مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

گداخته

اما در واقع چیزی که آن‌ها می‌دیدند این بود که آن‌ها در چیزی که به یک دندان‌پزشک که با EEG ثبت شده‌بود قرار داشتند و آن‌ها فقط صبر کردند تا سوژه‌ها به خواب بروند ، و آن‌ها به طور دوره‌ای در حال تنفس در TMS بودند . و آنچه در اینجا نشان‌داده شده‌است ، تنها برای دادن به شما ، یک نمودار پروانه از رویداده‌ای تحریک چندگانه است ، اما نکته این است که در طول مسیر انتشار ( ام اس ام اس ) از ۱۰ ثانیه بعد از تحریک تا ۲۸۰ ثانیه ، که همان چیزی است که در اینجا می‌بینید ، فعالیت بازسازی‌شده در مغز به طور قابل‌توجهی رشد می‌کند ، به طوری که منطقه فعال‌سازی بزرگ‌تر می‌شود ، آن بیشتر جلو می‌رود . در امتداد the حرکت می‌کند . به نظر می‌رسد که شما نقطه داغ در نیم‌کره راست مغز و قشر جلویی مغز داشته باشید ، و همچنین در قسمت آهیانه‌ای ، همه راه در نیم‌کره چپ ، به مکان تحریک - - نقطه تحریک ، که در اینجا در حدود ده میلی‌ثانیه نشان داده می‌شود ، گوش دهید .

بنابراین ، نکته این است که شما در انتشار پیچیده یک سیگنال دارید که در طول این ۳۰۰ میلی‌ثانیه برق می‌زند و بالا و پایین می‌رود . در حالی که زمانی که سوژه خواب است ، دو چیز وجود دارد که قابل‌توجه هستند ؛ یکی این است که اندازه واکنش برانگیخته است . بنابراین ، این مراحل اولیه خواب به زودی پس از این که سوژه به خواب رفت ، است .

چیز دیگر ، سه چیز که من حدس می‌زنم ، این است که پاسخ اولیه بیشتر است . دوم اینکه بازسازی فعالیت کاملا ً محلی باقی می‌ماند . بنابراین ، شما هنوز گسترش در فضای تشریحی سیگنال را می‌بینید ، بنابراین انتشار تشریحی بسیار کمتری دارد ، و در نهایت در حدود ۱۲۰ میلی‌ثانیه ، ۱۳۰ میلی‌ثانیه ، پاسخ خاموش می‌شود . بنابراین ، it's در مغز خفته در مغز که از خواب بیدار است به موقع گسترش نیافته است . و گروه Tononi دارای شرح خوبی از روش‌هایی است که در آن تغییرات وضعیت بین حالت بیداری و وضعیت خوابیدن در بین چیزهای دیگر ، کاهش چشمگیر در رسانایی در مقیاس بزرگ را شامل می‌شود ، و این یک نمونه تجربی از این واقعیت است که ارتباطات دوربرد میان بسیاری از سیستم‌های عصبی به طور عملی خاموش است .

بنابراین ، واقعا ً ایده اینجا این بود که به شما درکی از زمینه‌ای که زمانی که این کار را شروع کردیم ، به شما بدهم . و بنابراین ، در ابتدا قصد دارید برخی از مطالعات این گروه را به شما نشان دهد . در آن زمان ، دکتر جف جانسون و استیو Emrich در حال پست بودند .

و در گروه من ، ما به حافظه کوتاه‌مدت بصری و توجه بصری ، آگاهی بصری ، و بنابراین اطلاعات اولیه اولیه که قصد دارند نشان دهند که شما از گروه من نشان می‌دهند قصد دارد به این پدیده از انتشار به طور سیستماتیک به عنوان تابعی از حالت نگاه کند ، اما اکنون چیزی که ما با آن تفاوت داریم حالت شناختی فرد است .

بنابراین ، چیزی که قرار است نشان دهد این است که پالس TMS زمانی منتشر می‌شود که سوژه به طور انفعالی عمل می‌کند در مقابل زمانی که سوژه در وسط کار حافظه کار قرار می‌گیرد . بنابراین ، در زمینه کاری ، این موضوع چهار محرک را مشاهده کرده‌است و در پایان آزمایش باید تشخیص داد که آیا این مکان روی صفحه یکی از چهار مکانی است که مورد توجه قرار گرفته‌اند یا اینکه آیا آن یک آزمایش هدف بوده‌است یا خیر ، و یا اینکه آیا شکل نشان‌داده‌شده به عنوان یک کاوشگر حافظه با یکی از آن‌ها مطابقت دارد یا نه .

اما نکته این است که ما تاثیرات ارائه یک پالس ( TMS) را در زمانی که شرایط بصری یک‌سان هستند ، در تضاد قرار می‌دهیم ، اما تفاوت در این است که شما یا در وسط یک دادگاه حافظه هستید یا در یک بلوک تثبیت هستید وقتی که ما آنچه را که به آن فکر می‌کنید کنترل می‌کنیم . سیستم TMS به صورت pseudorandomized در طول بازی تحویل داده شد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی