مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تکرار

" در حالی که قدرت اتصال یک عامل مهم است ، نتایج ما نشان می‌دهد که تنها یکی از چندین مولفه شبکه مغزی است که برای خواندن آسان خواندن از طریق عمل بهینه شده‌است ."

در مواردی که مبتلا به نارساخوانی است ، هیچ مشکلی در مورد این که چگونه چشم‌های someone's و یا اینکه چگونه گوش‌ها کار می‌کنند ، وجود ندارد . اما خواندن isn't فقط در مورد what's دیده و شنیده می‌شود؛ it's یک کار حسی است که شامل حروف رمزگشایی به صداهای گفتاری مربوط به آن‌ها می‌شود .

McNorgan توضیح می‌دهد : " Don't فردی را تصور کنید که کلمات را با حروف بزرگ و یا مشاهده حروف وارونه نشان می‌دهد . " نارساخوانی در حال حاضر قادر به تشخیص این نیست که چگونه یک توالی خاص از حروف با هم متناسب است و سپس آن توالی را به یک صدا خاص نگاشت می‌کند.

از طریق یک کلمه جدید ، مانند خواندن " Brobdingnagian " برای اولین بار در اثر جاناتان Swift's برای اولین بار در دفترچه خاطرات " Travels Gulliver's "، آشنا شوید .

McNorgan می‌گوید : " با اینکه حتی خوانندگان مسلط هم گاهی اوقات با این مشکل مواجه می‌شوند ، تلاش لازم برای به دست آوردن این کلمه ، چیزی است که در تمام زمان برای افراد مبتلا به نارساخوانی رخ می‌دهد ."

برای مطالعه حاضر ، McNorgan و UB graduate، Erica ادواردز و کالی برک ، و هم‌کار دانشگاه وندربیلت ، James Booth ، یک تکنولوژی که فعالیت مغزی را اندازه‌گیری و نقشه‌ها را نگاشت ، برای بررسی این که چگونه مناطق شبکه خواندن به یکدیگر متصل و تعامل دارند مورد استفاده قرار گرفتند .

۲۴ شرکت‌کننده در سنین ۸ تا ۱۳ ساله وظایف مربوط به قافیه سازی را تحت سه شرط به پایان رساندند : دیدن دو کلمه ؛ شنیدن دو کلمه ؛ و شنیدن اولین کلمات در حین دیدن دومی . وظایف مربوط به قافیه سازی به شرکت کنندگان برای ترسیم نمایش‌های بصری برای صداها نیاز دارد .

در حالی که شرکت کنندگان وظایف را به پایان رساندند ، اسکن‌های fMRI نشان داد که مناطق مغز فعال شده‌اند و چگونه در حال برقراری ارتباط هستند .

McNorgan می‌گوید : " ما یک دیدگاه شبکه مغزی داریم و می‌خواهیم یاد بگیریم ، نه این که این نواحی مغزی چه می‌کنند ، اما این نواحی چگونه با یکدیگر گفتگو می‌کنند ."

McNorgan می‌گوید هدف ، تعیین این مساله است که آیا پیکربندی network's ، درجه‌ای را تعیین می‌کند که کودکان مبتلا به نارساخوانی ، دشواری‌های خواندن را تجربه می‌کنند .

او می‌گوید : " روشی که همه چیز برنامه‌ریزی می‌کنند تفاوت بزرگی در نحوه رخ دادن ارتباطات در این شبکه دارد و چرا به نظر می‌رسد که برخی از مغزهای متفکر در برابر شدن به طور بهینه یک سوال برجسته باقی می‌ماند ."

هدف درمانی بالقوه برای اسکلروز جانبی amyotrophic

کشف درها برای بهبود تشخیص و توسعه درمان جدید برای اکثریت بیماران ALS

تاریخ :

۱۵ ژانویه ۲۰۱۹

مبدا :

دانشگاه هاروارد

خلاصه :

تحقیقات جدید نشان داده‌است که پروتیین TDP - ۴۳ یک ژن به نام Stathmin۲ را تنظیم می‌کند . STMN۲ نوید به عنوان یک هدف درمانی را نشان می‌دهد و می‌تواند اولین biomarker ALS باشد که تشخیص و درمان آن بسیار دشوار است .

تحقیقات به رهبری دانشمندان سلول بنیادی در دانشگاه هاروارد به a جدید و هدف دارویی برای اسکلروز جانبی amyotrophic ( ALS ) ، یک بیماری عصبی که برای تشخیص و درمان بسیار مشکل است ، منجر شد . مطالعه شده در علوم عصبی طبیعت ، از مدل‌های سلول بنیادی نورون‌های حرکتی انسان استفاده می‌کند تا ژن‌ها را به عنوان یک هدف درمانی بالقوه نشان داده ، و ارزش این روش مدل سلول بنیادی انسان در کشف دارو را نشان دهد .

تشخیص و درمان ALS

بیماران مبتلا به ALS از دست دادن اعصاب حرکتی و فلج شدن پیش‌رونده تجربه می‌کنند . بعد از یک سفر تشخیصی طولانی ، آن‌ها ممکن است تا پنج سال دوام بیاورند . دو داروی ALS توسط اداره غذا و داروی آمریکا ( FDA ) تایید شده‌است ، اما آن‌ها فقط برای کند کردن این بیماری اقدام می‌کنند .

علاوه بر درمان - - یا حتی درمانی که برای بیماران ALS موثر است - یک تست قوی برای ALS به شدت مورد نیاز است . برای این که این اتفاق بیافتد ، دانشمندان باید a قابل‌اعتماد از این بیماری پیدا کنند .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی