مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تعداد

و یک سوال این است که ما - - به همین دلیل ، این یک تحلیل قابل‌مقایسه است ، که به قدرت نگاه می‌کند . بنابراین ، چیزی که این نشان می‌دهد این است که در این آزمایش خاص ، هیچ مدرکی دال بر آن وجود ندارد که تغییرات پیش از تحریک در قدرت در مکانی که Bornali تحریک شده‌بود ، هر تاثیری بر دامنه واکنش برانگیخته شده‌است . بنابراین ، قدرت پیش‌بینی‌کننده نشان می‌دهد که شما در حالت فیزیولوژیکی آنی از نظر نوسان ، زاویه فاز نوسان ، به جای قدرت جاری ، هستید .

یک سوال که در حال حاضر به نوعی از تفکر ما مربوط می‌شود ، در این صورت فقط به آن توجه خواهم کرد ، در این شکل دستگیر می‌شود . این یک مقاله از rosanova ، آل al است . این نیز گروه مارچلو Massimini's است . و در اینجا ، در واقع ، کاری که آن‌ها انجام دادند این بود که به نواحی مختلف پوست سر ضربه وارد کردند ، و وقتی که ناحیه شماره ۱۹ را هدف قرار دادند ، واکنش طیفی غالب در حدود ۲۰ هرتز بود و هنگامی که آن‌ها ناحیه شش را هدف قرار دادند ، واکنش طیفی غالب در ۳۱ هرتز بود . و این زمانی پایدار ماند که مقدار انرژی را که آن‌ها تحویل می‌دادند ، و تحریک را تغییر می‌دادند .

و ، بنابراین ، استدلالی که آن‌ها ایجاد می‌کنند این است که ممکن است این مدارهای corticothalamic متفاوت دارای فرکانس‌های تشدید کننده طبیعی متفاوتی باشند ، به طوری که وقتی شما ping occipital را پینگ می‌کنید ، به طور طبیعی در محدوده آلفا طنین‌انداز خواهد شد. وقتی که شما the آهیانه‌ای را پینگ می‌کنید ، ممکن است به طور طبیعی در درجه اول در محدوده بتای و غیره باشد . و ، بنابراین ، این ممکن است مفاهیم مهمی داشته باشد؛ برای مثال ، اگر ما در مورد حالات بیماری‌های مختلف مثل شیزوفرنی فکر کنیم ، در جایی که اختلالات گاما در باند گاما شامل سیستم thalamic قدامی ؛ درست است ، برخلاف چیزی در مورد گاما ، به خودی خود ، درست است ؟ در واقع ، نوسان می‌تواند یک محصول فرعی باشد که فقط از معماری و فیزیولوژی آن سیستم ناشی می‌شود ، برخلاف oscillation که برخی تابع that's مستقل از سیستم مغز دارند .

بنابراین ، یک سوال که ما می‌خواهیم بپرسیم این است که چه چیزی ممکن است اهمیت عملکردی این اثرات باشد که ما در نوار بتای زمانی که قشر آهیانه‌ای را تحریک می‌کنیم ، چه چیزی ممکن است باشد . به این ترتیب ، این مطالعه موردی است که Jason Samaha به تازگی منتشر شده‌است و he's از کاره‌ای قبلی استفاده کرده‌است که نشان می‌دهد که فرد می‌تواند یک phosphine بصری ایجاد کند که توسط ام. اس. ام ایجاد می‌شود . به طور مثال وقتی شما تحریک می‌کنید ، در قسمت بالایی از قشر پس‌سر در نیم‌کره راست ، شما در ربع پایین میدان دیداری چپ ، وایافت نوری مشاهده خواهید شد . و it's قبلا ً نشان داده شد که نه تنها با تحریک occipital بلکه با تحریک آهیانه‌ای ، یک فرد می‌تواند این پدیده‌شناسی از نظر تصویری را تولید کند - - از CMS که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین ، here's جیسون ، و کاری که او انجام داد ، آستانه تشخیص ۵۰ % برای هر سوژه قبل از شروع آزمایش را تعیین کرد . سپس این افراد مجموعه‌ای از پالس‌های در آستانه ۵۰ % ، هم در ناحیه extrastiate و هم در این ناحیه از ناحیه intraparietal sulcus را تجربه می‌کنند . و بعد از هر تپش از افراد سوال کرد که در این نوار لغزش نشان دهند که چقدر مطمئن هستید که شما یک phosphine را دیدید . بنابراین ، ما یک معیار پیوسته‌ای را داریم که بین صفر و ۱۰۰ ، که به طور کمی برای هر یک از افراد ما در حال پسروی است ، هر یک از ۱۰ سوژه هستند ، و شما می‌توانید توزیع هر سوژه را از نظر تعداد محاکمات که گزارش کرده‌اند ، و تعداد of که در آن گزارش شده‌اند ، و در بین آن‌ها ، مشاهده کنید .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی