مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

جذاب

سخنران : بله . منظورم این است که دوباره , من با چیزی که شانون و خورش گفتند موافقم و بله , فکر می‌کنم باید به عنوان یک سیستم زنده نگاه کنیم . در حال حاضر dsm هنوز فرصت خوبی برای برقراری ارتباط در میان ارائه دهندگان خدمات درمانی مختلف فراهم می‌کند . اما من فکر می‌کنم که این امر به ویژه به تشویق متخصصان در این واحدهای مختلف تجزیه و تحلیل کمک می‌کند تا فرضیه خود را به شیوه‌ای کم‌تر آزمون کنند , و بنابراین می‌بینم که به عنوان یک فرصت فوق‌العاده و انگیزه دهنده .

سخنگوی مجلس: یکی از چیزهایی که باید اضافه کرد این است که من فکر می‌کنم که در مورد چیزهایی مانند پروتکل‌های متحد و متحد باز بودن وجود دارد و مردم پاسخ خواهند داد , به نظر من , " من می‌خواهم نوع مداخلات و چگونگی اعمال آن‌ها را یاد بگیرم . " " به طوری که به جای اینکه با یک سیستم تشخیصی ازدواج کنم , واقعا ً می‌توانم به طور موثر کار کنم تا آنچه در بیمارانی که دارم ببینم . مردم چگونه به نوعی زبان واکنش نشان می‌دهند - من فکر می‌کنم همه افراد تحت فشار هستند ? در ایده مداخله بیشتر یا بیشتر مداخله - فکر می‌کنم , چیزی است که در محیط‌های کاری زیاد , پذیرش زیادی به سمت آن وجود دارد .

سخنران : این واقعا ً نقطه خوبی است . گزینه‌های زیادی برای چگونگی حرکت ما وجود دارد . ما فقط برای یک سوال دیگر وقت داریم . بنابراین سوال آخر باید قبل از زمان تسلیم شود و یعنی جایی که لاستیک به جاده برخورد می‌کند, چه هزینه‌ای دارد? آیا ایجاد مکانیزم‌ها و استفاده از استراتژی‌های مبتنی بر شواهد بیشتر , یا در نهایت هزینه را با مداخلات کارآمدتر کاهش می‌دهد ? آلیسا , من می‌دانم که شما تجربه‌ای در این مورد دارید , در واقع , برخی داده‌ها حداقل در مداخلات شما . آیا می‌خواهید با این یکی شروع کنید ?

صحبت کننده : منظورم این است که , من به شدت باور دارم که اگر ما قادر به هدف قرار دادن یا حمله به اهدافی باشیم که در مراحل مختلف آسیب‌شناسی بسیار ضروری هستند , سخت‌ترین و کارآمدترین روش درمان اختلالات است . با این حال , درست است که در مثال cart نیاز به دستگاهی است که نسبتا ً پر هزینه باشد . برای استفاده از آن به عنوان مثال , درمان کوتاهی است . این جلسه فقط یک جلسه طولانی است در حالی که در حال حاضر , درمان شناختی - رفتاری تقریبا ً ۱۲ جلسه دارد . بنابراین اگر فرض کنید که یک جلسه درمان هزینه‌ای برابر با 5 / 1 دلار هزینه خواهد داشت , و بعد از این که این روش درمانی کامل در واقع بسیار ارزان‌تر خواهد بود , زیرا تنها یک سوم طول درمان شناختی منظم است . اما باز هم گاری فقط یک مدل است . و تنها در یک جنبه بسیار کوچک از واحدهای تحلیل در مقوله تهدید صدق می‌کند . تا چه میزان واقعا ً به بقیه منتقل می‌شود , اما من فکر می‌کنم حداقل یک مدل از این که چگونه می‌توانیم آن را آزمایش کنیم و سپس تعیین کنیم , واقعا ً هزینه را کاهش خواهد داد ? و بنابراین آن را جذاب‌تر و جذاب‌تر کنید .

سخنران : ممنون . شانون از قبل درباره هزینه‌ها صحبت کرده‌اید . افکار خاصی در پاسخ به این پرسش وجود دارد?

سخنران : بله . فکر می‌کنم بستگی به این دارد که چه کسی متحمل هزینه می‌شود . بنابراین برای مثال , در یک سیستم مراقبت بهداشتی - - برای مثال , مانند va , جایی که یک سازمان بیشتر در اختیار خود قرار دارد , و آن‌ها می‌توانند در خرید و خرید تجهیزات مورد نیاز سرمایه‌گذاری کنند , اما پس از آن می‌دانند که به جای نیاز به ارائه ده دوازده جلسه , می‌تواند یک استدلال خوب برای منفعت هزینه و همچنین کارایی درمان باشد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی