مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تشکیل

مردم پاسخ می‌دهند و سوالاتی می‌پرسند : آیا فکر می‌کنید این موضوع بی‌فایده است ? فکر می‌کنی هرگز در زندگی از آمار استفاده نمی‌کنی ? آیا فکر می‌کنید اساتید آمار انسانی نیستند چون آن‌ها شبیه ربات‌های هستند ? گفت " امیدوارم چیزی مانند " معلم آمار من انسان نباشد " چیزی است که می‌توانیم بر آن تمرکز کنیم - - و من می‌گویم که به عنوان یک معلم سابق آماری که انسان است . "

با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته , محقق و همکارانش نتایج را به صورت بصری با استفاده از تکنیک تحلیل در حال ظهور به نام علم شبکه ترسیم کردند که مهم‌ترین عوامل یا نشانه‌های اضطراب آماری را در مرکز یک نمودار تصویری از گره‌های اتصال قرار می‌دهد .

او گفت : " دانش شبکه مجموعه‌ای از واحدهای تجاری را تهیه می‌کند که به نوعی به یکدیگر مرتبط هستند . " " بیشتر مردم به یک شبکه اجتماعی فکر می‌کنند که در آن نقاط , شما و دوستانتان , بین شما و کسانی که می‌شناسید , کشیده می‌شوند . ممکن است کسی را بشناسید و ممکن است کسی را بشناسد , اما ممکن است فرد سوم را نمی‌شناسید . اگر این دوستان را بیرون بکشید , این موضوع تار عنکبوت را می‌بینید . برای مثال , مردم این کار را با روش‌های مختلف انجام داده‌اند . با اضطراب آمار , این تنها چیزی نیست که نشانه‌هایی از آن دارید . این مساله همیشه توسط لیست لباس‌ها ثبت نمی‌شود . اما به نظر می‌رسد که این روش توسط یک رویکرد شبکه گرفته شده‌است . مهم‌ترین علایم در وسط آن تار عنکبوت قرار دارد . "

در حالی که مطالعات پیشین در خصوص موضوع مورد استفاده معیاری برای سنجش میزان اضطراب آمار دانش آموزان بود , کاربرد علم شبکه در پاسخ به پرسش نامه , درک محققان از ماهیت خود اضطراب را افزایش داد . برای مثال تحلیل علوم شبکه نشان داد که شبکه‌های دارای اضطراب بالا و پایین ساختارهای شبکه متفاوتی دارند .

برای دانش آموزان در اضطراب آمار , علائم اصلی شامل توافق بالا با اظهاراتی است که من حتی نمی‌توانم ریاضیات کلاس هفتم و هشتم را درک کنم . و معلمان آمار چنان انتزاعی هستند که غیر انسانی به نظر می‌رسند . برای دانش آموزان با اضطراب پایین , علائم اصلی شامل ترس از " پرسیدن یک دانش‌آموز برای کمک به درک و تفسیر معنای یک جدول در مقاله ژورنال بود . " "

او گفت امیدوار است که نتایج توسط مربیان در دپارتمان‌های روانشناسی دانشگاه برای توسعه مداخلات موثر جهت کاهش اضطراب آمار دانش آموزان استفاده شود .

او گفت : " این مقاله هدف افرادی است که به روانشناسی آموزش می‌دهند . " " امیدواریم که علم خود را بر روی خود برگردانیم و راهی بهتر بیابیم تا مطمئن شویم که به دانش آموزان خود و کمک کمی به آن‌ها نیاز داریم . ممکن است آموزش ریاضیات درمانی نباشد , اما بیشتر به کمک به آن‌ها برای غلبه بر ترس یا ناراحتی آن‌ها با این موضوع است . "

مبارزه با اختلالات خلقی و اضطرابی در چند سطح

تاریخ :

۱ ژانویه ۲۰۱۰

منبع :

نظام ملی بهداشت کودکان

خلاصه :

طی چند دهه گذشته مشخص شده‌است که اختلالات خلقی و اضطرابی پیش از زایمان , از جمله افسردگی پس از زایمان , بیش از افسردگی نوزاد است . مواد و روش‌ها: این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید انجام شد . این امر می‌تواند منجر به پیامدهای ناگوار فراوانی برای مادران و نوزادان آن‌ها از جمله تغذیه ضعیف با شیر مادر , پیوند ضعیف مادر - نوزاد , نرخ ایمن‌سازی پایین نوزادان و خودکشی مادران شود که بیش از ۹۰ درصد مرگ پس از زایمان را تشکیل می‌دهند .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی