مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

متعاقبا

و چیزی که I'm نشان می‌دهد سه معیار ترکیبی مختلف هستند که از سیگنال EEG استخراج شده‌اند . بنابراین ، اینها معیارهایی بودند که توسط Adenauer Casali ، که یک فیزیکدان است ، توسعه داده شد . در حال حاضر در برزیل زندگی می‌کند . زمانی که او این روش‌ها را توسعه داد ، او با گروه Massimini در میلان کار می‌کرد . و برای اهداف این حرف ، من فقط می‌گویم که اینها اشاراتی هستند که شما می‌توانید به چگالی جریان قابل‌توجه فکر کنید ، برای مثال ، می‌توانید به عنوان یک نسخه پیچیده‌تر از یک میدان میانگین جهانی فکر کنید . بنابراین ، اساسا ً، یک عدد به شما نشان می‌دهد که چقدر انرژی توسط این پالس تولید می‌شود . و بنابراین ، در طول کار ، دوبرابر مقدار انرژی وجود دارد ، که با این اندازه چگالی جریان قابل‌توجه شاخص شده نسبت به زمان استراحت ، شاخص شده بود . و شما می‌توانید ببینید چطور این کار در طول زمان انجام شد به طوری که واکنش اولیه این به اس . اس به طور قابل‌توجهی در طول کار بیشتر از زمان استراحت است . به خاطر داشته باشید که این یک موقعیت یک‌سان و یک‌سان است ، و بنابراین بافت شناختی متفاوت است .

معیارهای دیگری که ما داریم شاخص‌های پراکندگی فعلی هستند ، که در طول کارها بالاتر از بقیه است ، که این است که می‌گویند نواحی دور تا تحریک TMS تحت‌تاثیر انگیزه هستند ، و ما می‌توانیم به طور خاص به آن نگاه کنیم . فلش‌های سبز به جایی که سیم‌پیچ TMS واقع شده‌است اشاره می‌کنند . و چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که به این اندازه چگالی جریان قابل‌توجه نگاه کنیم ، که دوباره ، شما می‌توانید به عنوان یک شاخص تصحیح کننده انرژی واکنش TMS - برانگیخته ، هم در مناطق مغز که محلی هستند که تحریک شده‌است ، و هم چنین در - - بنابراین تحریک به منطقه هفت تحویل داده شد . بخش نسبتا ً میانی بخش آهیانه‌ای pera ، و ما آن را با ناحیه شش در ناحیه premotor مقایسه می‌کنیم ، جایی که هر سیگنال که ما از آن برمی داریم انتقال داده می‌شود ، به طور فیزیکی به اندازه کافی دور است که هیچ یک از انرژی مغناطیسی از سیستم TMS بر روی این ناحیه تاثیر نخواهد گذاشت .

خوب ، that's چه چیزی شما را به اینجا نشان می‌دهد . شکل موج قرمز از هفت ناحیه [ ۱ ] پهن است ، بنابراین در ناحیه آهیانه‌ای مجاور تا اس ام اس قرار دارد و شکل موج آبی از ناحیه شش ، قشر مغز است . و ، بنابراین ، در ابتدا ، من حدس می‌زنم که اگر به خطوط توپر نگاه کنیم ، که در مقابل خطوط نقطه‌چین نشان‌داده شده‌است ، در مقابل خطوط نقطه‌چین که تثبیت وضعیت کنترل متقاطع هستند ، شما می‌توانید ببینید که دامنه واکنش برانگیخته شده‌است . بنابراین ، به هر حال ، این نقطه مقابل چیزی است که من بین بیداری آرام و خواب توصیف کردم ؛ درست است؟

در واقع ، وقتی سوژه‌ها در یک کار درگیر می‌شوند ، وقتی سوژه‌ها به طور آشکار درگیر یک رفتار هستند ، اما در زمینه تثبیت منفعل ، این قشر در یک کار دخیل می‌شود . متعاقبا ً، در طول مدت طولانی ، شما می‌توانید ببینید که به طور کلی ، فقط انرژی بیشتری در داخل واکنش برانگیخته در کورتکس آهیانه‌ای ایجاد می‌کند ، پاسخ of حدود ۳۰۰ میلی‌ثانیه است.

حالا ، در ناحیه شش ، در مقابل ، there's یک نوع اولیه از ریپل در ارتباط با تخلیه دستگاه TMS است . اما در واقع ده‌ها هزارم ثانیه بعد می‌بینید که شما بزرگ‌ترین گردش در دامنه واکنش را می‌بینید . و ، به خاطر داشته باشید، این حداقل یک است، اگر نگوییم چند گانه، سیناپس‌ها را کنار بگذارید . همچنین شامل رله thalamic نیز می‌شود . اما there's نوعی فیلتر کردن پیچیده رخ می‌دهد . اما شما می‌توانید ببینید که واکنش در پوسته قدامی - - بزرگ‌ترین واکنش در پوسته قدامی به طور قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به آنچه در بخش آهیانه‌ای مشاهده کردیم ، به طور قابل‌ملاحظه‌ای به تاخیر می‌افتد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی