مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

خاصیت

سخنران : بله . فکر می‌کنم بستگی به این دارد که چه کسی متحمل هزینه می‌شود . بنابراین برای مثال , در یک سیستم مراقبت بهداشتی - - برای مثال , مانند va , جایی که یک سازمان بیشتر در اختیار خود قرار دارد , و آن‌ها می‌توانند در خرید و خرید تجهیزات مورد نیاز سرمایه‌گذاری کنند , اما پس از آن می‌دانند که به جای نیاز به ارائه ده دوازده جلسه , می‌تواند یک استدلال خوب برای منفعت هزینه و همچنین کارایی درمان باشد . به این دلیل که زمانی که شما در مورد تعداد مودال جلسات درمانی که افراد به عنوان یک فرد در آن شرکت می‌کنند فکر می‌کنید , اگر ما بتوانیم مردم را متقاعد کنیم که به مدت سه یا پنج جلسه در مخالفت با این نوع مداخله بمانند , بدیهی است که کارآیی فروش خوب خواهد بود . زمانی که این یک سازمان است که متکی به بازپرداخت است, و آن‌ها باید سرمایه‌گذاری در آن بخش از تجهیزات را انجام دهند , و آن‌ها لزوما ً برای آن بازپرداخت نخواهند شد , من فکر می‌کنم که این یک موضوع برای فهمیدن این است که آیا راهی وجود دارد که آن هزینه را به طریقی جبران کند . با این حال , ممکن است مزایای دیگری نیز وجود داشته باشد و در نهایت - برای مثال , اگر آن‌ها بتوانند افراد بیشتری را به مدت سه‌تا پنج جلسه به دست آورند , و در نهایت ممکن است بتوانند این هزینه‌ها را افزایش دهند و در نهایت می‌توانند این هزینه‌ها را جبران کنند .

سخنران : ممنون . وود گفت : - آره .

سخنران : من فکر می‌کنم که الیس و شانون واقعا ً به آن پاسخ دادند . و تنها یک نوع کوچک برای اضافه کردن این موضوع که آیا در سطح نمایندگی یا حتی یک سطح هزینه کلان وجود دارد , اگر ما به شرکت‌های بیمه و یا ارائه دهندگان طرف سوم فکر کنیم که نه تنها درباره هزینه‌های کوتاه‌مدت فکر می‌کنند بلکه درباره هزینه‌های بلند مدت فکر می‌کنم , به نظر من , این ها چیزهای مختلفی هستند . بنابراین در حالی که ممکن است یک سرمایه‌گذاری در انتهای جلویی از نظر فراموشی در مورد هزینه بیماران باشد - - فقط به بهای تمام‌شده , من در مورد آن صحبت می‌کنم - که در طولانی‌مدت ممکن است به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر باشد . من فکر می‌کنم متعادل کردن آن دو , نوعی هزینه کوتاه‌مدت در مقابل هزینه بلند مدت .

سخنران : متشکرم . پس ما متاسفانه وقت نداریم . ما سوالات زیادی داریم اما نمی‌توانیم به آن‌ها رسیدگی کنیم . من این کار را انجام می‌دهم , به این نتیجه که می‌خواهم از خورش , آلیشیا و شانون تشکر کنم . علاوه بر این, از مرسی و یگان ویژه , به طور خاص , همچنین برای مردم و افراد پروژه دلاویر متشکرم . از همه‌تان متشکرم . برای ارائه سوالات عالی . این کار بصورت آنلاین ارسال خواهد شد . و این یک سری از سری‌های زمانی است , بنابراین به زودی با امید بخش بعدی حرکت خواهیم کرد .

سری سخنگوی تحریک عصبی چند وجهی

رونوشت

عالی است. خوب , متشکرم , تام و هالی , و همه کسانی هستند که به من خوش‌آمد گفتند و از قرار دادن این هوای شاعرانه با رطوبت پایین تشکر کردم . شگفت‌آور بود . برای آن‌هایی که در اتاق نیستند , ما به روزهایی که پیچیدگی بیشتری دارد برگردیم . من اسلایدها را به طور زنده نشان می‌دهم , و بعد تام یک پرونده پاورپوینت بر روی کامپیوتر او دارد , و او می‌خواهد آنچه را که من از نظر تغییر اسلایدها انجام می‌دهم , تقلید کند .

پس , با آن , من به داخل می‌پرم و خیلی سریع تنظیمات استفاده می‌کنیم . بنابراین شما می‌توانید یک عکس روی صحنه را در آزمایشگاه ببینید . بیشتر مطالعاتی که قرار است نمایش داده شوند شامل ems همزمان و ضبط eeg می‌شود, و ما سیستمی داریم که توسط شرکت " آی تی اس " در هلسینکی ایجاد شده‌است , و این تکنولوژی است که بعدها در این سری زمانی که در پاییز به آن فکر می‌کنم , مطرح خواهد شد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۱)

  • ابوالفضل ملکی
  • بشتابید بشتابید

    یکی از بزرگترین سایت های دانلود فایل 

    www.iransaft.lxb.ir

    دانلود انیمیشن ، بازی ، فیلم ، سریال کره ای ، نرم افزار ، و... (بعضی از فایل ها با حجم رایگان برای مخابرات اصفهان هستش) 

    با ما همراه باشید

    www.iransaft.lxb.ir

    بزنید روش مستقیم میرید تو سایت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی