مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تحویلی

چیز دیگری که جالب توجه است این است که بین کار و استراحت شما واقعا ً شروع به دیدن این تفاوت‌ها تا چند ده میلی‌ثانیه بعد از فشار دهید . و ، بنابراین ، احتمالا ً it's در تعامل تکراری بین این دو حوزه ، از جمله ، از همه مهم‌تر ، منطقه subcortical ، که در آن تفاوت‌های واقعی در انرژی واکنش evoked - TMS را می‌بینیم . و ، بنابراین ، این یک روش برای کمی کردن است ، و به روش‌های دیگری نگاه خواهیم کرد که سعی کرده‌ایم یک منبع خارجی انرژی را به عنوان تابعی از حالات مختلف بیان کنیم ، چه حالات شناختی ، حالات رفتاری ، سایر وضعیت‌های فیزیولوژیکی که در طول دوره‌های کوتاه‌تر بازی می‌کنند .

بنابراین ، اینجا ، چیزی که I'm به آن نگاه می‌کند تفاوت در پاسخ به TMS به عنوان تابعی از جایی است که در چرخه نوسانات نورونی شما ایمپالس را منتقل می‌کنید . بنابراین در حال حاضر ، ما در مورد تغییر اختلاف صحبت می‌کنیم اگر ۱۰ میلی‌ثانیه یا ده میلی‌ثانیه بعد را تحریک کنیم . و برای انجام این کار، این جایی است که Bornali kundu ، او یک کار ساده انجام داد - - به دامنه میدان میانگین جهانی پاسخ EEG به TMS نگاه کرد و یک شکاف متوسط بین آزمایش‌ها واکنش دامنه بالا و آزمایش‌ها پاسخ دامنه پایین ، به رنگ قرمز و آبی انجام داد و سپس به تجزیه و تحلیل داده‌ها برای پیش‌بینی اینکه آیا یک دادگاه در این رده بالای the یا در این رده پایین GMFA قرار خواهد گرفت ، نگاه کرد .

خوب ، اینجا ، چیزی که I'm نشان می‌دهد ، انسجام فاز intertrial است . این قدرت isn't . این مربوط به همبستگی آزمایشی فعالیت نوسانی در فرکانس‌های مختلف ، از فرکانس‌های پایین در پایین محور عمودی در بالا ، تا ۵۰ هرتز در بالا است . و در زبان قرمز - - معذرت می‌خواهم ، که در این مربع‌های سیاه نشان‌داده شده‌است بخش‌هایی از گروه گاما هستند که به تحویل پالس TMS واکنش می‌دهد و واکنش به سیستم TMS را پیش‌بینی می‌کند . دلیل اینکه آن‌ها در خطوط نقطه‌چین قرار دارند این است که اینها مناطقی بودند که قبل از اینکه Bornali برای مقایسه چند گانه به کار برده شوند قابل‌توجه بودند .

بنابراین ، بعد از اصلاح دقیق‌تر ، چیزی که او کشف کرد این بود که این محدوده باریک‌تر در باند بتا ، حدود ۱۵۰ میلی‌ثانیه قبل از پالس TMS ، این است که فاز منسجم of ، من را از نوسان بتای پیش‌بینی کرد که آیا واکنش بالاتر یا دامنه کم‌تر است یا خیر. و برای اینکه به آن دقیق‌تر نگاه کنیم ، به آن نگاه کرد - - و مشخص شد که وقتی ما داریم cortex آهیانه‌ای را تحریک می‌کنیم ، نه تنها زاویه فاز تحریک در نوار بتا را تحریک می‌کنیم ، اما مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده دامنه در دامنه زمین میانگین جهانی پس از پالس نیز در دیواره بتا انجام می‌شود .

بنابراین ، این در واقع ، وقتی که ما قشر آهیانه‌ای را هدف قرار می‌دهیم ، دامنه صدای زنگ در بخش بتا بیش‌ترین تفاوت را در انرژی که شما در واکنش عمومی به سیستم TMS می‌بینید را نشان می‌دهد . و ، چیزی که I'm شما را در اینجا نشان می‌دهد این است که اینها the فاز مختلفی هستند که در آن Bornali چرخه بتا را تقسیم می‌کند . اما این اسلاید به طور خاص به شما نشان می‌دهد که ، به طور خاص ، زوایای فاز هستند که نزدیک و درست قبل از رسیدن به آبشخور of هستند که در آن پاسخ evoked - TMS منقضی خواهد شد . بنابراین ، در این زوایای فاز بتا ، زمانی که به TMS خود وقت می‌دهید ، بزرگ‌ترین نکته را در زمانی که شما را تحریک می‌کنید ، به دست می‌آورید .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی