مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

منبع

سخنگوی ۲ : فکر می‌کنم این سوال را شنیده باشم . سوال این بود که آیا RDoC یک محصول تمام‌شده تلقی می‌شود ، و آن را جایگزین DSM خواهد کرد . من در مورد آنچه که او گفت فکر می‌کنم . و it's محصول نهایی نیست . منظورم این است که باید برای آن صحبت کنم . من برای NIMH کار می‌کنم . اما از هر گونه مطالعه که در مورد RDoC و هر ارائه که از افراد در واحد RDoC دیده‌ام ، به گونه‌ای طراحی شده‌است که به عنوان یک نوع زندگی ، نام گذاری تنفس و واقعا ً دیگر ، به عنوان راهنمای چگونگی درک آسیب‌شناسی روانی طراحی شده‌است . به عنوان مثال ، ماتریکس RDoC ، که در حال حاضر در وب سایت قرار دارد ، قرار نیست که مجموعه نهایی نهایی سازه‌های مورد نظر باشد که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها شناسایی شود . به نظر من برخی از سازه‌های RDoC وجود دارند که ممکن است کمی بیشتر داشته باشند ؟ از بقیه ، اما من می‌دانم که NIMH به سازه‌های دیگری علاقه‌مند است که فقط در این ماتریکس RDoC نیستند . و از چه لحاظ جایگزین the خواهد شد ؟ یک توپ بلورین هم دارم . مطمئن نیستم که آینده چه شکلی داشته باشد. اما من فکر می‌کنم ، حداقل در آینده نزدیک ، ما می‌خواهیم تاثیر اتخاذ یک دیدگاه RDoCian در کلینیک‌ها را ببینیم . و به جای اینکه به جای مردم ، در کلینیک‌ها صحبت کنیم ، " این فرد دچار اختلال افسردگی شدید شده‌است " و یا " این فرد واکنش شدیدی به تهدید بالقوه دارد " یا " این فرد دریافت کند پاداش دارد " و با استفاده از این نوع اصطلاحات ، من فکر می‌کنم شروع به بالا رفتن سر آن در عمل بالینی می‌کند .

سخنگوی شماره ۱ : ممنون . شانون ، شما ممکن است برخی مفاهیم اجرایی انتشار را برای این سوال ببینید . How با تمام عواملی که در سخنرانی خود مورد بحث قرار گرفته‌اید ، متناسب است ، و آیا هیچ ایده‌ای در رابطه آن با DSM و این که چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا می‌تواند توسط متخصص بالینی در جامعه مورد استفاده قرار گیرد ، دارید ؟

سخنگو ۴ : بله . منظورم این است که ، من فکر می‌کنم ما احتمالا ً کمی دورتر از شیفت کاری هستیم که Stew در بخشی از آن صحبت می‌کند - - منظورم این است که ، DSM به طریقی آن را به بسیاری از تنظیمات مراقبت روتین تبدیل کرده‌است ، تنها به این دلیل که تشخیص برای بازپرداخت مورد نیاز است . بنابراین منظورم این است که برخی افراد در مورد چیزهایی مانند افسردگی یا اختلال استرس پس از حادثه صحبت می‌کنند ، قطعا ً، مردم می‌دانند که چه زمانی مردم دچار حملات وحشت می‌شوند . من فکر می‌کنم اگر مردم احساس بهتری از مکانیزم‌های زیربنایی داشته باشند، چیزی که ما می‌بینیم ، افراد احتمالا ً شروع به صحبت در مورد آن می‌کنند ، " بسیار خوب، این نحوه برخورد I'm با این پدیده است که من می‌بینم " ، اما من بیشتر فکر می‌کنم ، افراد ، در بسیاری از تنظیمات عملی ، واقعا ً در مورد نوعی پدیده بالینی صحبت می‌کنند که آن‌ها می‌بینند . و گاهی اوقات آن‌ها در مورد چیزهایی مانند عصبانیت و یا مشکلات ارتباط صحبت می‌کنند و حتی چیزی مربوط به تشخیص DSM نیز وجود ندارد . اما اگر آن‌ها راهی برای درک این چیزها ایجاد کنند که توسط RDoC مطلع می‌شوند ، پس قطعا ً می‌تواند به روشی که آن‌ها را هدف قرار می‌دهند ، اطلاع دهد . و بنابراین ما ممکن است یک تغییر در نحوه هدف قرار دادن مردم مانند ترس و یا روشی که آن‌ها - - و شاید حتی به شیوه‌ای که آن‌ها تصور می‌کنند را ببینیم . اما برای فکر کردن در مورد جایگزینی DSM به این دلیل که من در برخی تنظیمات عملی فکر می‌کنم ، there's در مقابل DSM مقاومت می‌کند که wouldn't آن را سخت می‌سازد ، تا زمانی که مردم قانع‌کننده باشند و درکی خوب از what's جایگزین آن داشته باشند و چگونه در واقع می‌تواند به عمل آن‌ها اطلاع دهد .

سخنگوی شماره ۱ : ممنون . آلیشیا ، می دونم که می خو ای چیزی راجع به question ، نقش اون ، kind و غیره اضافه کنی ؟

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی