابی در سلول‌های ایمنی شده‌است .

ناکامورا توضیح داد : " هیچ‌کس تاثیر آگونیست های rev را بر رفتارهای دردی [ واکنش‌های درد ] یا درده‌ای مزمن بررسی نمی‌کند , بنابراین ابتدا اثر آگونیست های rev را بر درد مزمن بررسی می‌کنیم . "

تاکنون تحقیق تنها به یک نوع مدل درد در یک زمان نگاه کرده‌است . دقت کنید که

فکر می‌کنم برای کاهش یک هدف به اندازه کافی نیست [ … ] فکر می‌کنم که پوشاندن بسیاری از مولکول‌های با میانجی درد مزمن مهم است , و به نظر می‌رسد که rev , هدف مناسبی باشد , بنابراین بسیار هیجان‌انگیز است . "

گروه پژوهش این آگاهی را به کار گرفت تا مشخص شود که آیا فعال‌سازی گیرنده هسته‌ای در سلول‌های مخصوص نخاع ( آستروسیت ) منجر به تسکین درد در موش‌ها می‌شود . این تیم با سطوح مختلفی از حساسیت درد با مولکول‌هایی که رو به رو شده بودند , درمان شدند . مولکول‌های مورد مطالعه را می‌توان به راحتی در داروهای تسکین درد امروز با توجه به تیم یافت . برای آزمایش این که آیا اثر قابل‌توجهی بر درد وجود دارد , موش‌ها با رشته بر روی پنجه پای خود لمس شدند . وقتی موش‌ها پنجه خود را از رشته بلند کردند , درد ثبت شد . موش‌های دیابتی با درد مزمن واکنش نشان می‌دهند در حالی که موش‌های معمولی فقط زمانی حرکت می‌کنند که نیرو افزایش یابد . موش‌های مبتلا به درد مزمن , هنگام درمان با یک محرک rev , بسته به نوع درد مزمن , واکنش نشان ندادند . از طریق این مشاهدات , گروه تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند که آن‌ها به اندازه موش‌های تیمار نشده با درد مزمن احساس درد نمی‌کنند .

براساس این نتایج , محققان معتقدند که این هدف جدید برای تسکین درد می‌تواند برای بسیاری از انواع مبتلایان به درد مزمن مفید باشد . آن‌ها قصد دارند برای ایجاد داروهای جدید برای انواع مختلف تسکین درد مزمن , تحقیقات بیشتری انجام دهند .

منبع داستان :

مطالب ارائه‌شده توسط دانشگاه هیروشیما . توجه : محتوای ممکن است برای سبک و طول ویرایش شود .


منبع سایت

  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی