مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

آماری

او گفت : " این مطالعه بر روی اثبات اولیه ما در پستانداران از کنترل تک سلول با optogenetics در سال ۲۰۱۲ ساخته شده‌است، اما اکنون اولین نمایش کنترل رفتار پستانداران را با دستکاری چندین نورون خاص خاص مشخص می‌کند ."

دانشمندان این ژن را برای این opsin بهبود یافته در قشر اوربیتوفرونتال موش همراه با ژن دیگری وارد کردند که باعث می‌شود نورون‌ها به نسبت فعالیت خود fluoresce شوند . یک لنز کوچک با نوک فیبر نوری در میان نورون‌های هدف متعدد با هم نزدیک همزمانی پیدا کرده و باعث شده تعداد زیادی از نورون‌ها به هم متصل شوند .

غذا در برابر غذا friends

در طی آزمایش‌ها انجام‌شده ، موش‌ها با یک دستگاه محدود شدند که سر آن‌ها را به راحتی در محل نگه داشت . در یک سری آزمایش‌ها ، موش‌ها با فواره‌ای مواجه شدند که گاهی قطره از محلول با کالری بالا صادر می‌کرد که به راحتی می ‌توان آن را لیسید . برای هر موش ، همکاران Deisseroth's ثبت کرده‌اند که نورون‌های قشر اوربیتوفرونتال در میان چند صد در میدان دید خود را در طول این فعالیت روشن می‌کنند .

نورون‌های حسی که فقط ۲۰ محرک تغذیه را تحریک می‌کنند ، فعالیت می‌لیسید را در حضور محلول کالری بالا افزایش دادند و این نورون‌ها را به تغذیه رفتار متصل کردند .

دانشمندان برای شناسایی نورون‌های واکنش اجتماعی در قشر اوربیتوفرونتال در قشر اوربیتوفرونتال ، موش‌های نوجوان را معرفی کردند که موش‌های مسن‌تر به عنوان رفقای بالقوه nonthreatening شناخته می‌شوند و سطوح فعالیت ردیابی شده را در نورون‌ها در میدان دید ردیابی می‌کنند . آن‌ها قادر به شناسایی نورون‌های ویژه‌ای نسبت به تعامل اجتماعی اکتشافی بودند .

Optogenetically محرک اوربیتوفرونتال اجتماعی در حضور یک پاداش کالری ، مقدار زمانی که موش‌ها صرف لیسیدن محلول می‌شوند را کاهش می‌دهد . بنابراین تحریک طبیعی - تحریک جنسی : قرار گرفتن در معرض موش نوجوان . هرچه تعامل اجتماعی بیشتر باشد ، علاقه به کالری کم‌تر می‌شود .

در حالی که موش‌ها در این مطالعه یک مدل بیماری را weren't کردند، Deisseroth به اهمیت بالینی بالقوه این یافته‌ها اشاره کرد .

او گفت : " ما قادر بوده‌ایم به نورون‌های قشر مخ که در تغذیه و محرک‌های اجتماعی دخیل هستند ، اشاره کنیم و یک هدف کلیدی این بود که بدانیم کدام نورون‌ها واقعا ً برای رفتار مهم هستند . حال که ما این کار را انجام می‌دهیم، می‌توانیم آن‌ها را با دقت بیشتری بررسی کنیم ، مثلا ً، مارکرهای سطح - پروتیین یا تفاوت‌های سیم‌کشی را که آن‌ها را از هم متمایز می‌کنند ، بررسی کنیم . اگر هیچ تمایزی وجود داشته باشد ، درک ما از نحوه مذاکره بین انواع سلول‌های عصبی در قشر مخ را عمیق‌تر خواهد کرد و حتی می‌تواند منجر به مداخلات دارویی شود که مهار اجتماعی مصرف مواد غذایی را در میان مردم با anorexia کاهش می‌دهد ."

Deisseroth عضو موسسه Stanford's وو Tsai Neurosciences و موسسه بیو ایکس استنفورد است .

نویسندگان مطالعه دیگر عبارتند از : میشا Raffiee ، scholar postdoctoral ، Li Ye ، دکترا ، مهندسی سیستم‌های محاسباتی و نوری ، شان Quirin ، PhD ، علوم زندگی حرفه‌ای ، سلی پاک ؛ و دستیار تحقیق علوم زندگی Charu Ramakrishnan .

این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت ( grants ، R۳۷MH۰۷۵۹۵۷ و R۰۱MH۰۸۶۳۷۳ ) ، موسسه پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ، بنیاد علمی ملی ، موسسه نانسی و جیمز Grosfeld ، بنیاد Sam و بنیاد Betsy Snyder تاسیس شد .

 " نگرانی آماری " واقعی است و تحقیقات جدید روش‌های هدفمند برای رسیدگی به آن را پیشنهاد می‌دهد .

تاریخ :

۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

مبدا :

دانشگاه کانزاس

خلاصه :

یک مطالعه جدید از تکنیک تحلیلی بنام " علوم شبکه " برای تعیین عوامل موثر در اضطراب آماری در میان رشته‌های روان‌شناسی استفاده می‌کند .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی