مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

تحویل

به طور موثر ان چه که در عبارات laymen's وجود دارد این است که there's یک نمونه و مدار نگه‌داشته شده در تقویت‌کننده EEG ، مانند ۳۰۰ میکروثانیه قبل از تخلیه خازن TMS ، تا یک لحظه بعد از تخلیه تقویت‌کننده CMS وارد نمونه می‌شود و خاموش می‌ماند . بنابراین ، ایده این است که شما این دوره سکوت را دارید ، که در طی آن the تخلیه می‌شود که مانع تقویت‌کننده ، تقویت‌کننده EEG می‌شود.

در بسیاری از موارد ، ما از Nexstim استفاده می‌کنیم ، به گونه‌ای از Nexstim سنتی که به طور وسیعی در اطراف سیاره استفاده می‌شوند و the - - مرا معذور می‌دارد . شاید همین الان داشتم می‌گفتم . ما از Magstim برای سیستم TMS استفاده می‌کنیم . سیستم Magstim و سیستم Nexstim به خوبی با یکدیگر بازی می‌کنند و that's برای ما خوب عمل کرده‌است . به خاطر این که ما در برخی موارد از آن استفاده می‌کنیم ، به این شکل استفاده می‌کنیم . و بنابراین ، در یک آزمایش استاندارد ، then اتفاق می‌افتد که ما ، یا با یک انسان یا با یک بازو که درجات مختلفی از آزادی دارد ، ما این سیم‌پیچ را موقعیت می‌نامیم .

شما می‌توانید در این اسلاید ، در پس‌زمینه اینجا ، یک بازسازی سه‌بعدی از مغز subject's را ببینید . بنابراین ، ما حداقل یک اسکن مغزی ساختاری T۱ ، اسکن MRI را انجام داده‌ایم و گاهی ممکن است نقاط حساس فعال را از یک scan در fMRI ، بسته به کاربرد انجام دهیم . There's یک بازسازی سه‌بعدی از آن را بازسازی می‌کند و آزمایشگران به بازسازی ۳ بعدی که با سر subject's مشترک شده‌است ، تغذیه می‌کنند . بنابراین ، سوژه این fiducials مادون‌قرمز را بر روی یک تکه بینی دارد که توسط سیستم Stereotaxy بدون فریم مادون‌قرمز "پولاریس " گرفته شده‌است .

پس این یعنی - - و همچنین fiducials مادون‌قرمز در اینجا روی سیم‌پیچ TMS وجود دارد . و بنابراین ، چیزی که به آن معنا است این است که در زمان واقعی ، وقتی آزمونگر در حال حرکت به سمت مغز ۳ بعدی با یک پرتو شبیه‌سازی شده از نور است ، که یک نمایش دیداری زمان واقعی از میدان E that's تولید می‌کند ، that's تخمین زده می‌شود که توسط the تولید می‌شود . بنابراین ، ما می‌توانیم ، پس ، ساختارها را هدف قرار دهیم ، و فرض ، البته ، این است که آناتومی ناخالص این سوژه از زمانی که آن‌ها را اسکن می‌کنیم تغییر کرده‌است و هنگامی که ما این آزمایش را انجام می‌دهیم . ما نسبت به آن کاملا ً مطمئن هستیم . و ، بله ، به اندازه کافی برای پس‌زمینه مناسب است ، فکر می‌کنم .

تنها ، به سرعت ، برای دادن احساسی به نوع سیگنال‌هایی که ما می‌بینیم ، فیلم یک سری از impulses تی ام تی را به شما نشان می‌دهد . هر بار موج به شکل jitters شکل می‌گیرد ، pulse دیگری به این میانگین در حال اجرا کمک می‌کند . و بنابراین ، چیزی که این تصمیم برای دادن به شما در نظر گرفته می‌شود ، به نظر فیزیولوژیکی به نظر می‌رسد ؛ درست است؟ It's در محدوده چهار تا شش microamps . تمایل به تکان دادن شکل موج بسیار بالا است ، بنابراین سیگنالی به آن می‌دهد که ما می‌توانیم با آن کار کنیم . حالا ، این بعد از آن است که ما سیگنال را برای هر نوع شی تمیز کردیم .

ما معمولا ً یک کار را انجام می‌دهیم ، اگر نه دو ، چند دور از اجزای مستقل تمیز کردن ، بنابراین هر چیزی را حذف می‌کنیم نه - - سعی می‌کنیم همه چیز را حرکت دهیم نه از سیگنال . اما پاسخ evoked چیزی است که ما حس می‌کنیم به نظر فیزیولوژیکی شباهت دارد و چیزی است که ما می‌توانیم با روش‌هایی کار کنیم که در اینجا در طول سخنرانی توصیف خواهم کرد .

بنابراین ، زمانی که آزمایشگاه من شروع شد ، ما از تجهیزاتی استفاده می‌کردیم که متعلق به آزمایشگاه جولیو Tononi بود ، یکی از همکاران من در دانشگاه ویسکانسین ، و خصوصا ً مارچلو Massimini که هم اکنون در میلان با آزمایشگاه خودش و فابیو ، کار کرده‌است ، با مطالعه‌ای که Massimini و همکارانش انجام داده بودند تا به مبانی فیزیولوژیکی حالت رفتاری توجه کنند ، به طوری که موضوعات از بیداری آرام به خواب تبدیل شدند .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی