مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

علایم

دانشمندان نمونه‌های بافت مغز را تصفیه کردند تا نورون‌ها و glia را مجزا کنند و ژنوم نورون‌ها را مشخص کرده و نتایج توالی نورون‌ها را در هر ناحیه مغزی مقایسه کنند . دانشمندان با نگاه به توزیع تغییرات epigenetic در ژنوم ، تنوع epigenetic در ۱۲ میلیون جفت باز ( خارج از ۳ میلیارد ) ژنوم را نسبت به آنچه که به تنهایی در آن مناطق رخ می‌دهد یافت . آن‌ها دریافتند که بیشتر تفاوت‌ها در epigenetics در نورون‌های of ، مرکز پاداش brain's رخ داده‌است .

محققان دریافتند که با استفاده از ابزارهای آماری برای ارزیابی نتایج شمارش ژنتیکی ژنوم، حداقل یکی از هشت نوع تغییرات epigenetic همبستگی مثبتی با تغییرات ژنتیکی شناخته‌شده در بین تقریبا ً نیمی ( ۱۳ از ۲۷ ) صفات مرتبط با اشکال ارثی رفتار اعتیاد آور، اسکیزوفرنی و عصبانیت دارد. تغییرات Epigenetic مربوط به تفاوت‌های ژنتیکی بین heritable ارثی و غیر مرتبط با مغز مثل شاخص توده بدنی و ارتفاع نبودند .

هانسن گفت : "علاوه بر این ، قدرت انجمن ژنتیکی به حذف تفاوت‌ها بین افراد با مقایسه چند نمونه از مناطق مختلف مغز از یک فرد کمک می‌کند " علاوه بر این ، قدرت ارتباط ژنتیکی با نتایج موجود در معماری ژنتیک این ویژگی‌ها که از ده‌ها هزار نمونه ایجاد شده‌است ، تعیین می‌شود .

فینبرگ که استاد مهندسی بیوپزشکی ، biostatistics و علوم رفتاری در جانز هاپکینز است ، می‌گوید : " تغییرات Epigenetic ممکن است هویت سلول‌ها را تغییر دهند " و نشان دهند که چگونه epigenetics با شرایط روانی مرتبط است ، گام بعدی توسعه آرایه‌های ژنومی سفارشی است که نواحی ژنوم را که شناسایی کردیم و آن‌ها را با نمونه‌های بیشتری از افراد مبتلا و بدون بیماری روانی مقایسه کنیم .

این تحقیق توسط دفتر رئیس موسسه ملی بهداشت و موسسه سرطان ملی ( U۰۱MH۱۰۴۳۹۳n ، U۲۴CA۱۸۰۹۹۶ ) حمایت شد .

تیم جانز هاپکینز همچنین شامل وارنکا Rodriguez DiBlasi ، Rakel Tryggvadottir ، کالین M . کالاهان و آدریان Idrizi

Alterations در ارتباطات ساختاری hippocampal بین پاسخ دهندگان ECT تمایز قائل می‌شوند .

تاریخ :

۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

مبدا :

Elsevier

خلاصه :

یک مطالعه جدید در مورد افراد مبتلا به افسردگی اساسی گزارش می‌دهد که electroconvulsive درمانی ( ECT ) باعث ایجاد تغییراتی در فیبرها می‌شود که هیپوکامپ را به مناطق مغزی مرتبط با حالت و احساسات مرتبط می‌سازد .

یک مطالعه جدید در مورد افراد مبتلا به افسردگی اساسی گزارش می‌دهد که electroconvulsive درمانی ( ECT ) باعث ایجاد تغییراتی در فیبرها می‌شود که هیپوکامپ را به مناطق مغزی مرتبط با حالت و احساسات مرتبط می‌سازد . تنها بیمارانی که به درمان واکنش نشان دادند ، این تغییرات را نشان دادند و آن‌هایی که بیش‌ترین تغییرات را در مسیرهای hippocampal داشتند ، همچنین بزرگ‌ترین بهبود حال را نشان دادند .

این مطالعه که توسط محققان دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس انجام شد ، در رشته روانشناسی زیستی به چاپ رسید : دانش شناختی و علم شناختی شناختی .

نویسنده ارشد کاترین Narr ، author می‌گوید : " یافته‌های این تغییرات نشان‌دهنده تغییرات ظریف در انسجام ساختاری مسیرهای فیبر است که می‌تواند بر چگونگی انتقال اطلاعات خوب بین مناطق مغز تاثیر بگذارد ."

ECT به شدت برای درمان بیماران مبتلا به افسردگی شدید موثر است که از درمان‌های استاندارد ضد افسردگی بهره‌مند نشده اند . دکتر Narr گفت که با این وجود ، محققان هنوز در تلاش هستند تا درک کنند که چرا ECT باید علائم افسردگی را بهبود بخشد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی