مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

پیش بینی

زمانی که تداخل را اضافه کردیم , چیزی که دیدیم افزایش قدرت باند بتا بود که به نظر می‌رسید که از نواحی پیشانی و آهیانه‌ای عبور می‌کند . و ون وین , و شاگردش , چانگ , این روش را بسط داده‌اند , به طوری که آن‌ها می‌توانند این روش چند متغیره را به عنوان یک منبع خارجی تحریک بکار گیرند . از این رو این تحقیق بر آن است تا بر روی آنچه که ممکن است زنجیره علی و احتمالی حوادثی باشد که منجر به تولید فسفین می‌شود , بر روی آن اعمال شود .

بنابراین , چیزی که تاکنون در مورد آن صحبت کرده‌ام , تغییر در وضعیت فیزیولوژیکی فرد است که پیامدهای مختلف فیزیولوژیکی و رفتاری را پیش‌بینی می‌کند . همچنین شواهدی دال بر تغییرپذیری قابل‌توجه در میان سوژه‌ها دیده شده‌است . بنابراین این ها افرادی هستند که در حال کار هستند و من فقط به شما نشان می‌دهم که ام . ام . را در حین کار و در طول مدت استراحت نشان می‌دهد .

و , حداقل برای چشم غیر مسلح , چیزی که این به من نشان می‌دهد این است که شباهت بیشتری در یک سوژه از نظر پاسخ برانگیخته است , حتی در میان حالات شناختی . و این هم مدرک زمانی است که به نمایش فرکانس نگاه می‌کنید . بنابراین , اینها چهار سوژه مختلف هستند که بین سه روز گذشته و پنج ماه از هم جدا شده‌اند , و من فقط اختلال طیفی مربوط به رویداد را از یک الکترود از هر یک از این افراد نشان می‌دهم . و شما می‌توانید دوباره ببینید , حداقل به طور غیر رسمی , و ما این کار را به صورت کمی با آزمایش جایگشت انجام داده‌ایم , که در صورت اراده یک فرد کاملا ً پایدار است . و در نتیجه سوالی در مورد این واقعیت وجود دارد که به نظر می‌رسد افراد مختلف پروفایل نوسان متفاوتی دارند . و پاسخ این است , بله , حداقل وقتی که با آر.

بنابراین , چیزی که من در اینجا به شما نشان می‌دهم , تاثیر پاسخ برانگیخته است . ما هنوز این ناحیه آهیانه‌ای را در ناحیه برتر هفت تحریک می‌کنیم . و آنچه که می‌بینید این است که , و دوباره , تفاوت بین سیاه و خاکستری این است که آیا سوژه در حال سکون است یا اینکه سوژه درگیر یک کار است . بنابراین , این همان داده‌ها است , در واقع , که من قبلا ً به شما نشان دادم , که در آن سوژه‌ها در هر دو حالت قرار دارند , اما در یک مورد , یک دوره تاخیر در حافظه کاری یک کار کاری است . در مورد دیگر , تثبیت آن است .

و چیزی که شما می‌توانید ببینید این است که قدرت raw در گروه تتا در قشر جداری , پیش‌بینی می‌کند که چه چیزی در باند تتا در باند تتا دیده می‌شود و این در قشر جداری است . همچنین تفاوت‌هایی در عملکرد مغز در کورتکس پس‌سر مشاهده می‌شود . بنابراین اختلاف معنی‌داری در گروه بتا و در گروه تتا مشاهده شد . اینها بتا و تتا در قشر جداری هستند که جایی است که ما تحریک را انجام می‌دهیم و سپس تفاوت‌های فردی در پاسخ برانگیخته به tms در کورتکس پس‌سر را پیش‌بینی می‌کنیم .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی