مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

طریق

در طول چند دهه گذشته ، it's به گونه‌ای فزاینده به رسمیت شناخته شده‌است که اختلالات روحی و اضطراب ( PMADs ) ، از جمله افسردگی پس از زایمان ، بیش از " افسردگی کودکان " هستند که در حدود ۱۴ درصد از زنان در طول عمرشان و تا ۵۰ درصد در برخی از جمعیت‌های خاص خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند . PMADs می‌تواند منجر به بسیاری از پیامدهای مضر برای مادران و نوزادان آن‌ها شود ، از جمله میزان تغذیه ضعیف شیر مادر ، پیوند ضعیف مادران و نوزاد ، کاهش نرخ ایمن‌سازی نوزادان و خودکشی مادران که تا ۲۰ درصد از مرگ پس از زایمان را در نظر می‌گیرند .

اما در حالی که it's واضح است که PMADs یک مشکل بزرگ هستند ، یافتن راهی برای حل این مساله بسیار دور از وضوح است . انجمن پزشکان اطفال آمریکا در بیانیه‌ای که در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد توصیه می‌کند که خانه‌های پزشکی کودکان بطور موثر تری با ارائه دهندگان پیش از تولد در طول هفته‌های اول و ماه‌ها کودکی برای مادران جدید معاینه شوند و از منابع اجتماعی و ارجاع برای اطمینان از رنج زنانی که از این اختلالات رنج می‌برند درمان شوند .

Lenore جارویس ، پزشک ، پزشکی اورژانس در سیستم بهداشت ملی Children's ، برای کمک به حل مساله عظیم of نیازمند رویکردی جامع‌تر می‌باشد . پوستری که دکتر جارو یس و همکارانش از Children's سلامت روانی Taskforce Taskforce اخیرا ً در آکادمی ملی امراض کودکان سال ۲۰۱۸ در اورلاندو ، فلوریدا ارائه کردند و در بسیاری از سطوح از جمله فردی ، فردی ، سازمانی ، اجتماعی و سیاست به زنان ارائه می‌شود . این پوستر در بخش خود برای شورای دوران اولیه در رده بهترین قرار گرفت .

در سطح پایه مراقبت از مادران با PMADs ممکن ، دکتر جارو یس می‌گوید ، این آزمایش تنها در کلینیک‌های مراقبت‌های اولیه انجام می‌گیرد . در حال حاضر ، هر پنج کلینیک مراقبت از مراقبت‌های بهداشتی اولیه برای نگرانی‌های سلامت روانی در بازدیدهای سالانه هستند . در ۲ هفته‌ای ، ۱ - ۲ ، ۴ - ۴ و ۶ ماهه ، مادران برای PMADs با استفاده از مقیاس افسردگی پس از زایمان ادینبورگ غربال می‌شوند ، یک ابزار معتبر برای اندازه‌گیری خطر افسردگی پس از زایمان استفاده می‌شود . علاوه بر این، مطالعات اخیر در واحد مراقبت‌های ویژه نوزادان ( NICU ) و بخش اورژانس ( تصادفات ) پیشنهاد می‌دهند که انجام آزمایش PMAD در این تنظیمات به خوبی می‌تواند به گرفتن زنان بیشتر با این اختلالات کمک کند : حدود ۴۵ درصد والدین دارای صفحه مثبت برای افسردگی در دبی تخلیه بودند و حدود ۲۷ درصد از مادران جدید برای PMADs در بخش تصادفات و تصادفات دارای صفحات مثبت بودند .

برای توسعه بیشتر این تلاش‌ها ، موسسه ملی Children's اخیرا ً یک Taskforce بهداشت روانی را برای ترویج هم‌کاری چند رشته‌ای و ارتباطات آزاد با ارائهکنندگان در بین بخش‌های مختلف بیمارستان تاسیس کرده‌است . این taskforce برای اجرای درس‌های آموخته‌شده از غربالگری در مراقبت‌های اولیه کار می‌کند ، واحد تصادفات و تصادفات برای بحث در مورد بهترین شیوه‌ها و ارائه توصیه‌های گسترده در بیمارستان . آن‌ها همچنین تجارب خود را با بیمارستان‌ها در سراسر کشور به اشتراک می‌گذارند تا به آن‌ها کمک کنند بهترین شیوه‌های کمک به زنان را در موسسات خود توسعه دهند .

پس از تعهد خود به غربالگری PMAD ، رهبری ملی Children's هدف افزایش بازرسی‌ها را در مراقبت‌های اولیه تا ۱۵ درصد برای سال مالی ۲۰۱۸ - - سپس از آن فراتر گذاشت . Children's ملی همچنین به زنان کمک می‌کند تا با توسعه ابزار غربالگری PMAD برای سایر ارائهکنندگان در واشنگتن و سرتاسر کشور و برقراری ارتباط با شرکای جامعه از طریق هم‌کاری DC برای سلامت روانی در مراقبت‌های اولیه کودکان ، به زنان کمک کنند .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی