مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

اجرا

و در تجزیه و تحلیل او ، به جای اینکه فقط یک شکاف متوسط یا چند نوع دیگر از میانگین courser را انجام دهد ، کاری که جیسون انجام داد یک رگرسیون آزمایشی با محاکمه بود ، که در آن او به مولفه‌های سیگنال EEG موجود در این مقیاس ۱ تا ۱۰۰ نظر داد تا پدیده‌شناسی بصری گزارش‌شده را از سوژه بدست آورد.

و بنابراین ، چیزی که شما در اینجا به آن نگاه می‌کنید ، ضرایب بتا است، سپس ، که از این رگرسیون نشات می‌گیرد ، و در بالا ، یک زمان با نقشه فرکانس ضرایب بتای است که مرتبط با the occipital هستند ، و در پایین یک سیستم آهیانه‌ای است . و ، بنابراین ، چیزی که شما می‌توانید ببینید این است که اگر شما به سمت راست صفر نگاه کنید ، زمانی که ما تی اس ام را تحویل دادیم ، پاسخ در EEG که با دریافت یک phosphine مرتبط است در دو شرایط تحریک یک‌سان است . با افزایش این افزایش ، این ارتباط مثبت با قدرت در فرکانس‌های بسیار پایین در تتا ، و احتمالا ً دامنه آلفا پایین ، و سپس این کاهش بزرگ در قدرت که در آلفا مشاهده می‌کنید تا حدود ۲۰ هرتز را ببینید که شما هم با پس‌سر و هم بخش آهیانه در اینجا می‌بینید . بنابراین ، با توجه به اینکه - در یک سطح ساده ، it's به طوری که در آن منبع انرژی در جایی که منبع انرژی آن را تولید می‌کند ، وجود دارد ، درست است؛ این که پردازش عصبی ادراک یک phosphine یک‌سان است ، بدون توجه به اینکه شما آن را تحریک می‌کنید .

با این حال ، اگر شما قبل از تحریک در مورد وضعیت نوسان ثابت نگاه کنید ، گزارش موضوع چه خواهد بود ، چیزی که شما می‌بینید این است که در بخش پس‌سر ، it's واقعا ً در باند آلفا متمرکز شده‌است ؛ ارتباط منفی بین قدرت نوار آلفا و گزارش phosphine بعدی . در حالی که در بخش آهیانه‌ای ، it's بر روی واقعا ً، اینجا در باند پایین بتا و یک نوع بین ۲۰ و بالای ۲۰ قرار دارد ، که در آن حالت نوسانی در حدود یک ثانیه قبل از تحویل ( تی اس ام ) پیش‌بینی می‌کند که تاثیر عملکردی سیستم TMS خواهد بود .

بنابراین ، این خوب است ، من فکر می‌کنم ، چون آن عملکرد را به آنچه قبلا ً با فیزیولوژی در آن دیده بودیم پیوند می‌دهد که چیزی تابعی از نوسانات باند بتا در قشر آهیانه‌ای دارد ، در مقابل نوسانات فرکانس پایین .

بنابراین ، برخی از سوالاتی که باید بپرسیم ، من این نکته را در مورد این که چگونه آنالیز فرکانس تحریک زمانی حالت تحریک بسیار مشابه به نظر می‌رسد ، مطرح کردم . اما البته ، ما نواحی مختلف را تحریک می‌کنیم ، و بنابراین یک سوال وجود دارد که می‌خواهیم بپرسیم در مورد مسیری است که در آن سیستم تحریک TMS بعد از قشر آهیانه‌ای ، فاسد می‌شود ؛ درست ؟ در یک روش ساده می‌توانید تصور کنید که پوسته آهیانه‌ای باید از طریق قشر بصری قبلی تغذیه شود و به سمت راست حرکت کند ، و سپس سیگنال از طریق همان مسیر حرکت می‌کند تا به یک وایافت آگاه دست یابد ، درسته ؟

یک احتمال دیگر این است که محلی وجود داشته باشد و / یا یک پدیده رو به جلو خوانده شود که در درجه اول مسیول هستند . و بنابراین ما در حال حاضر در حال اجرای تحلیلی هستیم که چند سال پیش برای نوع متفاوتی از مجموعه داده‌ها انجام دادیم و I'm فقط برای شما به اعتبار رسیده‌است که این رویکرد توسط باری ون Veen و یک دانشجوی او ایجاد شده‌است . بنابراین ، بری روش‌هایی را برای منبع یابی منبع در دهه ۹۰ توسعه داد ، به عنوان مثال ، روش قبلی Veen ، از آزمایشگاه باری ون Veen's بیرون آمد . اما that's حلی برای مساله معکوس است، و او در واقع به نوعی باور دارد که نتایج آن را دیگر باور کند . و بنابراین ، او ترجیح می‌دهد که از این روش تست مدل استفاده کند ، که در آن او یک مدل regressive multivariant را ایجاد کرد که به او اجازه می‌دهد تا براساس یک کار حافظه کار کند - - که در آن تغییر در بار با افزایش قدرت باند آلفا مرتبط بود ، جریان علی هدایت‌شده انرژی از پیشانی به قشر آهیانه‌ای داده شد .

منبع سایت

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی