مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

اضافی

بنابراین دکتر Narr و همکارانش اسکن مغزی در هیپوکامپ را انجام دادند - - ناحیه مغزی که بیشتر تحت‌تاثیر افسردگی قرار گرفته - - در افراد مبتلا به اختلال قبل و بعد از ECT ، و ارزیابی تغییرات شرکت کنندگان در حالت روانی . از آنجا که تغییرات در انسجام ساختاری مسیرهای hippocampal تنها در بیمارانی مشاهده شد که به ECT پاسخ دادند ، یافته‌ها نشان می‌دهند که ECT با بهبود این انسجام ساختاری اثرات درمانی خود را در مغز ایجاد می‌کند .

کامرون کارتر ، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی زیستی : عصبی شناختی و تصویربرداری عصبی گفت : " این داده‌ها به شواهد رو به رشدی که واکنش به ECT مربوط به تغییرات ساختار مغز است ، در این مورد آناتومی ماده سفید ، در افرادی که تحت درمان افسردگی اصلی قرار دارند ، مرتبط است ."

اتصال ساختاری hippocampal پیش از این که ECT به واکنش درمان مرتبط نباشد ، به این معنی است که این اقدامات برای پیش‌بینی اینکه چگونه بیمار به ECT واکنش نشان می‌دهد ، مورد استفاده قرار می‌گیرد . با این وجود ، ارتباط بین تغییرات ساختاری ناشی از واکنش ECT و واکنش درمانی نشان می‌دهد که تغییرات اتصال ساختاری hippocampal می‌تواند در طول توسعه درمان‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد تا چگونگی عملکرد آن‌ها را بیازماید .

مشکلات پردازش سمعی و بصری در کودکان ، به نارساخوانی کمک می‌کند .

یافته‌ها می‌تواند منجر به تست‌هایی شود که این اختلال را قبل از اینکه کودکان زیر peers خود قرار بگیرند ، تشخیص دهند .

تاریخ :

۱۵ ژانویه ۲۰۱۹

مبدا :

دانشگاه بوفالو

خلاصه :

مطالعه تصویربرداری عصبی می‌تواند به توسعه آزمایش‌هایی برای تشخیص زودهنگام نارساخوانی کمک کند .

یک دانشگاه در بوفالو یک مطالعه تصویربرداری عصبی را منتشر کرده‌است که می‌تواند به توسعه آزمایش‌هایی برای تشخیص زودهنگام نارساخوانی کمک کند ، یک اختلال که ۸۰ درصد کسانی را که مبتلا به مشکلات خواندن ، نوشتن و هجی کردن هستند ، تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

طبق گفته کریس McNorgan ، استادیار دپارتمان روانشناسی UB's و پروژه تحقیقاتی که در نشریه PLoS شماره یک منتشر شده‌است ، وظایفی که نیازمند پردازش سمعی و بصری هستند به ویژه برای کودکان مبتلا به نارساخوانی چالش برانگیز هستند .

طراحی آزمون‌های حساس به مساله ادغام سمعی و بصری می‌تواند وجود یک اختلال را تعیین کند که اغلب در سال‌های اولیه آموزش ابتدایی شناسایی می‌شود ، زیرا بسیاری از کودکان مبتلا به نارساخوانی در ابتدا در نظر گرفته می‌شوند .

McNorgan می‌گوید : " تا زمانی که این کودکان مبتلا به نارساخوانی ، تا کنون پشت سر هم سن و سالان خود عقب مانده‌اند ، به هیچ وجه نمی‌توان فرض کرد که آن‌ها بخشی از یک سلسله توانایی نیستند ، بلکه به طور کلی یک گروه جداگانه هستند . "

نتایج study's نشان می‌دهد که مشکل خواندن مربوط به نارساخوانی ، ناشی از فقدان پردازش هماهنگ در چهار ناحیه مغزی شناخته‌شده به عنوان " شبکه خواندن " است .

McNorgan ، متخصص در تصویربرداری عصبی و کامپیوتری ، می‌گوید : " ما متوجه می‌شویم که سازمان مغز خارج از شبکه مطالعه مرکزی به این معنا نیست که کودکان مبتلا به نارساخوانی ، به طور خاص مربوط به سیم‌کشی مربوط به اطلاعات شنیداری و بصری هستند ، و نه با اختلال شناختی عمومی دیگر ، مانند حافظه یا توجه ."

بر خلاف تحقیقات قبلی در مورد نارساخوانی که بر قدرت ارتباطات در شبکه خواندن تمرکز داشت ، McNorgan و همکارانش نهتنها به آن قدرت ، بلکه روشی که در آن این مناطق به هم متصل هستند ، یک نقطه بحرانی برای درک بهتر نارساخوانی هستند .

یک برنامه‌ریز شهری که سعی در بهینه‌سازی جریان ترافیک دارد احتمالا ً با رها کردن یک بزرگراه چند مسیره در وسط شهر موفق نخواهد بود اگر محله‌های دیگر و خیابان‌های شهر به شیوه‌ای سازماندهی نشوند که بتواند از ظرفیت ترافیک اضافی بهره‌مند شود .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی