مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی

  • ۰
  • ۰

کیفیت

افراد مبتلا به DSPD اغلب برای خوابیدن در شب تقلا می‌کنند و گاهی اوقات خواب آنقدر دیر می‌رسد که به یک سری از خواب طولانی فرو می‌رود . اختلالات خواب و دیگر اختلالات خواب با اضطراب ، افسردگی ، بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت مرتبط هستند . افراد مبتلا به DSPD نیز مشکلاتی دارند که مطابق با انتظارات اجتماعی و برنامه‌های کاری صبح باشند .

یانگ می‌گوید : " چنان که گویی این مردم هر روز به سمت شرق حرکت می‌کنند ، گویی برای روز بعد آماده نیستند ."

Patke یک جغد شبانه است و معمولا ً تا دیروقت شب کار می‌کند . با این حال ، او این گونه CRY۱ را حمل نمی‌کند . همه موارد of مربوط به این جهش ژنی نیستند . او می‌گوید : " با این حال ، یانگ و Patke در سال ۱ در ۷۵ نفر از افراد غیر فنلاندی و اروپایی در جستجوی پایگاه‌داده ژن ، آن را یافتند .

یانگ که ژن‌های مربوط به ساعت شبانه‌روزی مگس میوه را مطالعه کرده‌است ، با پژوهشگران کلینیکی در کالج پزشکی Weill کرنل ارتباط دارد تا اصول مولکولی اختلالات خواب انسانی را درک کند . او و Patke با مطالعه سلول‌های پوست افراد مبتلا به DSPD ، جهشی در CRY۱ کشف کردند که به رانندگی در ساعت شبانه‌روزی کمک می‌کند .

ساعت شبانه‌روزی یک عنصر اساسی زندگی بر روی زمین است و به طور ژنتیکی ، در طول تکامل حیوانات ، کمابیش شبیه به ساعت از پرواز به انسان‌ها باقی مانده‌است .

به طور معمول ، ساعت با ساختن پروتئین‌ها ، فراخوانی activators ، در یک سلول شروع می‌شود . این activators کننده‌های مخصوص خود را تولید می‌کنند که در طول زمان باعث می‌شود که the توان خود را از دست بدهند . وقتی همه the در سلول خاموش شدند ، بازدارنده‌های دیگر تولید نمی‌شوند و در نهایت تحقیر می‌شوند . به محض اینکه همه رفتند ، قدرت of به اوج خود رسید و چرخه دوباره شروع شد .

پروتیین CRY۱ یکی از the clock's است . جهش جوان و Patke یک جهش نقطه‌ای تک نقطه‌ای در ژن CRY۱ است ، به این معنا که تنها یک حرف در دستورالعمل‌های ژنتیکی آن نادرست است . با این حال ، این تغییر باعث می‌شود که یک تکه از پروتئین منجر به گم شدن پروتئین شود . این تغییر باعث می‌شود بازدارنده بیش از حد فعال باشد ، طول می‌کشد که the سرکوب می‌شوند و چرخه روزانه را تا نیم ساعت یا بیشتر کش می‌دهند .

علاوه بر مطالعه اولیه خانواده multigenerational در آمریکا ، یانگ و Patke با محققان بالینی در دانشگاه Bilkent هم‌کاری کردند تا الگوهای خواب شش خانواده از افراد ترک ، ۳۹ حامل نوع CRY۱ و ۳۱ حامل غیر حامل را آنالیز کنند . این حامل‌های بار خواب را به تاخیر انداخته بودند و برخی از آن‌ها الگوهای خواب نامنظم و نامنظم داشتند . نیمه خواب برای non حدود ۴ a بود . متر . اما برای ناوه‌ای هواپیمابر ، نیمه راه به ساعت ۶ - ۶ صبح منتقل شد .

از آنجا که جهش پروتیین را غیرفعال نمی‌کند ، می‌تواند تاثیری بر افراد داشته باشد که یک یا دو کپی از ژن را حمل کنند . از ۳۹ حامل ترکیه‌ای که مطالعه شدند، ۸ جهش را از هر دو والدین به ارث برده بود و ۳۱ نفر فقط یک نسخه از جهش را به ارث برده بودند .

ساعت شبانه‌روزی به نشانه‌های محیطی خارجی پاسخ می‌دهد ، بنابراین برای مردم امکان پذیر است که اثرات جهش روی خواب را مدیریت کنند . به عنوان مثال ، یک حامل در این مطالعه گزارش داد که یک روتین خواب از طریق خواب منظم اجباری و زمان بیدار شدن و قرار گرفتن در معرض نور روشن در طول روز را گزارش می‌کند و می‌گوید : " یک چرخه خارجی و بهداشت خواب خوب می‌تواند به اجبار یک ساعت کار کند برای جا دادن یک ساعت ۲۴ ساعته کمک کند ."

تاخیر زمانی خواب - خواب بیداری مرتبط با افسردگی در افراد مبتلا به دیابت

مبدا :

جامعه endocrine

خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که " جغد شب " هستند و عصر را برای گزارش فعالیت ترجیح می‌دهند ، نسبت به کسانی که زود می‌خوابند و زودتر از خواب بیدار می‌شوند ، صرف‌نظر از کیفیت خواب آن‌ها .

منبع سایت علم روز

  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • فهیمه فهیمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی